دانلود و خرید کتاب پیشرفت در ان. ال. پی اندرو بردبری ترجمه سعید مینویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشرفت در ان. ال. پی اثر اندرو بردبری

کتاب پیشرفت در ان. ال. پی

معرفی کتاب پیشرفت در ان. ال. پی

کتاب پیشرفت در ان. ال. پی اثری از اندرو بردبری با ترجمه سعید مینویی است. این کتاب با معرفی روش ان. ال. پی به شما کمک می‌کند تا با عادات بد خود خداحافظی کنید و ارتباطاتتان را در محیط کاری پیشرفت ببخشید. 

درباره کتاب پیشرفت در ان. ال. پی

ان. ال. پی که مخفف شده عبارت برنامه‌نویسی عصبی زبانی (کلامی) (Neuro-linguistic programming) است، روشی شبه علمی است که به افراد کمک می‌کند تا با ایجاد تغییر و تحول عمیق در ساختارهای مغز و ذهن، بتوانند عادات مخرب خود را کنار بگذارند، ارتباطاتشان را توسعه دهند و وارد دنیای تغییرات موفق و مثبت شوند. در حقیقت این روش یک پیام دارد و آن این است: ذهن شما قابل برنامه‌ریزی است و این برنامه‌ریزی می‌تواند به شما کمک کند تا شاهد تحولات عمیق و مثبتی در زندگی باشید.

مزیت دیگر ان. ال. پی این است که شما با کمک این روش می‌توانید خودتان را از قید و بند باورهایی قدیمی و باورهای خانوادگی که حتی در بسیاری از موارد به صورت ناخودآگاه به شما منتقل شده است، برهانید. کنترل احساساتتان را در دست بگیرید و به این ترتیب کنترل زندگی خود را هم در دست داشته باشید.

اندرو بردبری در کتاب پیشرفت در ان. ال. پی مجموعه تست‌های خودآزمونی را گردآوری کرده است. انجام این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند تا الگوهای ارتباطی خودتان را در محیط کاری بشناسید و آن را در راستای اهداف و نیازهای خود، تغییر دهید.  

کتاب پیشرفت در ان. ال. پی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پیشرفت در ان. ال. پی را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید روابطتان را متحول کنید و از این به بعد کنترل و مدیریت زندگی و احساساتتان را خودتان در دست بگیرید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب پیشرفت در ان. ال. پی

همه برای یک نفر و ...

همه ما می‌دانیم که نقشۀ کار، زمانی معنی‌دار می‌شود که چهارچوب آن حقایقی داشته باشد که بقیه هم بتوانند هویتش را بفهمند. همان طور که « الن هاریسون » در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه برنل می‌گوید: « در پشت همۀ ارتباطاتی که در میان شرکت‌ها وجود دارد، زبانی استفاده می‌شود که پر از تناقض و مشکلات است. » یک همه پرسی در دانشگاه برنل نشان می‌دهد که کارمندان با مدیران خود به نوعی دوری می‌جویند و ضدیت می‌کنند. آنان از کلمۀ « ما » برای مسئولیت‌های‌شان استفاده نمی‌کنند.

در همین زمینه مدیر دیگری می‌گوید: « اگر اهداف و مأموریت شرکت شما باید نوشته شده و بین کارمندان پخش شود، شرکت شما اصلاً « مأموریت یا هدفی نداشته است. »

شرکت‌هایی که چنین پیام‌هایی را ندیده می‌گیرند و به تحمیل فرهنگ خود ادامه می‌دهند، در واقع برای فردیت ارزشی قایل نیستند. ممکن است، برای مدت کوتاهی بدرخشند ولی دیر یا زود سقوط می‌کنند. آن شرکت باید به موقع متوجه چنین نقص‌هایی شود و به سرعت اقدام به تغییر کند. در این شرایط کل سیستم مدیریتی می‌باید زیرورو شود. البته باید گفت که این زیرورو شدن هم باید با برنامه‌ریزی باشد، در غیر این صورت شرکت دوباره سقوط خواهد کرد.

به طور کلی معمولاً فرهنگ هر خط مشی کاری که در شرکتی حاکم است به وسیلۀ مدیران رده بالا ترتیب داده می‌شود و به ندرت تغییر می‌یابد، مگر این که در همان مرحله یک مسئلۀ پیش‌بینی نشده اتفاق بیافتد. ان. ال. پی تأکید مهمی دارد بر این که شما نسبت به ارزش‌ها و باورهای‌تان وفادار بمانید. اگر زندگی کاری شما خیلی سخت و ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد، یکی از اولین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که نگاهی به نقشه‌های زندگی خود بیاندازید بخصوص دربارۀ ارزش‌ها و باورهای‌تان و ارتباط آن با فرهنگ شرکتی که در آن کار می‌کنید. از طرفی روندی ملایم ممکن است، به آهستگی مشغول تغییر دادن فرهنگ شرکت شما باشد و ارزش‌های قبلی را تحت تأثیر قرار دهد و ممکن است که ادامۀ چنین تغییری با کارهای روزمره شرکت و هدف آن مغایر شود، بنابراین، آسان‌ترین راه این است که تناقض‌ها را تشخیص داد.

یک شرکت بانکی آمریکایی پایگاه کامپیوتری خود را در انگلستان، به یک شرکت انگلیسی که با ارتش هم، کار می‌کرد فروخت. به مدت یک سال ده نفر از تکنسین‌های برجسته، به شرکت‌هایی که با ارتش همکاری نمی‌کردند، برگشتند.

نظرات کاربران

کرم کتاب
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

با ترجمه مشکل داشتم ولی در عین حال نکته های خوبی داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
ما به هیچ وجه نمی‌توانیم همۀ زوایا و دیدگاه‌هایی را که دربارۀ هر موضوعی وجود دارد بدانیم، هر چه قدر هم آنها ساده باشند. برای این که بتوانیم دنیای اطراف خود را بشناسیم، نقشه‌های فکری‌مان را بر اساس اطلاعات موجود و داده شده طرح می‌کنیم و همان طور که یک نقشه همۀ جزئیات را در برنمی‌گیرد، بلکه فقط مقداری اطلاعات محدود دربارۀ منطقه در اختیار ما می‌گذارد، ما هم مجبور هستیم همان طور عمل کنیم. بنابراین، دو نفر می‌توانند، دیدگاهی کاملاً متفاوت دربارۀ یک موضوع داشته باشند و آن دو نفر اصلاً با یکدیگر توافق نداشته در عین حال هر دو هم می‌توانند صحیح باشند.
کرم کتاب
دنبال پیشرو (یا رهبر) بروید یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای ایجاد تفاهم و اشتیاق این است که بتوانید رفتار طرف مقابل خود را درک و آن را آینه‌وار منعکس کنید. این تکنیک را « جفت کردن و آینه » می‌گویند. در واقع هدف شما این است که خود را چنان جلوی طرف مقابل قرار دهید که مانند آینه رفتار او را تشخیص دهید و خود را به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آن منطبق کنید. وقتی در جمع هستید غالباً این کار را باید روی شخصی که بیشتر طرف مخاطب شماست، انجام دهید. تکنیک‌های آینه قرار دادن به صورت زیر است: - صدا و نحوۀ صحبت کردن طرف مقابل را آینه قرار دهید. - نحوه نفس کشیدن طرف مقابل را آینه قرار دهید. - شیوه حرکات طرف مقابل را آینه قرار دهید. - مدل برخی حرکات طرف مقابل را آینه قرار دهید.
کرم کتاب
مفهوم کلی ان. ال. پی این است نکته‌ای را که باعث انجام گرفتن کاری می‌شود و جواب می‌دهد پیدا کنید و آن را انجام دهید.
insearchofwisdom
یکی از مفاهیم اصولی ان. ال. پی این است که هر چیزی را که کسی یاد می‌گیرد و اجرا می‌کند، افراد دیگر هم می‌توانند آن را یاد بگیرند و اجرا کنند.
insearchofwisdom
اقتصاددان ژاپنی به نام « دمینگ » می‌گوید: « اگر چیزی را که شما می‌گویید مردم نمی‌فهمند، مردم مشکلی ندارند بلکه راه پیشنهادی شما ایراد دارد. »
insearchofwisdom
شما می‌توانید هر قدر دوست دارید کتاب بخوانید یا با مردم صحبت کنید اما تا زمانی که خودتان آنها را اجرا نکرده‌اید مفهوم واقعی آن را نمی‌فهمید.
insearchofwisdom
اگر ما انتظار داریم که مردم عکس‌العمل صحیحی نسبت به حرف‌هایی که به آنها می‌زنیم نشان بدهند، می‌باید با آنها صحبت کرد نه به آنها. یعنی ما باید همۀ مدت متوجه عکس‌العمل‌های مردم در خصوص چیزهایی که به آنان می‌گوییم، باشیم و ارتباط‌مان را با آن عکس‌العمل‌ها تطبیق دهیم، نه این که فقط انتظار داشته باشیم همۀ مطالبی را که به آنان گفته‌ایم درست مطابق منظور ما فهمیده باشند.
insearchofwisdom
دیدگاه‌های ان. ال. پی می‌گوید که در هر موقعیتی داشتن چندین راه‌حل بهتر از داشتن فقط یک یا دو راه‌حل است. به عبارت دیگر فردی که تعدادی حق انتخاب بیشتر دارد معمولاً شانس بیشتری هم برای رسیدن به نتایج مد نظر، دارد.
insearchofwisdom
دو نفر می‌توانند، دیدگاهی کاملاً متفاوت دربارۀ یک موضوع داشته باشند و آن دو نفر اصلاً با یکدیگر توافق نداشته در عین حال هر دو هم می‌توانند صحیح باشند.
insearchofwisdom
یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که می‌توانیم ارتباطات و روابط خود را مؤثرتر کنیم این است که همیشه از قدرت و محدودیت نقشه‌های فکرمان با اطلاع باشیم.
insearchofwisdom

حجم

۱۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان