نظرات کتاب تمرکز
کتاب صوتی تمرکز اثر دانیل گلمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرکز

نظرات کاربران

isaac.osho1989
کتاب بر مخالف انتظار اولیه بسیار جهانبینی گسترده تری را نشانه گرفته است. سپاس از پادکست بی پلاس و علی بندری که مشتاقم کردند که سراغ این کتاب بیام..
Mojtaba
اگر داری نظرات رو میخونی معطل نکن کتاب رو هم بخون هم صوتیش رو گوش بده خیلی کتاب ارزشمندیه..
GrayWolf
کتاب به غایت قوی و موثری هستش. به دوستانی که کتاب و تحقیق موثق علمی میخونن حتما پیشنهاد میدم. بعد از شنیدن چکیده کتاب از https://bpluspodcast.com علاقه مند به خواندنش شدم و اشتباهی، که کردم از ابتدای کتاب نت برداری نکردم.
0
مهیار احسانی
کتاب واقعا عالیه ترجما خوب گوینده خوب نویسنده خوب
Mah(D)
سلام کتاب بعضی مطالبش خوب بود ولی یه نکته منفی بزرگ که داره، حجم کتاب نسبت به مطالب مفیدش ارزش نداره. این کتاب پر از حواشی مختلف هست که گاهی خیلی از موضوع کتاب دور میشه و پر از اطلاعات هجو و بی فایده است که خیلی از مواقع من سرعت رو روی دو برابر میذاشتم تا فقط رد بشه برسه به موضوع اصلی کتاب. به نظرم شما که دارید نه تنها پول بلکه زمان با ارزش رو میذارید برای گوش کردن کتاب، روی چیز بهتری وقت بذارید. امیدوارم نظرم مفید باشه.
RasooliSaeed
با شنیدن پادکست بی پلاس علاقمند به این کتاب شدم. اطلاعات خوبی راجع به عملکرد مغز میده، اما راهکار خاصی برای افزایش تمرکز نداره و میشه گفت در افزایش خودآگاهی نسبت به تمرکز موثره.
کاربر 605328
کتاب مفید و آموزنده ایه
الناز
خیلی کتاب خوبی بود خیییلی به من کمک کرد با تشکر♥️
Erfan1998
عالیه هم کتاب هم صدا لذت بردم❤️
Saeed Mahdi
کتاب بسیار خوبیه توصیه می شود البته اگر قبل از خواندن یا گوش دادن کتاب به خلاصه همین کتاب در پادکست بی پلاس گوش کنید خیلی بهتر مفهوم کتاب رو درک میکنید ممنون از بی پلاس و طاقچه
سعید
اگه دنبال راه کارهایی برای افزایش تمرکزید این کتاب فقط داستان هایی برای مسائل مختلف تعریف میکنه که هیچ ربطی به افزایش تمرکز نداره
samad rahmani
اسم اپیزود تو پادکست بی پلاس اسم کتابه, تمرکز, فصل اول بی پلاس اپیزود شماره ۱۱ bpluspodcast.com
Mohammad Saeed Barzegar Seddigh
کار عمیق

زمان

۱۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
۴۱,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد