دانلود و خرید کتاب متقاعدسازی جمال قمری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب متقاعدسازی

کتاب متقاعدسازی نوشته جمال قمری ۱۰ درس و ۳۸ سلاح برای نفوذ و ترغیب دیگران و تجربیات متعددی از دنیای واقعی است. این کتاب به شما کمک می‌کند در کسب و کارتان موفق‌تر باشید و بتوانید روز به روز بیشتر پیشرفت کنید.

درباره کتاب متقاعد سازی

کتاب متقاعد سازی، نوشتاری پیرامون مهارت‌های ارتباطی نیست. تفاوت زیادی وجود دارد بین کسی که ارتباط مناسب برقرار و اطلاعات را به‌درستی به دیگران منتقل می‌کند، کلامی دلنشین دارد و به سؤالات دیگران به‌درستی پاسخ می‌دهد، با کسی که ترغیب‌کننده است، وجود دارد.

این کتاب، پیرامون اقناع و نفوذ در لایه‌های غیرآگاه انسان‌ها به رشتهٔ تحریر درآمده و مهم‌ترین سلاح‌های ایجاد تغییر در ذهن و رفتار انسان‌ها را که محصول سال‌ها تجربه و پژوهش است، با شما در میان می‌گذارد.

جمال قمری مدرس برجسته مذاکره و فروش در شرکت‌های داخلی و بین‌المللی و تنها عضو ایرانی مجموعه جهانی The New Management Network کانادا است، آزمون‌هایی از قبیل هوش مذاکره، هوش متقاعدسازی، هوش چانه‌زنی و هوش فروش را طی سال‌های گذشته طراحی و اجرا کرده است. این کتاب مجموعه‌ای از بهترین مهارت‌ها و پیشنهادهای او در زمینه مذاکره است. 

خواندن کتاب متقاعد سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب متقاعد سازی

برای تغییر رفتار دیگران، می‌توانید رفتار مطلوبتان را تبدیل به قانون کنید، مثلا یک قانون سازمانی: از این به بعد همه کارکنان باید ساعت هشت صبح در محل کار حاضر باشند.

این رویکرد، معمولا ایجاد هزینه می‌کند و به دلیل تولید محدودیت پیرامون افراد، در وجود آنها نوعی مقاومت می‌سازد. همچنین برای تغییر رفتار دیگران این امکان را دارید که از پاداش و تنبیه بهره ببرید، مثلا: به ازای هر دقیقه تأخیر، درصدی از دستمزد ماهانهٔ افراد کاسته می‌شود.

مسیر پاداش و تنبیه مستلزم هزینه است و صرفآ با شرطی‌سازی امور را پیش می‌برد و همواره متکی بر وجود عوامل مشوق و مؤلفه‌های بازدارندهٔ بیرونی است.

در کنار اینها می‌توانید از اجبار، تهدید یا ارعاب و روش‌های نظیر اینها استفاده کنید.

ممکن است برای تغییر رفتار دیگران، کاری کنید که خود افراد در درونشان به این نتیجه برسند که حاضر شدن به موقع در محل کار، رفتار مطلوب‌تری است و بهتر است این کار را انجام بدهند. اگر این مسیر و این سازوکار را در پیش بگیرید، در حقیقت تلاش کرده‌اید تا افراد را متقاعد کنید. زیرا در جستجوی ایجاد نیروی درونی برای پذیرش در وجود افراد هستید؛ نیرویی که با میل خود فرد، کارمند را به سمت حضور به‌موقع، مشتری را به سمت خرید، مدیر را به سمت افزایش حقوق و... هدایت می‌کند.

تنها دو پادشاه در این دنیا می‌شناسم:

۱. باور

۲. متقاعدسازی

عبارت فوق از توماس کارلایل، فیلسوف و نویسندهٔ اسکاتلندی قرن ۱۹، اهمیت متقاعدسازی را روشن می‌سازد. اگر به دیدگاه یا رفتاری باور داشته باشید و سپس بکوشید تا دیگران را نسبت به آن متقاعد کنید، در حال پادشاهی کردن هستید.

دیپاک مالهوترا۴ از مدرسهٔ کسب‌وکار هاروارد۵ و نویسندهٔ کتاب نابغه مذاکره۶، جایگاه متقاعدسازی را این‌گونه عنوان می‌کند:

از مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای پرسیدم: مهم‌ترین کاری که در مذاکره انجام می‌دهند چیست؟ بیشترین پاسخی که دریافت کردم از این قرار بود: متقاعد کردن دیگران و زمانی‌که به آنها گفتم من به دیگران مذاکره می‌آموزم، اکثر آنها پاسخ دادند: پس به آنها یاد می‌دهی که چگونه دیگران را متقاعد کنند.

گویا مذاکره و متقاعدسازی نزد مذاکره‌کنندگان عملا یک معنی دارد.

اگر ده‌ها و صدها اصل و فن در مذاکره بدانید و با وجود داشتن اطلاعات زیاد نتوانید طرف خود را متقاعد کنید، به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اید. 

مدیریت رفتار سازمانی (از نگاهی دیگر)
عبدالناصر ناظم بکایی
استراتژی بازاریابی پیشرفته (با رویکرد پیاده سازی و اجرا)
پائول فیفیلد
مجموعه سولات آزمون های دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی
مهرناز اسحاق نیا
دوره جامع آموزش کاربردی مالیات (کتاب اول)
میثم بهلول‌بندی
پیشگیری از جرم از دیدگاه جرم‌شناسی
کیوان مرادی‌زاده
مدیریت استراتژیک بازاریابی
الکساندر چرنوو
۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری
جان سی. مکسول
تحلیل رفتار مردم
هاروی استورات
چگونه فریب می خوریم؟
سیدمحمد وفایی
جاده ای از ابر
محمدمهدی رسولی
سبک گرگ
جردن بلفورت
روان شناسی تبلیغات، بازاریابی و فروش
فرهام
مهارت های ارتباطی
محمدسعید احمدی
اصول و فنون مذاکره
حسین وظیفه دوست
طراحی نطق و سخنرانی اقناعی
جمال قمری
رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ
مایکل ک سیمپسون
مربیگری پیشرفته (کوچینگ)
لین والی
گام های موثر در شروع و توسعه کسب و کار
مایکل بانگی استانیر
فن چانه زنی در مذاکره و فروش
جمال قمری
راز و رمز مذاکره
داوید بیتون

نظرات کاربران

mohamad
۱۴۰۱/۰۴/۲۵

با تشکر از نویسنده محترم در بعضی جاها که نیاز به توضیح بیشتر بود سریع مبحث بسته شده بود و در کل آن قسمت ها مقدار باعث افت و با پایان باز میشد. و حس من خواننده آن بود که تعدادی

- بیشتر
کاربر ۲۲۴۴۷۲۱
۱۴۰۱/۰۳/۱۲

عالی واقعا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان