دانلود و خرید کتاب تاریخ اسلام سیدحسن افتخارزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ اسلام اثر سیدحسن افتخارزاده

کتاب تاریخ اسلام

انتشارات:انتشارات نبا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاریخ اسلام

کتاب تاریخ اسلام نوشتهٔ مهدی کریمی و ویراستهٔ عبدالحسین طالعی است. انتشارات نبا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر بر اساس درس‌گفتارهای سیدحسن افتخارزاده تهیه و تنظیم شده است.

درباره کتاب تاریخ اسلام

کتاب تاریخ اسلام از دورهٔ امامت امام حسن مجتبی (ع) سخن گفته است؛ سال ۴۰ تا ۵۰ هجری. این کتاب شما را با ویژگی‌ها و روش و منش این امام آشنا می‌کند و درمورد ارتباط او با امام رضا (ع) و پیامبر اسلام و امام علی (ع) توضیح می‌دهد. حسن بن علی بن ابی‌طالب، امام دوم شیعیان است و جدِّ مادری سلسلهٔ امامان شیعهٔ دوازده‌امامی از امام محمدباقر تا امام دوازدهم و نیز امامان اسماعیلیه به شمار می‌رود. او فرزند علی بن ابی‌طالب و فاطمهٔ زهرا و نوهٔ محمد بن عبدالله، پیامبر اسلام است. مسلمانان و به‌ویژه شیعیان از او با عنوان «امام حسن مجتبی» یاد می‌کنند. کُنیهٔ او ابومحمد است. او از اهل‌بیت و نیز آل‌کسا به شمار می‌آید. از دیدگاه برخی از اهل سنت همچون ابن کثیر و ابن حجر، او پنجمین و آخرین خلیفه از خلفای راشدین محسوب می‌شود.

سیدحسن افتخارزاده سبزواری معروف به «آقای افتخار» متولد ۱۳۲۱ در شهر سبزوار، فیلسوف، نویسنده، از شاگردان برجسته و نزدیک شیخ محمود حلبی و یکی از رهبران فعلی و معنوی انجمن حجتیه است. کتاب حاضر بر اساس درس‌گفتارهای او تهیه و تنظیم و ارائه شده است.

خواندن کتاب تاریخ اسلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران تاریخ اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۷۶,۵۰۰
تومان