دانلود و خرید کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب) رابرت گرین ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب) اثر رابرت گرین

کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب هنر اغواگری (خلاصه کتاب)

میکروکتاب کتاب هنر اغواگری نوشته رابرت گرین است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب هنر اغواگری است که به شما یاد می‌دهد چطور بر دیگران مسلط شوید.

درباره کتاب هنر اغواگری

هنر اغواگری عنوان کتابی است که راه نفوذ بر دل‌ها و تحت تاثیر قرار دادن دیگران را با ارائه داستان‌های مختلف تاریخی به شما می‌آموزد. این کتاب به نوعی یک راهنمای عملی است و افراد می‌توانند نکات مهم آن را در موقعیت‌های مختلف به کار بگیرند، دیگران را اغوا کنند و روی دیگران تاثیر بگذارند.

رابرت گرین (Robert greene)، نویسنده و سخنرانی محبوب و مطرح در سطح جهان است. او کتاب‌های زیادی را در زمینه قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی به چاپ رسانده که هر کدام علاقه‌مندان خاص خود را دارد. معروف‌ترین کتاب او ۳۳ استراتژی جنگ است که با تلفیق وقایع تاریخی و وصل کردن آن به زندگی روزمره، شاهکاری در دنیای نویسندگی خلق کرده است.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

خواندن کتاب هنر اغواگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در کار و اجتماع پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر اغواگری

قانون اغواگری شماره یک: به قلمرو روح دیگران وارد شوید

در سال ۱۹۶۱ از سیدنی آدامز «Sydney Adams» که یک روزنامه‌نگار معروف و مطرح آمریکایی بود خواسته شد با شخصی به نام سوکارنو «Sukarno»، رئیس‌جمهور اندونزی، مصاحبه‌ای اختصاصی را انجام دهد. سوکارنو در آن سال‌ها به شخصیت برجسته سیاسی تبدیل شده بود و نقش مهمی در گسترش روابط دیپلماتیک ایفا می‌کرد.

این موضوع فرصت مناسبی برای آدامز فراهم کرد تا بتواند مراحل پیشرفت را سریع‌تر طی کند. سوکارنو سال‌های زیادی جنگید تا بتواند اندونزی را از چنگ سلطه هلند رهایی ببخشد و در این راه نقش بسیار موثری ایفا کرد.

سوکارنو در سال ۱۹۴۹ توانست نتیجه تلاش‌های خود را ببیند، چرا که هلند در نهایت تسلیم شد و استقلال این کشور را به رسمیت شناخت. به این ترتیب او از همان سال به عنوان رئیس‌جمهور اندونزی کار خود را به صورت جدی آغاز کرد.

آدامز تلاش کرد که در جریان مصاحبه هیجان‌انگیزش تحت تاثیر سوکارنو قرار نگیرد. به همین دلیل مصاحبه را با کمک طنز آغاز کرد. این شیوه آغاز بحث مورد توجه سوکارنو هم قرار گرفت. سوکارنو از آدامز استقبال کرد تا او بتواند شرایط مصاحبه را در محیطی بدون نگرانی به راحتی پیش ببرد.

آدامز مصاحبه را با موفقیت به پایان رساند و حتی از سوکارنو هدایای ویژه‌ای هم دریافت کرد. سوکارنو بعد از اینکه آدامز به نیویورک بازگشت هم برای او نامه‌های دوستانه و تشکرآمیز فراوانی فرستاد. این رابطه ادامه پیدا کرد تا اینکه سوکارنو به آدامز پیشنهاد ویژه دیگری هم داد.

سوکارنو از آدامز خواست که برای نوشتن زندگینامه‌اش با او همکاری کند. آدامز از این پیشنهاد بسیار خوشحال شد و با خودش فکر کرد که باز هم فرصتی پیش آمده تا بتواند توانایی‌های خود را در عرصه روزنامه‌نگاری نشان و اعتبارش را افزایش دهد.


معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

enchantress
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

متنش کاملا روان بود، به راحتی می‌شد کتاب رو خوند‌. ترجمه هم عالی بود، منتهی من این کتابو بهتون پیشنهاد نمی‌کنم بخونید‌. من نسخه «بدون سانسور»ِ اورجینالِ انگلیسی این کتاب رو دارم و از باغ کتاب خریدمش‌. کلمات سنگین انگلیسی

- بیشتر
شهاب شهیدی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

نسخه انگلیسی این کتاب نزدیک به 500 صفحست بعد اینا خلاصش کردن در 30 صفحه. یعنی بیش از نود و پنج درصد کتاب حذف شده و چارتا سرفصل و چند صفحه توضیح راجع بهش گذاشتن. این نحوه خلاصه کردن کتاب

- بیشتر
ᴀᴅᴀᴍ
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی بود ولی ای کاش نسخه کلامش رو هم میذاشتین خیلی دنبالشم ولی هیچ جا نیست

Enigma
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

واقعیت را گفته به جای حرفهای قشنگ ولی نادرست

کاربر ۳۸۰۵۴۵۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

طاقچه جان ما میکروکتاب نخواهیم کیو باید ببینیم.کتاب ۵۰۰صفحه ای رو کردی ۳۰صفحه دلت خوشه کتاب دادی بیرون

Nafas
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

لذت بردم ممنون

کاربر 1928163
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

کتاب جالبی نیست ...خیلی سطحی و زرد .

کاربر BHMAN P
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

سلام کتاب خوبی است . نکته های قابل توجهی دارد

کاربر ۲۷۵۷۰۴۲
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

خیلی خوب ، روان و انگیزه خوبی برای مطالعه

serenay3-3
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

آدم رو به سمتی سوق میده که برای جلب توجه دیگران باید بازیگری کنه 😶 این همه کتاب های خودیاری و روانشناسی میگن خودت باش و نظران دیگران رو زیادی جدی نگیر این دقیقا برعکسشه میگه هرکاری بکن تا دیگران

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
هر چقدر که به دنبال کسی باشید، او از شما فرار می‌کند. همیشه افراد را تشنه نگه دارید و گاهی با جرعه‌ای آن‌ها را سیراب کنید. اگر همیشه آن‌ها را سیراب کنید، خیلی راحت از شما دور خواهند شد. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که اگر در شرایط خاص از افراد فاصله بگیرید، می‌توانید آن‌ها را تحریک کنید تا به سمت شما کشید شوند و خواسته‌هایتان را تامین کنند. انسان‌ها به طور ذاتی از خلأ گریزان هستند به همین دلیل دوست دارند تا با کلام و همچنین گرمای وجودی خودشان، این فضای خالی را پُر کنند.
Elham
آگاهانه مراقب اتفاق‌هایی که اطرافت‌تان رخ می‌دهند، باشید. هر چقدر حواس‌تان بیشتر جمع باشد و تدبیر به خرج دهید، کمتر زمین خواهید خورد و هرگز بدنام نخواهید شد.
Fattymah
همواره در زندگی کنترل احساسات خود را به دست بگیرید و اجازه ندهید که کسی از دنیای بیرون نسبت ضعف‌ها و ناتوانی‌های روحی شما آگاهی یابد. به این ترتیب باید آگاهانه رفتار کنید و همواره مراقب انسان‌های سودجو باشید که از شما برای رسیدن به خواسته‌های خودشان استفاده نکنند.
Elham
ببرید. برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری تنها داشتن دانش و اطلاعات کافی نیست، بلکه باید بتوانید ارتباط موثری هم با دیگران برقرار کنید.
کاربر ۷۱۹۸۷۸۰
اگر در انزوا فرو رویم به راحتی بازیچه دست دیگران می‌شویم. اجازه ندهید که وسوسه‌ها، شما را از توجه به زندگی و اموری که باید آن را مدیریت کنید، دور کنند.
کاربر BHMAN P
تصویری که ما از خودمان در ذهن داریم بسیار مبالغه‌آمیز است و ما را خیلی بهتر از آنچه که واقعا هستیم، نشان می‌دهد. خودمان را مهربان، سخاوتمند، فداکار و باهوش می‌پنداریم. به خاطر اینکه اعتراف به محدودیت‌هایمان کاری دشوار است، نیاز داریم که خود را کمالِ مطلوب تلقی کنیم.
کاربر BHMAN P
ورود به قلمرو روح دیگران بهترین تکنیک برای تحت کنترل درآوردن آن‌ها است. چرا که در این شرایط این حس در طرف مقابل ایجاد می‌شود که او شما را تحت کنترل خود درآورده است، در حالی که برعکس است.
shaakyba
انسان‌هایی که هیچ کاستی در خود نشان نمی‌دهند، اغلب ترس، خشم و حسد را به دیگران منتقل می‌کنند و همه از آن‌ها فراری هستند. پس به جای پنهان کردن ضعف‌هایتان، راه‌های تبدیل شدن آن‌ها را به قدرت بیاموزید. اگر خودتان را به خاطر کاستی‌هایی که دارید ناراحت کنید، درمانده خواهید شد و حس دلسوزی مردم را برمی‌انگیزید که اصلا صورت خوشی ندارد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که وقتی روحیات و اخلاقیات ویژه خود را به مردم نشان دادید، اجازه دهید که ضعف‌های شما را هم بشناسند. این کار جنبه‌های انسانی شما را بسیار پُر رنگ جلوه می‌دهد و باعث می‌شود گمان بد را از خود دور کنید. البته نقص‌ها در حد اعتدال خوب هستند. اگر بیش از اندازه خجالتی هستید، طوری که از همه فرار می‌کنید، ممکن است باعث ناامیدی دیگران شوید.
کاربر ۶۶۸۷۹۸۳
در نتیجه افرادی که سلطه‌جو هستند خیلی راحت می‌توانند با تحریکِ تهدید، تشویق و ایجاد احساس ناامنی، کنترل زندگی ما را در دست بگیرند و ما را در جهت خواسته‌های خود به حرکت درآورند.
کاربر BHMAN P

حجم

۷۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۷۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان