دانلود و خرید کتاب در قلمرو ارتعاشات مریم مه‌آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در قلمرو ارتعاشات اثر مریم مه‌آبادی

کتاب در قلمرو ارتعاشات

معرفی کتاب در قلمرو ارتعاشات

کتاب در قلمرو ارتعاشات اثر مریم مه‌آبادی کتابی در حوزه موفقیت و خودیاری است که به موضوع قانون جذب و ارتعاشات و نقش ان در شکست یا موفقیت می‌پردازد.

 درباره کتاب در قلمرو ارتعاشات

بخواهید تا به شما داده شود. هر چیزی در این دنیا دو بار آفریده می‌شود، یک بار در ذهن و سپس در جهانتان متولد می شود.

پس خوشبخت زندگی کن، خوشبختی به معنی لذت بردن از آن کسی است که هستیم و چیزهایی که داریم تا زمانی که نتوانیم از زندگی که داریم لذت ببریم خوشبختی بیشتر به سراغمان نمی آید.

بیل گیتس می گوید: زندگی یک بازیست مطمئن شو که این بازی را درست داری بازی می کنی

باید باور کنید که آنچه در سر شماست سرنوشت تان را رقم می زند به خودتان اعتماد داشته باشید و در خود انگیزه آنچه که می‌خواهید را ایجاد کنید. این کتاب را تألیف نمی کنم تا به تو درسی بدهم بلکه آن را می نویسم تا به تو عشق بورزم، عشق خود به تو خواهد آموخت.

زمان محدود است بیایید تلاش کنیم تا بیشترین بهره را از آن خود کنیم.

مریم مه‌آبادی در این کتاب تلاش کرده‌ است تا بتوانید خود واقعی تان را بهتر ببینید زیرا کسی موفق است که بتواند خودش و ذهنش و زندگیش را به بهترین روش ممکن نظاره کند و به جای اینکه به دنبال اشتباهات دیگران بگردد به آینه نگاه کند و خود را ببیند.

 خواندن کتاب در قلمرو ارتعاشات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب در قلمرو ارتعاشات

باید بدانید که تصویری که از خود در ذهنتان ساخته‌اید چیست چه تصویری از خودت در ذهن داری آن تصویر را با دقت شناسایی و درونتان را به‌وضوح ببینید و بررسی کنید باید بدانید چه کسی هستید و چه‌کارهایی را در طول زندگیتان انجام داده اید صرف نظر از سن خود باید بتوانی کارنامه‌ای برای خودت تا امروز بنویسی و به کارهایت نمره بدهی. دقیق و با ریزبینی و اینکه مشخص کنی که هدفت از زندگی چیست و بدانی که از دنیا و آدمهایش چه می خواهی و چه‌کارهایی و به چه دلایلی قرار است انجام دهی از کجا آمده‌ای و قرار است به کجا بروی باید مسیر روبه رویت را به‌وضوح ببینی و برایش نقشه دقیقی ترسیم کنی زمانی که خودت را به صورت واقعی دیدی نقص های رفتاریت و حسن‌هایت را شناسایی کنی و نمره‌هایت را در جدول کارنامه ات یادداشت کنی حالا وقت این است که از خطاهایی که کرده‌ای بگذری و خودت را ببخشی و دست از سرزنش خودت برداری از انتقاد کردن از خودت و بد دانستن خودت دست بشویی و خودت را دوست بداری و به مثبت‌هایت نمره عالی بدهی و خودت را مورد تشویق قرار دهی و همان گونه که هستی خودت را دوست بداری طلب بخشش و توبه کنی و کارهای خوبی که در زندگیت انجام داده ای را تقویت کنی تا پررنگ تر شوند و با هدف مشخص رو به جلو حرکت کنی.

این را بدان هر کاری را که آغاز کنی قدم‌های اول برایت دشوار است اما بعد از مدتی راه کم کم برایت هموار و آشکار می شود و رو به جلو حرکت خواهی کرد به شرط اینکه بدانی و آگاه باشی که هدف‌هایت از درون خودت و تصویر ذهنی که از خودت داری در ضمیر ناخودآگاهت ثبت شده فرقی نمی‌کند آن تصویر خوب باشد یا بد تو در نهایت به همان تصویری که خودت کشیده‌ای تبدیل خواهی شد ما دنیای بیرون از خود را آنگونه می بینیم که خود هستیم و در دیگران چیزهایی را می‌بینیم که در درون خود ما وجود دارند.

پیاز، لایه های زیادی داردو هرچه لایه های بیشتری رو برداری و به عمق برسی احتمال بیشتری وجود دارد که گاه و بی گاه اشک بریزید و متعجب بشوید لایه دوم پیاز خودشناسی توانایی پرسیدن این سوال است که چرا ما احساسات و عواطف خاصی داریم. ما در واقع چه چیزهایی را در ذهنمان موفقیت و چه چیزهایی را شکست تلقی

می‌کنیم. چرا گاهی عصبانی و گاهی آرامیم لایه سوم پیاز خودشناسی خیلی عمیق تر و دردآور تر است که آیا من فرد ارزشمندی هستم یا نه؟

من بر چه اساسی خودم و انسان های اطرافم را قضاوت می کنم. در واقع ارزش ها واقعیت ما هستند و کارهایی که انجام می دهیم آیا میدانید که با مردم به چه صورتی باید ارتباط برقرار کنیدو زندگیتان را طوری برنامه ریزی کنید تا بتوانید با آرامش وقت بگذرانید.

خودشناسی باعث می‌شود تا ما با خودمان و شخصیت‌مان و آنچه که دیگران در مورد ما می پندارند آشنا شویم با شناخت خود می‌توانیم نقاط ضعف و قدرت خود را در ایجاد ارتباط با اطرافیان مان و ریشه مشکلات روانیمان را بررسی و شناسایی کنیم ما باید بتوانیم استعدادهای خودمان را کشف کنیم و تقویت کنیم ما اگر تلاش کنیم می‌توانیم خودمان را به شکلی که واقعاً می‌خواهیم بسازیم.

نظرات کاربران

حسن منصوری
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

قلم روان .. مطلب زیاد گفته اما نکات مفید زیادی هم دارد . با تشکر از نویسنده پیشنهاد میکنم بخرید و بخونید تا حمایت هم بشه و چقد آخه این مطالب را در آثار خارجی ها بخونیم.

کاربر 3008766
۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی بودعالی

کاربر 3366937
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

دسخوش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
باید ناخودآگاهتان را گول بزنید و پنهانی مطلالب را درونش بریزید
bahar
بیدار که شوید، دیگر علاقه‌ای به قضاوت درباره کسانی که خواب هستند ندارید اگر هنوز قضاوت می کنید بدانید که هنوز خوابید.
حسن منصوری

حجم

۲۵۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۵۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان