دانلود و خرید کتاب اراده‌ی آهنین اوریسون سویت ماردن ترجمه عزت اله شبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اراده‌ی آهنین

کتاب اراده آهنین اثر اوریسون سویت ماردن ترجمه عزت اله شعبانی  از قدرت خدایی که در وجود انسان است سخن می‌گوید. این قدرت اراده است که انسان را در تصمیم‌گیری‌هایش مختار می‌کند.

درباره کتاب اراده آهنین

نویسنده اراده آهنین در جایگاه یک قانون باید می‌نویسد که همه کسانی که کارهای بزرگی در دنیا انجام داده اند، افرادی بی باک، پر‌حرارت، پافشار، سرسخت، و متکی به خود و خودباور بوده‌اند. آن‌ها شجاعت حرکت خارج از حیطه تکرار و روند عادی جمعیت را داشته‌اند و همچنین شجاعت انجام عملی اصیل را داشته‌اند. آن‌ها از اینکه ژنرال باشند نترسیده‌اند. در دنیای شلوغ و پر ازدحام و عصر رقابتی حاضر، جای زیادی برای جوانان کمرو، محجوب و خجالتی، مردد و دودل وجود ندارد. کسی که در عصر حاضر می‌خواهد موفق باشد و موفقیتی به‌دست آورد نه تنها می‌بایست شهامت داشته باشد، بلکه باید شجاعت شکار فرصت‌ها را داشته باشد. کسی که همواره منتظر شرایط اطمینان بخشی است هرگز برنده نخواهد بود. افزایش استفاده و ایجاد نظم در قدرت اراده‌، همان لحظه برترِ تعالی فرد به سوی موفقیت است. قدرت اراده بخشی از قدرت خدایی است، بخشی که قدرت آفرینش و خلق دارد. ما از فرمان خدایی صحبت می‌کنیم که از نور ساخته شده است. تمام دستاوردهای تاریخ بشری حاصل انتخاب‌ها، تصمیمات، و آفرینش‌های نیروی اراده انسان بوده است.

خواندن کتاب اراده آهنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و می‌خواهند در زندگی درست تصمیم بگیرند و به تصمیم‌هایشان کامل عمل کنند مناسب است.

درباره اوریسون ماردن نویسنده کتاب اراده آهنین

دکتر اوریسون سوئت ماردن (11 ژوئن 1848 – 10 مارس 1924) مؤلف بیش از 50 جلد کتاب با موضوعات روانشناسی، خودسازی، موفقیت و سلامت می‌باشد و نویسنده‌ای است که تالیفات وی الهام بخش کارآفرینان و مخترعین بزرگ آمریکا نظیر هنری فورد، توماس ادیسون، جی پی مورگان و هاروی فایراستون بوده و پس از مطالعه کتاب‌های وی ، تاثیرات آن در زندگی این افراد نمایان است.


نظرات کاربران

امیرحسین
۱۳۹۹/۰۷/۱۲

سلیس ترجمه نشده و به طور روان و شیوا قابل فهم نیست

Anahid
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

یک کتاب کلاسیک خوب

Abolfazl J
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

درمجموع اون رو کتاب خوبی میدونم و توش محتوای مفیدی هست اما یک مقدار خواناییش پایینه و انتقال مفهومش رو سخت میکنه

مریم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

فوق‌العاده زیبا بود.. متشکرم

احسان
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

کتاب مفیدیه و مطالب آموزنده ای داره که خوندنش خالی از لطف نیست

حسین محمدی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸

کتابی کلاسیک درمورداراده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
راه یادگیری دویدن، دویدن است، راه یادگیری شنا، شنا کردن است. راه یادگیری توسعه قدرتِ اراده، همانا بواسطه تمرین واقعی قدرت اراده در کار و زندگی است." به کار بردن قدرت اراده، خود وسیله‌ای برای تقویت قدرت اراده است". اراده نیز با تمرین قوی می‌شود. چسبیدن به چیزی و رها نکردن آن تا زمانیکه شما در آن تسلط پیدا نکردید، آزمونی برای نظم ذهنی و قدرت اراده است.
Yasin Heidari
کسی که سکوت کرده، فراموش می‌شود، کسی که جلو نمی‌رود، عقب می‌افتد، کسی که بی تحرک می‌ایستد، غرق می‌شود، دور می‌افتد و سقوط می‌کند. کسی که از بزرگ شدن دست می‌کشد، کوچک‌تر می شود، کسی که رها می‌کند، تسلیم می‌شود. سکون، آغاز پایان است، مقدم بر مرگ است، زندگی یعنی دست یافتن، به آنچه که می خواهیم، بدون بازایستادن و دست کشیدن. تو قهرمان باش، بگذار نیرویت پا بکوبد بر روی برف‌های همیشگی راه، و از میان دیوار سیاه شب راهی به روز بیندازد (پارک بنجامین)
بهار
«اقدام کنید و ادامه دهید، نور خواهد تابید»
Anahid
هر کسی که ناچار به نبرد با سختی و مشکلات بیشتری باشد، زندگی برجسته‌تر و الهام بخش‌تری خواهد داشت.
بهار
«اقدام کنید و ادامه دهید، نور خواهد تابید»
بهار
«بگذار که سرنوشت با تمام قدرتش مرا بلرزاند، روح من همچون سپری فراخ است، که همه چیز را در بر می‌گیرد و تا مرز بینهایت می‌رود، سرنوشت برای من نبود، من هم برای سرنوشت نیستم، روح بزرگ، هیچ تسخیر کننده‌ای را نمی‌شناسد»
Anahid
«ادامه بده مرد، ادامه بده، مَشِقاتی که تو با آنها مواجه می‌شوی، همزمان که رو به جلو حرکت می کنی، خودشان حل خواهند شد و نور خواهد تابید و خواهد درخشید، با ظهوری فزاینده روی مسیرت داشته باشد».
بهار
مردان و زنانی که در زندگی موفق می‌شوند، آنهایی هستند که به طور ابدی و همیشگی به چیزی می‌چسبند، همانهایی که صرفا به هوش سرشار و نبوغ خود تکیه نمی‌کنند، اما کسانی هستند که می دانند اگر باید چیزی را انجام دهند، با تمام وجود، مصمم و قاطع و مستحکم و با پشتکار آن را انجام می دهند.
بهار
نامصمم بودن و تردید و دودلی بدتر از شتابزدگی است. کسی که شلیک می‌کند ممکن است گاهی اوقات هم به هدف بزند، اما کسی که اصلا شلیک نمی‌کند، هرگز نمی‌تواند به هدف بزند. دو دلی همانند تب و لرز است که فقط دست و پای مشخصی را نمی‌لرزاند، بلکه کل بدن در همان حالت است.
بهار
فقط کسی را می توان سالم و سلامت دانست که صرفا در ذات طبیعی خود خرسند باشد و دارای شور و شعف و اشتیاق است.
Anahid

حجم

۵۰٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

حجم

۵۰٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان