دانلود و خرید کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! بریتا تکنتروپ ترجمه مهرنوش پارسانژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! اثر بریتا تکنتروپ

کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم!

معرفی کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم!

کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! نوشته بریتا تکنتروپ و ترجمه مهرنوش پارسانژاد است. کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم!

ببر قصه ما در یک خواب عمیق است. او خواب خواب است اما یک مشکلی وجود دارد. ببر سر راه بقیه حیوانات را گرفته است. حیواناتی که باید از آنجا رد شوند و عجله هم دارند و تازه باید یک دسته بادکنک را هم با خودشان ببرند. اما چطوری باید رد شوند که ببر را بیدار نکنند؟ ناگهان فکر بکری به ذهن قورباغه می‌رسد. او سوار بادکنکش می‌شود و از بالای سر ببر پرواز می‌کند. بقیه حیوانات هم تصمیم می‌گیرند که سوار بر بادکنک‌هایشان از بالای سر ببر عبور کنند که ناگهان یک اتفاقی می‌افتد..... 

 این کتاب کودکان گروه سنی الف را به یک مهمانی جالب دعوت می‌کند. مهمانی‌ای که در آن مشکلی پیش می‌آید و حالا باید با همفکری حلش کنند. یک ببر گنده خوابیده که نباید بیدار شود. خیالپردازی کودکان با این داستان جذاب تقویت می‌شود و خلاقیت آنها برای پیداکردن راه حل به جریان می‌افتد. 

بریتا خیلی خوب توانسته با داستانش در این کتاب کودکان را به دنیای تخیل، خلاقیت و همفکری ببرد و تصاویر زیبای کتاب هم به او در این کار کمک شایانی کرده‌اند.

خواندن کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۳ تا ۷ ساله مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره بریتا تکنتروپ

 بریتا تکنتروپ نویسنده، تصویرگر و به طور کلی هنرمند خیلی خوبی است او در هامبورگ آلمان زندگی می کند و در کالج سنت مارتین و رویال هنر لندن درس خوانده است. بریتا تابه حال بیش از ۴۰ کتاب برای کودکان نوشته است که به ۲۰ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. آثار او در نمایشگاه های سراسر دنیا به نمایش گذاشتنه شده‌‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۱۱۴۴۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

از این کتابا خیلی خوشم میاد😆ببر خوشگلیه هاا

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۹/۰۸

از جمله کتاب های تعاملی خردسال که محتوا و پایان خوبی داشت و از بچه مشارکت فعالانه می طلبد.

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

کتاب جالبی بود از خود کودک هم کمک می خواست.

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

کتاب صد و پنجاه و یکم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان