دانلود و خرید کتاب مباحثی در نقد کتاب «شهید جاوید» محمدرضا جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مباحثی در نقد کتاب «شهید جاوید» اثر محمدرضا جعفری

کتاب مباحثی در نقد کتاب «شهید جاوید»

معرفی کتاب مباحثی در نقد کتاب «شهید جاوید»

کتاب مباحثی در نقد کتاب «شهید جاوید» به قلم علامه شیخ محمدرضا جعفری مجموعه‌ای از درس‌گفتارهای علامه درباره نقد این کتاب است که به همت پژوهشگران موسسه فرهنگی نبأ بازنویسی و ویرایش شده است.

درباره کتاب مباحثی در نقد کتاب «شهید جاوید»

این کتاب به همت موسسه فرهنگی نبأ تدوین شده است. این موسسه کوشیده است در راستای حفظ و نشر اندیشه‌های علامه جعفری، بخش‌هایی از آموزه‌های ایشان را که برگرفته از درس‌گفتارهای علامه است، تدوین، ویرایش و بازنویسی کند و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

شهید جاوید نام کتابی است که نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی درباره امام حسین (ع) و رویداد جاودانه عاشورا نوشته است. این کتاب در سال ۱۳۴۸ منتشر شد و از همان آغاز مناقشاتی را برانگیخت. نویسنده در این کتاب دیدگاهی را درباره حرکت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا مبنای تحلیل خود قرار داه که گویی حضرت از علم امامت بی‌بهره بوده و حرکتی با برنامه‌ریزی قبلی و هدفدار برای برپایی حکومت اسلامی در پیش گرفته است در این کتاب برخی از احادیثی را که طبق آن امام حسین (ع) فرجام حرکت خود را شهادت اعلام فرموده بود، مردود می‌شمارد.

آنچه در این کتاب آمده است مجموعه‌ای برگرفته از درس‌گفتارهای علامه جعفری است که در جمع دانشجویان و طلاب علوم دینی ارائه شده است.

خواندن کتاب پژوهشی درباره غیبت امام مهدی (عج) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران و علاقه‌مندان به مباحث مهدویت مخاطبان این کتاب‌اند.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۶۰۰
تومان