دانلود و خرید کتاب هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز سیدمحمد وفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز اثر سیدمحمد وفایی

کتاب هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز

امتیاز:
۳.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز

هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز اثر از سیدمحمد وفایی است. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه دیگران را متقاعد کنیم نظر ما را بپذیرند و یا تصمیم مورد نظر ما را بگیرند.

 درباره کتاب هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز

در فرایند متقاعدسازی باید روی مغز مخاطب کار کنیم. زمانی که نیاز به متقاعدسازی کسی داریم در واقع نیاز داریم که مخاطب تصمیم موردنظر ما را بگیرد.

همان‌طور که می‌دانیم تصمیمات ما توسط مغز گرفته می‌شود. حتی تصمیم‌هایی که کاملا بر اساس احساس است. احساسی بودن یک تصمیم به معنی این نیست که توسط مغز گرفته نمی‌شود.

ازاین‌جهت متقاعدسازی بسیار شبیه به عمل جراحی مغز است. در عمل جراحی مغز، جراح به‌صورت فیزیکی روی مغز کارهایی را انجام می‌دهد تا روی آن تأثیر موردنظر خود را بگذارد. در متقاعدسازی هم باید روی مغز مخاطب تأثیر گذاشت که تصمیم مدنظر ما را بگیرد.

اگر بخواهید یک جراح مغز شوید، پیش از یادگیری جراحی مغز و روش انجام آن، باید یاد بگیرید که مغز چه اجزایی دارد؟ چگونه کار می‌کند؟ هر بخش چه‌کاری انجام می‌دهد؟ چطور می‌توان مشکل هر بخش مغز را تشخیص داد؟ برای درمان مشکل هر بخش باید چه کاری انجام داد.

اصول و تکنیک‌های متقاعدسازی به‌راحتی و حتی به‌رایگان قابل دستیابی هستند. تکنیک‌های متقاعدسازی، راز و رمز خاص و ناگفته و اسرارآمیز نیستند. اتفاقا درباره آن‌ها خیلی صحبت شده است و در بسیاری از سایت‌ها و کتاب‌ها در دسترس هستند. اما تفاوت مهم این کتاب با سایر مطالب و کتاب‌های موجود در زمینه متقاعدسازی جامع بودن آن است.

در این کتاب صرفا به تکنیک‌های متقاعدسازی نپرداخته‌ایم. بلکه پیش‌زمینه و دانش اولیه لازم جهت استفاده درست از این تکنیک‌ها را آموزش داده‌ایم. در بسیاری از موارد تنها دانستن و یادگرفتن تکنیک کاربرد چندانی ندارد.

در این کتاب به تفصیل درباره این هنر صحبت شده است. هنر ظریف استفاده صحیح، از ابزار صحیح، در زمان صحیح.

 خواندن کتاب هنر متقاعدسازی به ظرافت جراحی مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب هنر متقاعدسازی

بعد از تشخیص مشکلات بیمار و انتخاب درمان مناسب، باید بیمار را برای انجام عمل جراحی آماده کنیم. آیا پزشک بلافاصله بعد از مراجعه بیمار، او را به اتاق عمل می‌برد و اقدام به انجام عمل جراحی می‌کند؟ خیر. نمی‌توان بدون مقدمه و در مطب مغز بیمار را عمل کرد.

پیش از انجام عمل لازم است که مواردی توسط بیمار رعایت شود. شاید نیاز به مصرف داروی خاصی باشد. یا موارد دیگری که باید انجام دهد تا برای انجام عمل آماده شود. علاوه بر آن اتاق عمل باید برای انجام عمل آماده شود. بعد از این مقدمات، بیمار جهت آماده‌سازی به اتاق عمل فرستاده می‌شود. یکی از کارهایی که قبل از عمل انجام می‌شود بی‌هوش کردن بیمار است. البته برخی عمل‌ها بدون بی‌هوشی و یا حتی سرپایی انجام می‌شود؛ اما یک عمل مغز نیاز به بی‌هوشی دارد. به‌هرحال هرگز یک عمل جراحی به سرعت و بدون هیچ مقدمه و آماده‌سازی انجام نمی‌شود.

اگر می‌خواهید یک متقاعدسازی حرفه‌ای داشته باشید شما هم نیاز به این مقدمات دارید. البته لازم نیست مخاطب خود را بی‌هوش کنید، اما باید اقدام معادل آن را پیش از متقاعدسازی انجام دهید. همان‌طور که امکان انجام برخی عمل‌ها بدون بیهوشی وجود دارد، می‌توان برخی متقاعدسازی‌های ساده‌تر را بدون این مرحله انجام داد؛ اما متقاعدسازی‌های مهم و تأثیرگذار قطعا نیاز به این مرحله دارند.

در این فصل دراین‌باره صحبت می‌کنیم که پیش از انجام متقاعدسازی، چگونه می‌توان مخاطب و مغز او را آماده دریافت پیام خود کنیم. چگونه شرایطی ایجاد کنیم که مخاطب سریع‌تر و ساده‌تر پیام ما را دریافت کرده و بپذیرد. همه انسان‌ها به‌صورت ذاتی در برابر متقاعدشدن مقاومت دارند. دلایل آن را در فصل اول مورد بررسی قرار دادیم. در این فصل یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان این مقاومت را کاهش داد و یا در برخی موارد کاملا از بین برد. بعد از حذف این مقاومت درونی، خیلی ساده‌تر می‌توانیم تکنیک‌های متقاعدسازی را به کار ببریم. در این شرایط می‌توان نسبت به تأثیر تکنیک‌ّها در مخاطب اطمینان بیشتری داشت.

نظرات کاربران

1
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

کتاب خوبیه چکیده چند کتاب خوب خارجی به زبانی دیگر بیشترشون رو یجا جمع کرده گل سر سبد نویسنده های کتابهای خارجی که استفاده کرده هم آقای چالدینی یا سیالدینی هست

کاربر ۴۹۵۶۵۶۹
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

بیشتر در مورد متقاعد سازی در فروش محصول حرف زده البته اگه تحلیل داشته باشیم میتونیم ب موقعیت های دیگه هم تعمیم بدیم ولی بیشتر در این مورد حرف زده بود

mohamad
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

با وجود اینکه در بعضی نقاط کتاب زیاده گویی هایی در مورد جراحی مغز باعث کم شدن حوصله میشد اما کتاب بطور نسبتا خوبی اقدام به توضیح سلسله وار متقاعدسازی پرداخته بود و نسبت به کتابهای مشابه (مثل کتابهای جناب

- بیشتر
irann
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

تقریبا اکثر کتاب رو خوندم، کسانی دارن کلی دوره پولی برای متقاعدسازی برگزار میکنن، خیلی کمتر از این کتابه، توصیه می کنم بخونید، ممنون از نویسنده کتاب که با قلم روانش مطالب کاربردی ارایه داده

روزبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

یه جمله رو صد بار نوشته

سینا ذکری
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

سلام به همه عزیزان ،اول از همه خیلی تشکر میکنم از نویسنده کتاب که بسیار حرفه ایی مسائل روز دنیا رو به صورت خیلی ساده بومی سازی کرده که به زیبایی در ذهن من جا افتاد ،شاید کسانی باشن نظر

- بیشتر
حسین
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

کتاب خوبی بود فقط حجم مطالب کاربردی و علمی و عملی اون خیلی کم بود یعنی اگه بخواهیم این کتاب رو خلاصه نویسی کنیم کل مطالب رو در دو سه صفحه میشه نوشت، انتظار داشتم خیلی پر و پیمون تر

- بیشتر
Nafis
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

مختصر ، مفید و کاربردی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
متقاعدسازی، هنر ظریف انتخاب تکنیک مناسب، در زمان مناسب برای فرد مناسب است.
tarand
کسی که یک تکنیک متقاعدسازی را برای همه مخاطب‌ها به کار می‌برد، مانند پزشکی است که برای همه بیماران خود یک دارو تجویز می‌کند.
tarand
در متقاعدسازی هم لازم است ابتدا، اقدام به کسب اطلاعات لازم از مخاطب کرد. تا بتوان تکنیک لازم و درست برای متقاعدسازی را بر اساس آن اطلاعات انتخاب کرد.
tarand

حجم

۱۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان