دانلود و خرید کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی کریس گاردنر ترجمه ناهید سپهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی اثر کریس گاردنر

کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی

معرفی کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی

کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی نوشته کریس گاردنر است که با ترجمه ناهید سپهرپور منتشر شده است. کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی کتابی راهنما برای دنبال کردن اهداف و دست‌یابی به رویاها است. او نویسنده مشهور کتاب  در جستجوی خوشبختی است.

درباره کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی

نویسنده این کتاب را نوشته‌ است تا نشان بدهد سفر او در غلبه بر موانع، نه داستانی افسانه‌ای، بلکه حقیقتی دست یافتنی برای تک تک ما و همهٔ ماست. به‌علاوه، او این کتاب را در پاسخ به تمام پرسش‌ها، نگرانی‌ها، چالش‌ها، امیدها، ترس‌ها و رؤیاهایی نوشته که در طوفان ایمیل‌ها و نامه‌هایش خوانده‌ است که  او را برانگیخته و تحت تأثیر قرار دادند. همچنین در پاسخ به آنچه از هزاران هزار نفر از کسانی که در نقش خود به عنوان سخنور «الهام بخش» با آنها آشنا شده شنیده‌ است- کاری که ترجیح می‌دهد شغل دوم خود در عرصهٔ سخن گفتن و گوش دادن در عموم بنامد.

کریس گاردنر (Chris Gardner)، سهام‌دار، سرمایه‌گذار و کارآفرینی امریکایی است. او بدون هیچ تحصیلات دانشگاهی توانست یکی از بزرگترین فروشندگان سهام نیویورک شود. کریس زندگی بسیار سختی را گذرانده و برای مدت‌های زیادی همراه با پسر کوچکش در خیابان‌ها می‌خوابید. اما باور او به خودش و موفقیت‌هایش در نهایت او را به نتیجه‌ای که می‌خواست رساند. این کتاب بعد از کتاب مشهور در جستجوی خوشبختی نوشته شده است و به شما کمک می‌کند هرجایی هستند انتخاب کنند مسیر خوشبختی را پیش بروند. بعد از شروع کتاب کم‌کم متوجه می‌شوید که این کتاب مسیر خوشبختی را براساس زندگی شخصی‌ خودتان به شما نشان می‌دهد. 

خواندن کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۴۴ درس در کلاس جهانی

ما از امکان‌هایی صحبت می‌کنیم که احتمالاً قبلاً از آنها استفاده کرده‌اید، اما شاید به دست فراموشی سپرده یا بی‌اعتنا از کنارشان عبور کرده‌اید. یا شاید این شناخت را به دست آورده‌اید، اما هرگز ندانستید چطور به نحوی سازنده در مواجهه با نگرانی‌های خاص، امیدها و رؤیاهایتان، از آنها استفاده کنید. داشته‌هایی که نیازی نیست کسی به شما بدهد. آنها درون شما هستند- منتظرند تا شناخته شوند و ارج نهاده شوند. اما مثل هر چیز دیگری که ما هم اکنون از آن برخوردار هستیم، همانطور که به فرزندانم می‌گویم، «این حقیقتی تلخ، اما محض است» که بهتر است یا از آن استفاده کنید یا آن را از دست بدهید!

هرگز زمان و مکانی بهتر از همین حالا و همین جا وجود ندارد که بتوانید با انتخابی آگاهانه با دقت بیشتری به آنچه دارید بنگرید. سؤالاتی که قصد دارید بپرسید ممکن است شما را به سمت و سویی ببرند که تاکنون تصور نکرده‌اید، همانطور که برای من اتفاق افتاد، امری فراتر از آنکه بتوانید ممکن فرض کنید. اما همین جا شروع کنید تا بتوانید قدرت سهمگین حضور در زمان حال را بدست آورید که درس‌های بعدی می‌توانند برای این کار به شما کمک کنند. همهٔ آنها کاربردهایی را ارائه می‌دهند که با کل جهان مطابقت داشته باشد، فرقی نمی‌کند در ویچیتا باشید، یا کانزاس، سوتو یا آفریقای جنوبی، و برای استفاده در هر برههٔ زمانی، خواه بازارهای کساد یا پر رونق و در هر نوع آب و هوا. این درس‌ها حاوی رهنمودهایی هستند برای اینکه با پرسش‌های بزرگ همسو باشید، که به شما کمک کنند قدرت حرکت خود را حفظ کنید، و شما را به سوی مسیر درست هدایت کنند. کارکرد آنها این است که در آغاز موهبت حقیقی بودن شما در جایی که هستید را آشکار سازند. البته، به همین دلیل است که آنها آن را «قدرت زمان حال» می‌نامند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان