دانلود و خرید کتاب زندگی را خودت بساز نایجل آلستون ترجمه دنیا مملکت‌ دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی را خودت بساز اثر نایجل آلستون

کتاب زندگی را خودت بساز

معرفی کتاب زندگی را خودت بساز

کتاب زندگی را خودت بساز نوشته‌ نایجل آلستون و همکاران، شما را به یک سفر درونی خلق خوشبختی دعوت می‌کند، سفری که از درون شروع می‌شود و به بیرون از شما ادامه می‌یابد و به شما نشان می‌دهد که چگونه قدرت‌تان را با استفاده‌ی مؤثر از افکار و احساسات‌تان به نمایش بگذارید.

 درباره کتاب زندگی را خودت بساز

کتاب زندگی را خودت بساز چکیده‌ای از پاسخ‌های افراد موفق در زمینه خوشبختی در زندگی را ارائه می‌دهد که با خواندن آن بینش‌های مربوط به موفقیت شخصی در زندگی خود را به دست می‌آورید.

همچنین این اثر شرح می‌دهد که چگونه خوشبختی می‌تواند از شناخت خواسته‌ها و خودتان ناشی شود و اینکه به خود اجازه دهید که خود واقعی‌تان باشید و شعله‌ای در درون‌تان می‌افروزد تا شوق و اشتیاق‌تان را برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی برانگیزاند.

نایجل آلستون یکی از نویسندگان کتاب زندگی را خودت بساز یک سخنران انگیزشی، مقاله‌نویس و مربی است که مأمور رساندن پیام‌های انگیزشی و الهام‌بخش است.

این پیام‌ها برای تشویق مردم به موفقیت طراحی شده‌اند. «نایجل دی آلستون» از کالج لیوینگستون در رشته‌ی مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شده است. در سال ۲۰۰۲، او دکترای افتخاری در رشته‌ی ادبیات انسانی را از این کالج دریافت کرد. آلستون همچنین مدرک مربیگری موسسه‌ی آموزشی دیل کارنگی و مدرک بین‌المللی DDI17 را دارد و مدیر یک کلیسا و انجمن فعال نیز است.

خواندن کتاب زندگی را خودت بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب زندگی را خودت بساز

جف کلر، سخنران، مدیر جلسات هم‌اندیشی و نویسنده در زمینهی انگیزش و استعدادهای انسانی است. جف کلر مدیر و مؤسس شرکت «نگرش همه چیز است» است. سخنرانی‌های انگیزشی، خبرنامه‌ها، مقاله‌ها و برنامه‌های صوتی او الهام‌بخش هزاران نفر در سرتاسر جهان بوده‌است تا توانایی مالی‌شان را به حداکثر برسانند. برای بیش از ۲۰ سال، او سخنرانی‌هایی در زمینهی تجارت، انجمن‌های مالی و آموزشگاه‌های آموزشی انجام داده است. جف همچنین یک حقوقدان فعال در مسائل حقوقی است. کتاب پرفروش او که «نگرش همه‌چیز است» نام دارد، بیش از ۲۰۰.۰۰۰ نسخه آن به فروش رفته است و به چندین زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده است. این کتاب حاوی درس برای رسیدن به موفقیت است. در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه نگرش خود را تغییر دهید که در نتیجه، زندگی‌تان تغییر کند.

هر انسانی خواهان موفقیت است. آدمی در زندگی در جستجوی خوشبختی است. در حقیقت، نمی‌توان به این دو موضوع مهم‌تر فکر نکرد. اگرچه این دو موضوع در زندگی بشر مسئله‌ای حیاتی و بسیار مهم است، بااین‌حال هنوز هیچ فرمولی برای موفقیت و خوشبختی در مدرسه نیاموخته‌ایم. در این مقاله سعی داریم که رازهای این موضوعات را در زندگی‌مان کشف کنیم.

گاهی اوقات از والدین یا آموزگارانی برخورداریم که درس‌های ارزشمندی در اختیار ما قرار می‌دهند، بااین‌حال در اکثر موارد هیچ آموزه‌ای در خصوص دستیابی به موفقیت و خوشبختی در زندگی دریافت نمی‌کنیم؛ بنابراین وقتی‌که زندگی این درس‌ها را در اختیار ما قرار نمی‌دهد، خود این اطلاعات را از دیگران یا از کتاب‌ها، هم‌اندیشی‌ها، مذاهب یا اصول معنوی جستجو می‌کنیم.

زمانی که از دبیرستان فارغ‌التحصیل شدم، هیچ هدفی دربارهٔ موفق و خوشبختی نداشتم. هدفم این بود که یک وکیل شوم. در اواسط دههٔ بیست‌سالگی عمرم به این هدفم رسیدم. در آن زمان فکر می‌کردم که یک آدم موفق و خوشبخت هستم؛ اما در واقع خوشبخت نبودم. از کارم لذت نمی‌بردم و درحالی‌که دیگران به چشم یک آدم موفق به من نگاه می‌کردند، تائید آنان قوت‌قلب کمی به من می‌داد. مهم نبود که آن‌ها چه فکر می‌کردند؛ اما حقیقت این است اگر خوشبخت نباشید، موفقیت واقعی را تجربه نمی‌کنید.

موفقیت چیست؟

چنانچه از مردم بخواهید که موفقیت را تعریف کنند، شاید پاسخ‌های زیر را بشنوید:

- موفقیت، کسب درآمد است.

- موفقیت، داشتن املاک و مستغلات است.

- موفقیت، داشتن شغل مناسب و خوب است.

- موفقیت، داشتن یک رابطهٔ خانوادگی عاشقانه است.

- موفقیت، پرورش فرزندان خوب و صالح است.

- موفقیت، رشد معنوی است.

البته برخی بر این باورند که موفقیت ترکیبی از این موارد است؛ اما به نظرم همهٔ ما باید موفقیت را برای خود معنا کنیم؛ و اگر شما به دنبال یادگیری یا رشد باشید، درمی‌یابید که تعریف شما از موفقیت دائم تغییر خواهد کرد؛ اما خبر خوب این است که مهم نیست که چطور موفقیت را معنا کنید، فرمول چهارمرحله‌ای زیر به شما کمک خواهد که به خواسته‌هایتان جامهٔ عمل بپوشانید:


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱۲۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان