دانلود و خرید کتاب قراردادهای مقدس کارولین میس ترجمه سیمین موحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قراردادهای مقدس اثر کارولین میس

کتاب قراردادهای مقدس

معرفی کتاب قراردادهای مقدس

کتاب قراردادهای مقدس نوشته کارولین میس است که با ترجمه سیمین موحد منتشر شده است. کتاب قراردادهای مقدس به شما یاد می‌دهد چطور توان بالقوه الهی‌تان را بیدار کنید.

درباره کتاب قراردادهای مقدس

همهٔ ما در زندگی می‌خواهیم بدانیم چرا اینجا هستیم. به راستی رسالت ما در زندگی چیست؟ کسانی که این را می‌دانند، به‌آسانی شناخته می‌شوند: زندگی آن‌ها با نور صفا می‌درخشد. برداشت آن‌ها از مقصود زندگی‌شان قدرتی به آن‌ها می‌بخشد که با آن می‌توانند ایام دشوار را پشت سر بگذرانند و از ایام آسان لذت ببرند. اما خیلی‌ها دربارهٔ دلیل زندگی سردرگم‌اند یا به‌کلی از آن بی‌خبرند.

نویسنده کتاب قراردادهای مقدس یک طبیب شهودی است، یعنی کسی که می‌تواند به‌طور شهودی مشکل فیزیولوژیکی افراد را بفهمد و به‌جای معاینهٔ جسمی و تشخیص پزشکی، با شهودش مشکل را «تشخیص» دهد.

 در تمام سال‌های طبابتش، بارها از او پرسیده‌اند: «علت بیماری من چیست و چطور می‌توانم خوب شوم؟» از آن هم بیش‌تر، مرتب از او می‌پرسند: «چرا من اینجا هستم؟ مقصود زندگی من روی زمین چیست؟ من با زندگی‌ام قرار است چکار کنم؟» این عدم درک و جهت‌گیری در زندگی به‌خودی‌خود مشکل سلامتی است؛ زیرا می‌تواند به انواع فشارهای عاطفی مثل افسردگی، اضطراب و خستگی بینجامد و وقتی این فشارها یا عواطف منفی روی هم انباشته شوند، می‌توانند به بیماری بینجامند. فقط ذهن شما نیست که می‌خواهد رسالت شما در زندگی را بداند؛ این دانش برای جسم و روح شما هم مهم است.

کتاب قراردادهای مقدس به شما کمک می‌کند به این سوال‌های مهم پاسخ دهید و مشکلاتتان را حل کنید.

خواندن کتاب قراردادهای مقدس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی آرام هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قراردادهای مقدس

من در دههٔ ۱۹۹۰ میلادی تدریس در سمینارهای مربوط به این انرژی‌های کهن‌الگویی را آغاز کردم. وقتی شاگردانم یاد می‌گرفتند که الگوهای کهن‌الگویی‌شان را تشخیص دهند و پس از آن خصایص هر کهن‌الگو را به رفتارها و روابط مهم‌شان ربط بدهند، اغلب اوقات به‌طور آنی سرنخ مربوط به رسالت زندگی‌شان را پیدا می‌کردند. انرژی کهن‌الگو و مظهر آن در روان و زندگی ما چنان نافذ و نزدیک است که هیچ بخش زندگی ما جدا از دست‌کم یک الگوی کهن‌الگویی نیست. معمولاً دوازده کهن‌الگو یار دائمی ما هستند و هرکدام‌شان داستانی برای نقل‌کردن دارند. هر یک از این کهن‌الگوها قدرت جهان اسطوره‌ها و افسانه‌هایی را که به مرور زمان با آن شناخته شده است، با خود می‌آورد و انرژی الگوی باورها و رفتارهایی را که کهن‌الگو از میان آن‌ها خلق شده است، به‌همراه دارد.

کهن‌الگوها معماران زندگی ما هستند. آن‌ها همراهانی هستند که ما از راه انرژی آن‌ها می‌توانیم یاد بگیریم که خودمان را بشناسیم؛ همان کاری که لورا کرد. این الگوهای روان‌شناسانه و عاطفی می‌توانند ما را به درک عمیق مقصود زندگی‌مان رهنمون شوند. انرژی آن‌ها می‌تواند ما را به قرارداد مقدس برترمان و رسالت بزرگ‌ترمان بر سیارهٔ زمین وصل کند. همان‌طور که من در مورد لورا دیدم، هیچ رابطه‌ای بی‌اهمیت نیست. هر تجربه‌ای که ما داریم، حاوی مقصود و معناست. هر رویداد و هر شخصی در زندگی ما تجسم بخش انرژتیکی از روح و روان خود ماست. وظیفهٔ معنوی فردی ما این است که همهٔ آن‌ها را تشخیص دهیم و در آگاهی‌مان جذب کنیم تا الگوی بزرگ‌تر رسالت زندگی‌مان بتواند به‌روشنی و در ابعاد کامل خود نمایان شود و بدرخشد.

این درک در نهایت منشأ پیدایش این کتاب شد. روندی در کتاب قرارداد مقدس هست که به شما کمک می‌کند تا تکه‌های روان‌تان را کشف و به هم وصل کنید. این کتاب راهنمایی است برای خودکاوی دقیق به منظور کشف یاران کهن‌الگویی خودتان و کار با آن‌ها برای تحقق رسالت زندگی‌تان و قرارداد مقدس خودتان.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
میگل د اونامونو،۱۸ فیلسوف اسپانیایی، زمانی نوشت خداوند هم همراه با رنج بشر بر روی زمین رنج می‌کشد (به‌هرحال، معنای اصلی شفقت یا Compassion همین است: همراه باهم رنج‌بردن)
Nasim Shahini
قرارداد مقدس، شما را ملزم می‌کند که آگاهی و درک‌تان را از طرز کار با نیروهای بزرگ‌تر از اراده شخصی خودتان بسط بدهید. رشد شخصی و روحی ما به نفع اطرافیان‌مان هم هست. ما علاوه‌بر چیزهای دیگر یاد می‌گیریم که برای کمک به دیگران اینجا هستیم. از آنجا که قرارداد فرصتی است برای توانمند ساختن روح شما، قوانین برتر ملزم‌تان می‌کند که شروط آن را رعایت کنید. اغلب اوقات بارها به شما فرصت داده می‌شود تا روند یادگیری درسی را تکمیل کنید. و هربار که سعی کنید از فرصتی یا چالشی دوری کنید، عواقبش شدیدتر می‌شود.
Nasim Shahini
سفر ترسناکی که واسالیسا به جنگل می‌کند و وظایفی که انجام می‌دهد، راه او به‌سوی قدرت درونی و تحقق توان بالقوه خویش است. این قرارداد مقدس اوست. او و همهٔ ما قرار است یاد بگیریم که به عروسک کوچک درون‌مان تکیه کنیم، به ندای کوچک درون‌مان گوش بدهیم و از خودمان پیروی کنیم تا بدانیم که در زندگی به کجا می‌رویم و هنگام خطر و بروز دشواری‌ها چه کنیم.
Nasim Shahini
وقتی شما رسالت‌تان را بشناسید، می‌توانید طوری زندگی کنید که بهترین بهره را از انرژی‌تان ببرید. وقتی با انرژی‌هایتان هم‌ساز باشید، قدرت شخصی‌تان را به بهترین وجه بیان می‌کنید. من اسم این را هم‌سازی با قرارداد مقدس خودتان می‌گذارم.
Nasim Shahini
اگر ما می‌توانستیم نگاهی به معنای نمادین تجارب‌مان بیندازیم، برای رویارویی و سازگاری با تغییرات اجتناب ناپذیر زندگی‌مان آماده‌تر بودیم. آن وقت به‌جای جنگیدن با تغییر و دردکشیدن و زخم‌های عاطفی ایجادکردن، می‌توانستیم وقایع را در پرتو متفاوتی ببینیم، تغییرات را بپذیریم و در زندگی‌مان پیش برویم.
Nasim Shahini
این نداشتن جهت‌گیری روحی و عاطفی همه‌گیر شده است. این امر نه‌تنها مشکل شخصی خیلی‌ها شده، بلکه مسأله‌ای جهانی نیز هست: از دیدگاه کیهانی، اینکه سیاره‌ای مملو از انسان‌هایی باشد که نه می‌دانند چرا اینجا هستند و نه اینکه چکار باید بکنند، به چه درد جهان هستی می‌خورد؟
Nasim Shahini

حجم

۷۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

حجم

۷۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان