دانلود و خرید کتاب به سوی من بازگرد ملیسا فاستر ترجمه هما درودیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سوی من بازگرد اثر ملیسا فاستر

کتاب به سوی من بازگرد

نویسنده:ملیسا فاستر
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به سوی من بازگرد

کتاب به سوی من بازگرد داستانی نوشته ملیسا فاستر با ترجمه هما درودیان است. این کتاب روایت یک خیانت است که در پس ماجرای عاشقانه دردناکی رخ می‌دهد.

درباره کتاب به سوی من بازگرد

تس جانسون زندگی خوبی با همسرش که یک عکاس حرفه‌ای است، دارد. همسرش، بو، قرار است به یک ماموریت در عراق برود. از زندگی مردم و تغییراتی که در طول جنگ برایشان رخ داده است عکس بگیرد و البته که این قدمی بزرگ در زندگی حرفه‌ای و کاری او است. اما هلیکوپتر بو در صحرایی در عراق سقوط می‌کند و بدن نیمه‌جان او در صحرا می‌افتد. در این میان زنی به نام سها که پزشک است، بو را پیدا می‌کند. او به همراه سمیرا، زن جوانی که سه فرزند دارد به پناهگاه آمده‌اند. آن‌ها بو را به داخل چادر می‌برند و از او مراقبت می‌کنند تا سلامتی‌اش را به دست بیاورد. بو با زنان و بچه‌هایشان رابطه دوستانه‌ای برقرار می‌کند و تصمیم می‌گیرند تا برای نجات خودشان از این وضعیت، فرار کنند.

تس، که منتظر بود همسرش از ماموریت بزرگش برگردد، تا خبر بارداری‌اش را به او بدهد، حالا باید با غم از دست دادن همسرش کنار بیاید، بی‌خبری او از بو، سبب می‌شود تا فکر کند همسرش را در سانحه سقوط هلیکوپتر از دست داده است. همسری که همیشه بابت داشتنش خدا را شکر می‌کرد و خوشحال بود. تس که دوران حاملگی سختی را پشت سر می‌گذارد و مدام در فکر همسر مرحومش است، احساس می‌کند دنیایش در مرز فروپاشی قرار گرفته است. تا اینکه با کسی آشنا می‌شود که می‌تواند زندگی او را عوض کند...

کتاب به سوی من بازگرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرف‌داران رمان‌های خارجی و دنیای ادبیات داستانی هستید، خواندن کتاب به سوی من بازگرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان