دانلود و خرید کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب) دیمون زاهاریادس ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب) اثر دیمون زاهاریادس

کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب)

میکروکتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها خلاصه کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها نوشته دیمون زاهاریادس است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور برای زندگی برنامه ریزی کنید و به خواسته‌ها و اهدافتان برسید. 

درباره کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها

برنامه‌ریزی یکی از دشوارترین و در عین حال مهم‌ترین کارهایی است که هر کسی باید در زندگی اجرا کند. افراد با استفاده از برنامه‌های مختلف سعی می‌کنند قدمی برای برنامه‌ریزی وظایف خود بردارند، اما معمولا با شکست مواجه می‌شوند. همه ما تجربه برنامه‌ریزی‌هایی را داشتیم که کمتر از چند ساعت عمر داشته‌اند و خیلی زود از آنها خسته شدیم و کنار گذاشتیم. میکروکتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها به شما کمک می‌کند که سیستمی مخصوص به خود طراحی کنید تا بتوانید با انجام کارها و وظایف مهم به اهداف خود برسید و در زندگی، احساس رضایت بیشتری داشته باشید.

دیمون زاهاریادس Damon Zahariades کارشناس بهره‌وری و توسعه شخصی است. او سال‌های زیادی در شرکت‌های مختلف فعالیت کرده اما حالا آژانس بازاریابی محتوای خود را دارد و به دیگران کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را افزایش دهند. کتاب‌های زاهاریادس در زمینه بهره‌وری، توسعه شخصی و سبک زندگی نوشته شده‌اند و عنوان پُرفروش‌ترین‌های آمازون را به خود اختصاص داده‌اند.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

خواندن کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرمولی برای به انجام رساندن کارها

در شرایط استاندارد باید بتوانیم همه کارهایی که در برنامه نوشته‌ایم را انجام دهیم و در پایان روز روی آن‌ها خط بکشیم. اگر این مشکل برای شما ایجاد شده که نتوانستید طبق برنامه روزانه خود عمل کنید، یعنی اشکالی در کار وجود دارد.

در اینجا ۸ دلیل مهمی که باعث عدم موفقیت افراد در برنامه‌هایشان می‌شود را برایتان توضیح می‌دهم. هر کدام از این دلایل می‌توانند ضربه سختی به بازدهی شما وارد کنند و اجازه ندهند که طبق برنامه خود پیش بروید.

دلیل اول: در مورد هدفِ برنامه‌ها دچار اشتباه شده‌اید

باید بدانید که مهم‌ترین هدف برنامه‌ریزی این است که بتوانید هم کارهایتان را به خوبی انجام دهید و هم به مواردی که اهمیت زیادی دارند، توجه کنید. وقتی برنامه خود را می‌نویسید همه چیز را از ذهن خارج می‌کنید و به این ترتیب احتمال فراموشی یک کار به شدت کاهش پیدا می‌کند. یادتان باشد که برنامه شما برای این نیست که همه کارهایتان را با آن انجام دهید. اگر در شناسایی هدف برنامه خود دچار اشتباه شوید، نمی‌توانید آنطور که انتظار داشتید، از آن استفاده کنید.

دلیل دوم: در تعیین سررسیدها بی‌دقتی می‌کنید

وقتی یک فهرست برنامه‌ریزی تدوین کنید اما زمان مشخصی برای انجام آن در نظر نگیرید، بیشتر به فهرست آرزوها شباهت دارد تا فهرست کارهای برنامه‌ریزی شده. وقتی هیچ موعدی برای کار در نظر نگیرید، در همان ابتدا سراغ تنبلی می‌روید.

سررسیدها به ما کمک می‌کنند تا کارها را براساس مقدار زمانی که برای تکمیل‌شان در نظر گرفته‌ایم، انجام دهیم. وقتی سررسید ندارید، انگیزه خود را برای اقدامی به موقع و مناسب از دست می‌دهید. به این ترتیب هیچ کاری انجام نمی‌شود و اگر هم بشود بسیار ناقص است. اگر کارها را پشت گوش می‌اندازید، یادتان باشد که سررسیدها دشمن این مشکل شما هستند.

 

نظرات کاربران

مهریماه
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

چند روش مختلف برنامه ریزی رو یاد میده با بیان نقاط مثبت و منفی هر روش. میتونید انواع برنامه ریزی رو امتحان کنید چون در نهایت شما هستید که باتوجه به مجموع شرایط زندگی شخصی و کاری خود میتونید روشی که

- بیشتر
کاربر ۳۹۳۲۰۹۰
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

افتضاح بود شما قسمتی از کتاب فرمول برنامه ریزی برداشتید کردید کتاب .درصورتی که من خود کتاب فرمول برنامه ریزی از خودتون خرید کردم .پولشو بهم برگردانید .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
چرا فهرست کارهای برنامه‌ریزی شده خود را به پایان نمی‌رسانید؟
شهرزاد بانو😇
فرمولی برای به انجام رساندن کارها فرمول برنامه‌ریزی
شهرزاد بانو😇

حجم

۳۸٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۳۸٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان