دانلود و خرید کتاب من بامزه نیستم! جاناتان الن ترجمه نیلوفر امن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من بامزه نیستم! اثر جاناتان الن

کتاب من بامزه نیستم!

معرفی کتاب من بامزه نیستم!

کتاب من بامزه نیستم! از مجموعه من...نیستم! نوشته جاناتان الن و ترجمه نیلوفر امن‌زاده است. کتاب من بامزه نیستم! را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه من ...نیستم! مجموعه جذابی است که با زبانی ساده و تصاویر رنگی و جالب برای کودکانی نوشته شده که تازه خواندن را شروع کرده‌اند. این مجموعه پر از نکته‌های آموزشی درباره رفتار‌های خردسالان و چگونگی برخورد والدین با آنها است.

درباره کتاب من بامزه نیستم!

 بچه جغد معروف داستان می‌خواهد شجاع، قلدر، ترسناک و قوی به نظر بیاید نه بامزه! اما او بامزه است و هرکسی هم او را می‌بیند همین را می‌گوید. بچه جغد مدام می‌گوید که من بامزه نیستم. من یک پرنده شکاری هستم که قوی و ترسناک است و بال‌های بزرگ و نرم و بی‌صدایی دارم اما.... 

شما چه فکر می‌کنید؟ بچه جغد داستان واقعا بامزه است یا ترسناک؟ چیزهایی که درباره خودمان فکر می‌کنیم ممکن است با آن‌چه که دیگران درباره ما می‌گویند خیلی فرق داشته باشند. 

خواندن کتاب من بامزه نیستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۳ تا ۷ ساله مخاطبان این مجموعه جذاب و آموزنده‌اند.

درباره جاناتان الن

جاناتان الن، نویسنده مجموعه من ...نیستم! در سال ۱۹۵۷ به دنیا آمده است. او نویسنده و تصویرگر کتاب اهل انگلستان است. کتاب‌هایی که جاناتان برای کودکان طراحی و تصویرگری می‌کند بسیار ساده و در عین حال جذابند که یک داستان را در کنار نقاشی‌های دوست‌داشتنی روایت می‌کنند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۹۸۸۵۹
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

نه خوب و نه بد عکسها خوب بود

bahareh zolfaghar
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

بامزه بود اتفاقا

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

کتاب شانزدهم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۷۵۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان