دانلود و خرید کتاب مخلوقات یک روز اروین د. یالوم ترجمه حسین کاظمی‌یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مخلوقات یک روز اثر اروین  د. یالوم

کتاب مخلوقات یک روز

معرفی کتاب مخلوقات یک روز

کتاب مخلوقات یک روز نوشته اروین. د. یالوم با ترجمه حسین کاظمی یزدی است. این کتاب در قالب داستان از تجربیات یالوم در مواجه با بیمارانش می‌گوید و از چالش‌های ذهنی او صحبت می‌کند: زندگی معنادار و پایان زندگی.

درباره کتاب مخلوقات یک روز

اروین د. یالوم در کتاب مخلوقات یک روز، از تجربیات و درگیری‌های بیمارانش نوشته است. او دو چالش بزرگ خود را بیان می‌کند: چگونه می‌توان زندگی معنادار داشت و چگونه باید با پایان زندگی کنار بیاییم. این کتاب شخصیت‌های مختلفی دارد. یک پرستار زن که در دردها، عصبانیت‌ها و ... سرگردان است. تاجری که در کارش موفق است اما خودکشی می‌کند و بعد از آن تمام روابطش آلوده می‌شوند و نومیدی بر او غلبه می‌کند، یک روانشناس تازه‌کار که با مطالعات جدیدش، خاطرات خوبش از دوستانش را خراب کرده است و ...

در نهایت و با خواندن این داستان درمی‌یابیم که چگونه می‌توان با مسائلی مانند مرگ، استرس، ناامیدی، اضطراب و عدم اعتماد به نفس کنار آمد و در نهایت زندگی را سرشار از معنا ساخت.

کتاب مخلوقات یک روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به رمان‌های روان‌شناسی را به خواندن کتاب مخلوقات یک روز دعوت می‌کنیم. اگر از خواندن آثار یالوم لذت می‌برید، این کتاب را از دست ندهید. 

درباره اروین. د یالوم

اروین دیوید یالوم روانپزشک اگزیستانسیالیست اهل آمریکا است. او متولد ۱۹۳۱ واشنگتن است. اروین یالوم در رشته پزشکی و سپس در رشته روانپزشکی تحصیل کرد و پس از آن استاد دانشگاه استنفورد شد. وی در دوران استادی در این دانشگاه الگوی روانشناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال را پایه‌گذاری کرد. یالوم در دوران زندگی خود آثار دانشگاهی متعددی تألیف کرده‌ است و چند رمان موفق نیز دارد. بیشترین شهرت اروین یالوم مربوط به رمان‌های روان‌شناختی وی و به‌خصوص رمان مشهور وقتی نیچه گریست است.

معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۷۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان