دانلود و خرید کتاب نیچه دوم نباشیم سالار اثنی عشری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیچه دوم نباشیم اثر سالار اثنی عشری

کتاب نیچه دوم نباشیم

معرفی کتاب نیچه دوم نباشیم

سالار اثنی عشری در کتاب نیچه دوم نباشیم با رجوع به آرا و افکار نیچه، فیلسوف مشهور آلمانی به زندگی افرادی می‌پردازد که با توده مردم زمان خود متفاوتند.

 درباره کتاب نیچه دوم نباشیم

در جامعه همیشه افرادی هستند که با مردم زمان خود تفاوت دارند اما نه کسی قدر آنها را می‌داند و نه خودشان ارزش خود را می‌شناسند.. 

 نویسنده در این کتاب به چیستی و هویت انسانی و چندین و چند سوال دیگر درباره هویت و موجودیت و ارزش وجودی انسان پرداخته است. این که انسان صرفا موجودی دوپا بر این کره خاکی است و با مرگ پایان می‌‌يابد؟ یا این که نوع دیگری از هستی برای او در نظر گرفته شده است؟

 رد پای نیچه در جای جای کتاب دیده می‌شود. و بخش مهمی از کتاب هم به شرح زندگی و نظریات او می‌پردازد. 

نویسنده در این کتاب می‌کوشد با تکیه بر افکار بزرگانی مثل نیچه، مولوی، سعدی و.... به دنیای اشخاصی که رفتاری متمایز از عموم دارند، نزدیک شود و آنها را در شناخت خودشان یاری کند.

 خواندن کتاب نیچه دوم نباشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که بی‌توقع مهربانند، از تنهایی و درک نشدن در عذابند و بی‌منت محبت و بخشش می‌کنند، به عبارتی همه آنهایی که متفاوت می‌اندیشند، مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

H A
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

بزرگانی مانند نیچه و مولوی و سعدی؟؟؟؟ جدا از اینکه نمیدونم چطوری مولوی و سعدی رو همطراز با نیچه دونستید آن دو شاعر و نهایتا عارفی بیش نبودن که هردوی اینها را با عقل چکار؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۸۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان