دانلود کتاب صوتی جایی برای پیرمردها نیست با صدای مجتبی رفیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جایی برای پیرمردها نیست اثر کارمک مک کارتی

دانلود و خرید کتاب صوتی جایی برای پیرمردها نیست

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جایی برای پیرمردها نیست

کتاب صوتی جایی برای پیرمردها نیست نوشته کورمک مک‌کارتی است. کتاب جایی برای پیرمردها نیست داستانی جذاب و پر حادثه و جنایی است که خواننده را با خودش همراه می‌کند.

درباره کتاب جایی برای پیرمردها نیست

کتاب گویای صوتی جایی برای پیرمردها نیست داستان یک جوشکار ساده است که با همسرش زندگی می‌کند و برای کار به یک منطقه صحرایی می‌رود. او شاهد یک اتفاق است و در این ماجرا مقداری پول به دست می‌‌آورد. اما خبر ندارد یک قاتل حرفه‌ای و ترسناک دنبالش است. 

از این به بعد است که برای حفظ این پول مجبور می‌شود پیوسته در حال فرار باشد. پس راه خود را به سوی جنوب امریکا و مکزیک ادامه می‌دهد. تعقیب و گریز در این داستان به قدری هیجان انگیز و بالا است که شما نمی‌توانید حتی چند ثانیه کتاب را رها کنید زیرا حس می‌کنید اگر گوش دادن به این کتاب را کنار بگذارید قهرمان داستان حتما به دام خواهد افتاد. کارگردانان مشهور جوئل و اتان کوئن. فیلم این رمان را ساختند و در جوایز اسکار ۲۰۰۷ نامزد دریافت ۸ جایزه و برندهٔ ۴ جایزهٔ اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. 

شنیدن کتاب جایی برای پیرمردها نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دنبال حادثه هستید این کتاب را از دست ندهید.

درباره کورمک مک‌کارتی 

کورمک مک‌کارتی  با نام واقعی چارلز مک‌کارتی، رمان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی است. او در تاریخ ۲۰ ژوئیهٔ سال ۱۹۳۳ در شهر پراویدنس ایالت رودآیلند به دنیا آمد. با این که در سال‌های اخیر بسیاری از منتقدان به تعریف و تمجید از  مک‌کارتی پرداخته‌اند، ولی او در بیشتر سال‌های عمر حرفه‌ای‌اش به جز برای تعداد محدودی از علاقه‌مندان و منتقدان، شناخته نبود. آثار اولیهٔ او که داستان‌هایی سیاه، بدبینانه و پیچیده بودند و در کوهستان‌های آپالاشین رخ می‌دادند، در گمنامی نوشته شده و تقریباً بلافاصله به عنوان کتاب‌های جمع‌شده در ته انباری با تخفیف فروخته می‌شدند.

شخصیت‌های رمان‌های اولیهٔ او غالباً آدم‌هایی بی‌خانمان و بی‌پول بودند که بی‌اجازه در کلبه‌هایی فاقد برق ساکن می‌شدند و در مناطق دور افتاده یا مکان‌هایی خالی بیابان‌ها به‌سختی زندگی می‌کردند.

در سال ۱۹۸۵ و با انتشار رمان نصف النهار خون مورد توجه  علاقه‌مندان به ادبیات  قرارگرفت. درپایان با انتشار رمان «همه اسب‌های زیبا» در سال ۱۹۹۲ بود که به شهرت رسید. این کتاب در سال ۲۰۰۰ به یک فیلم سینمایی به همین نام و با نقش‌آفرینی مت دیمون و پنه‌لوپه کروز تبدیل شد ولی منتقدان سینمایی نقدهای منفی برآن نوشتند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان