دانلود و خرید کتاب حرص نخور بابا ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرص نخور بابا اثر زهره زاهدی

کتاب حرص نخور بابا

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حرص نخور بابا

کتاب حرص نخور بابا مجموعه جملات قصار، ضرب‌المثل‌ها و نقل قول‌هایی است که زهره زاهدی گردآوری و ترجمه کرده است. این نقل قول‌ها به والدین، پدر و مادرها و هرکسی که به دنبال آرامش است کمک می‌کند تا چیزی را که در طلب آن هستند به دست بیاورند. 

درباره کتاب حرص نخور بابا

کتاب حرص نخور بابا پر است از نقل قول‌هایی الهام‌بخش، طنزآمیز و آرامش دهنده آن هم درباره پدر بودن. یعنی همان کسی که همه انتظار دارند مانند یک کوه محکم باشد، مانند یک پادشاه با بچه‌هایش رفتار کند، مانند یک بانک همیشه با مقدار زیادی پول در دسترس باشد و مانند یک راننده آژانس همیشه آماده به خدمت. 

هرچند پدر بودن حس بی‌نظیری است، اما اصلا آسان نیست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه‌ای از مسیر که نیاز به منبعی برای الهام یا آرامش داشتید، آن را در قالب یک جمله یا نقل قول، دریافت کنید. 

کتاب حرص نخور بابا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب حرص نخور بابا را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه روان‌شناسی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب همچنین می‌تواند هدیه بی‌نظیری برای پدرانتان باشد.

درباره زهره زاهدی 

زهره زاهدی، مترجم و نویسنده در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. او در رشته بانکداری تا مقطع فوق لیسانس در دانشگاه آمریکایی بیروت تحصیل کرده است و تا به حال کتاب‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی، رمان، زندگی فلاسفه و .. ترجمه و منتشر کرده است. از میان کتاب‌های زهره زاهدی می‌توان به غرق در نور، جاناتان مرغ دریایی، چهار توافق، استادان بسیار زندگی‌های بسیار، انسان در پی معنا، لی‌لی و مادر شوهر و ... اشاره کرد. 

بخشی از کتاب حرص نخور بابا

پدر بانک‌داری است که طبیعت در اختیار بچه قرار می‌دهد. ضرب‌المثل فرانسوی

من فهمیده‌ام بهترین راه نصحیت کردن بچه‌ها این است که اول بفهمید آنها چه می‌خواهند، سپس آنها را نصیحت به انجام آن کار کنید. هری اس. ترومن (Harry S. Truman)

برای آنکه بچه را برای رفتن به راهی که باید برود تربیت کنی، بد نیست هرازگاهی خودت هم از آن راه بروی. جاش بیلینگز (Josh Billings)

قهرمان تربیت نکن، پسر تربیت کن. اگر با او مانند پسرت رفتار کنی، سرانجام قهرمان خواهد شد، ولو فقط در چشم تو. والتر ام. شیرا (پدر) (Walter M. Schirra Sr.)

بچه‌های شما به حضور‌تان بیش از هدایای شما نیاز دارند. جسی جکسون (Jesse Jackson)

سرمشق خوب بودن برای بچه‌ها، همه‌ی خوشی‌های میان‌سالی را زایل می‌کند. ویلیام فِدر (William Feather)

عشق پدری یعنی اینکه بتوانی علی‌رغم واقعیت‌ها، بهترین‌ها را از بچه‌ات توقع داشته باشی. جاسمین برتلز (کتاب کوچک راهنمای پدرها) (Jasmine Birtles, A Father’s Little Instruction Book)

قابل تحسین است که مردی پسرش را به ماهیگیری ببرد. اما در بهشت برای پدری که دخترش را به خرید می‌برد، جای خاصی در نظر گرفته شده است. جان ساینر (John Sinor)

نظرات کاربران

سکوت
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

جملهای قشنگی داره و بعضی از جملهاش واقعا با خوندنشون بفکر میری. نویسنده اسم افراد رو نوشته و یک نظری ک در حین خوندن کتاب به فکرم رسید اینکه کاش یک بیوگرافی کوچیکی هم زیر اسم هر شخص میاورد (صرفا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
صرف بچه‌دار شدن از شما والد نمی‌سازد. همان‌طور كه صرف پیانودار شدن از شما پیانیست نمی‌سازد.
احسان رضاپور
مردی حقیقتاً ثروتمند است كه فرزندانش به سوی دست‌های باز اما خالی او بدوند.
محمد
هیچ بالشی به نرمی‌شانه‌های قوی پدر نیست. ریچارد ال. ایوانز (Richard L. Evans)
miladan
واقعیت‌های زندگی را به یك نوجوان گفتن، مثل حمام كردن یك ماهی است.
بر چرخ زمان
مواقعی هست كه به نظر می‌رسد والد بودن، صرفاً یعنی غذا دادن به دهانی كه دستت را گاز می‌گیرد. پیتر دی ورایس (Peter De Vries)
محمد
بچه‌های شما به حضور‌تان بیش از هدایای شما نیاز دارند. جسی جكسون (Jesse Jackson)
شوان
خانه جایی است كه وقتی در حال رشد هستید دلتان می‌خواهد تركش كنید و وقتی پیر می‌شوید دلتان می‌خواهد به آن برگردید. جان اد پیرس (John Ed Pearce)
شوان
از بچه‌ها خیلی چیزها می‌شود یاد گرفت. مثلاً اینكه طاقت و تحملتان چقدر است.
احسان رضاپور
زندگی را همراه دفترچه‌ی راهنما به ما نمی‌دهند. برای همین است كه پدر داریم. اچ. جكسون براون (پسر) (H. Jackson Brown Jr.)
miladan
قابل تحسین است كه مردی پسرش را به ماهیگیری ببرد. اما در بهشت برای پدری كه دخترش را به خرید می‌برد، جای خاصی در نظر گرفته شده است. جان ساینر (John Sinor)
سکوت

حجم

۹۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۹۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان