دانلود و خرید کتاب عشق و روابط موهوم جان ولوود ترجمه نازنین علیپور جدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق و روابط موهوم اثر جان ولوود

کتاب عشق و روابط موهوم

معرفی کتاب عشق و روابط موهوم

کتاب عشق و روابط موهوم نوشته جان ولود است، این کتاب که با ترجمه نازنین علی‌پور جدی منتشر شده است به شما یاد می‌دهد چگونه جراحت‌های عاطفی را التیام بخشید و در زندگی موفق‌تر باشید. 

درباره کتاب عشق و روابط موهوم

کتاب عشق و روابط موهوم، خواننده را با مسیری قدرتمند و شفابخش آشنا می‌کند که در آن یاد می‌گیرد چگونه ذات حقیقی خود را که سرشار از عشق است در آغوش بگیرد و در همین راستا پذیرای تجربیات نافرجام عاطفی‌ای باشد که در روابط ناکامل بشری شکل می‌گیرد.

 این مسیر راهی را جلوی روی ما قرار می‌دهد که در آن از عمیق‌ترین شکوه‌های خود از دیگران که همه از واپس‌زدگی عاطفی نشأت می‌گیرد رها شویم و برای ارضای خلأ‌های عاطفی خود چشم به دیگران ندوزیم، که دیدن خود در آئینه از منظر دیگران ما را از سرچشمه‌ی عشق حقیقی که همواره در درون خودمان در جریان است دور می‌کند. 

در نهایت، این کتاب با قلمی ساده و شیوا، راهنمایی کاربردی برای کسانی است که در مسیر عشق حقیقی گام برمی‌دارند و در این راستا قصد دارند جراحت‌های عاطفی خود و دنیای درگیر نزاع را التیام بخشند.

خواندن کتاب عشق و روابط موهوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق و روابط موهوم

صدها کتاب در زمینهٔ ترمیم کردن روابط عاطفی به اشکال مختلف در بازار موجود است. برخی از این روش‌ها مؤثر بوده است ولی هم‌زمان برخی از آنها وصله‌های ناجوری بوده‌اند که در دراز مدت باعث نابودی و از بین رفتن روابط از پایه می‌شوند، زیرا نمی‌توانند به‌درستی اختلافات و سوءتفاهماتی که در روابط زناشویی یا تعهدهای محکم عاطفی به‌وجود می‌آید را ریشه‌یابی کنند.

به نظر می‌رسد تمام مشکلات در روابط انسان‌ها که منجر به بی‌میلی و سردی عاطفی می‌شود و عقب‌نشینی و انزوای آدم‌ها را در پی دارد و آنها را به یکدیگر بی‌اعتماد می‌کند، همه از این باور ناشی می‌شود که ما فکر می‌کنیم به اندازهٔ کافی دوست‌داشتنی نیستیم و دیگران ما را آن‌طور که هستیم نمی‌پذیرند. همین احساس ناامنی باعث می‌شود نتوانیم به خودمان، دیگران و حتی دنیا اعتماد کنیم.

وقتی از اعماق وجودمان باور نداشته باشیم که دوست‌داشتنی هستیم ظرفیت عشق‌ورزی‌مان تحلیل می‌رود و قادر نخواهیم بود آزادانه به آدم‌های اطراف‌مان عشق بورزیم و از آنها عشق دریافت کنیم.

این همان دلیل اصلی است که باعث به‌وجود آمدن جراحت‌هایی می‌شود که در نهایت موجب اختلافات شخصی و گرفتاری‌های مشابه در روابط عاطفی‌مان با دیگران می‌شود. از ترس آنکه با ما بدرفتاری شود یا پس زده شویم، به سختی اعتماد می‌کنیم، حسادت و کینه را در خود جمع می‌کنیم و از آن به عنوان سپر دفاعی در برابر دیگران استفاده می‌کنیم. با دیگران جرو بحث می‌کنیم و به هر شکلی می‌خواهیم حرف خود را به اثبات برسانیم. به راحتی ضربه می‌خوریم و احساس می‌کنیم برای دردهایی که کشیده‌ایم باید دیگران را سرزنش کنیم. این‌ها فقط برخی از روش‌هایی است که در آن احساس ناامنی درونی ما از عشق ورزیدن نمود پیدا می‌کند. احساس واپس‌زدگی عاطفی در آدم‌ها معمولاً خودش را به‌شکل عکس‌العملی تند نشان می‌دهد، درست زمانی‌که با آنها بدرفتاری می‌شود یا به هر دلیلی تحقیر شوند، مانند خشمی که تنها مترصد فرصتی است که با کوچکترین اتفاق بروز پیدا کند، خودش را نشان می‌دهد.

حتی افراد مهربان و دلسوز هم در درون خویش بخشی از بی‌مهری‌ها و شکوه‌های به‌حق و به‌جا را به‌طور پنهان دارند که به‌راحتی در شرایط بحرانی بروز می‌یابد و فوران می‌کند. برای برخی از زوج‌ها این انفجارها در سال‌های اول آشکار می‌شود و جوانه‌های تازه در روابط، قبل از شکل‌گیری در مواجهه با اولین بادهای مخالف می‌شکند و خشک می‌شود. 

نظرات کاربران

مهسا
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

کتاب در رابطه با روابط صمیمی و اینکه چرا ما در روابطمان با دیگران شکست می‌خوریم توضیح می‌دهد. نحوه پذیرفتن خود و نحوه اتصال ما با عشق که نیاز اصلی ماست را در خلال کتاب بیان می‌کند و راهکارهای عملی

- بیشتر
Amir Sepehr
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

پیشنهاد میکنم همه این کتاب رو حداقل یک بار بخونن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۹)
این تکیه کردن‌های مداوم به دیگران برای رسیدن به آرامش، بارها و بارها ما را شکسته است. جان ولوود
sol
در نهایت ما باید به این آگاهی برسیم که عشق موجودات فانی را فانی بدانیم و هیچ‌گاه صد در صد به آن تکیه نکنیم و تنها عشق حضرت حق را پایدار و جاویدان بدانیم.
کاربر ۴۹۳۲۲۹۷
مردم به دلیل شباهت شما به فرد دیگر، برایتان ارزش قائل نمی‌شوند. پس یاد بگیرید که خود را با خود مقایسه کنید نه با دیگران.
کاربر ۴۹۳۲۲۹۷
وقتی والدین ما عشق ورزیدن به خود را یاد نگرفته‌اند، قادر نخواهند بود به ما نیز این عشق را منتقل کنند و به‌طور اجتناب ناپذیری برای ترمیم اعتماد به نفس شکنندهٔ خود، به فرزندانشان فشار می‌آورند و آنها را محدود می‌کنند.
کاربر ۴۹۳۲۲۹۷
جورج اورول نوشت که هدف از آفرینش ذات انسان آن نیست که کامل باشد و شکست نخورد، بلکه هدف نهایی آن است که آمادگی آن را داشته باشد که از زندگی شکست بخورد و بشکند. این قیمتی است که برای عشق ورزیدن در دنیای فانی در نهایت باید بپردازد
Mahya
باید اعتراف کنم تنها چیزی که به من آرامش واقعی می‌داد نیاز شدید به عشق ورزیدن بود و اینکه بدانم کسی مرا عاشقانه دوست خواهد داشت.
|ݐ.الف
طبیعت همهٔ روابط در این دنیا این‌گونه است که هر اتصالی با احتمال جدایی همراه است. این یک عیب در عشق، انسان‌ها یا هستی نیست. به آن معنا نیست که شما بد هستید یا دیگران نقصی دارند یا زندگی ناعادلانه است. بلکه ضربان زندگی تا ابد نوسان دارد و تغییر می‌کند.
sol
محبوب بی‌همتای رؤیاهایمان، کسی که می‌تواند ما را به اوج زیبایی و شادمانی ببرد، مخلوقی بیش نیست و هرگز قادر نخواهد بود همهٔ نیازهای ما را برطرف کند چراکه او خود مملو از نقص و بی‌نهایت نیازمند است. این آگاهی ما را از وابسته شدن به فرد خاص یا غرق شدن در رابطه نجات می‌دهد. عشق هوشمندانه وآگاهانه آن است که یاد بگیریم اشتیاق و میل درونی خود را بشناسیم و بر روی موج‌های درخشان و زندهٔ آن سوار شویم و همزمان درک کنیم جز ذات الهی که کامل و بی‌نیاز است، هیچ‌کس نمی‌تواند این عطش را در ما به‌طور کامل سیراب کند.
کاربر ۴۹۳۲۲۹۷
به راستی انسان‌ها همیشه نمی‌توانند به دیگران بدون هیچ قید و شرطی عشق بورزند و تحت هر شرایطی به دیگران و خودشان بدون هیچ توقعی آری بگویند.
کاربر ۴۹۳۲۲۹۷
. اساسی‌ترین غم انسان: «تو مرا به اندازهٔ کافی دوست نداری.» به‌طور جزئی‌تر: «تو مرا آن‌طور که هستم دوست نداری و نمی‌پذیری.»
|ݐ.الف

حجم

۱۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان