دانلود و خرید کتاب خودت را به فنا نده گری‌جان بی‌شاپ ترجمه سهی تقدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت را به فنا نده اثر گری‌جان بی‌شاپ

کتاب خودت را به فنا نده

معرفی کتاب خودت را به فنا نده

کتاب خودت را به فنا نده که در ایران با نام خودت را تباه نکن و خودت را نابود نکن نیز به چاپ رسیده است، نوشته گری‌ جان بیشاپ است.

درباره کتاب خودت را به فنا نده

بیشاپ در این اثر از شما می‌خواهد خودگویی‌های بیهوده درباره توانایی‌هایتان را پایان دهید و بیدار شوید و توانایی‌هایتان را کشف کنید. ما چه فردی درونگرا باشیم و چه برونگرا، زمانی را صرف حرف‌زدن با خود می‌کنیم. درحال ورزش‌کردن، کارکردن، خوردن، مطالعه‌کردن، نوشتن، قدم‌زدن، پیام‌دادن، گریه‌کردن، بحث‌کردن، مذاکره‌کردن، برنامه‌ریزی‌کردن، دعاکردن و... شاید دیوانگی به نظر برسد اما این کتاب از ما می‌خواهد از این کار استقبال کنیم و آن را در جهت رشد خود به کار بگیریم.

مطالعات و تحقیقات، به‌اثبات رسانده‌اند که خودگویی‌های ذهنیِ مثبت، می‌تواند روحیهٔ فرد را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد، اعتمادبه‌نفسش را تقویت کند، بهره‌وری‌اش را افزایش دهد و مزایای خوب دیگری هم به‌همراه داشته باشد؛ خیلی بیشتر از این حرف‌ها. درواقع، همان‌طوری که بیشاپ طی مطالعات خود مشاهده کرده است، این خودگویی‌های مثبت می‌تواند یکی از ارکان اصلی و کلیدی زندگی شاد و موفق باشد.

با خواندن این اثر یادمی‌گیریم که با خودگویی‌های مثبت و پرهیز از خودگویی‌هایی منفی، از زبان برای بهبود کیفیت زندگی‌ استفاده کنیم، و ذهنمان را دوباره تربیت کنیم.

درباره گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ زاده گلاسکوی اسکاتلند است و مسیر مطالعاتی‌اش را در جهان توسعهٔ شخصی، مخصوصاً در هستی‌شناسی و پدیده‌شناسی است و سال‌ها در این عرصه به مطالعه و تحقیق پرداخته است. او پس از اقتباس از فلاسفه‌ای همچون مارتین هایدگر، هانس گئورگ گادامر و ادموند هوسرل، بِرند شخصی خود را به نام «فلسفهٔ محلی» را ایجاد کرد.

تعهد بیشاپ به تغییر توانایی مردم برای اِعمال تغییر واقعی در زندگی‌های آنها، همیشه و همه‌جا انگیزهٔ راهش بود. روش او ساده و بدون پیچدگی است که همین موجب شده است هر روز بر طرفدارانش اضافه شود و کتابش کاربردی جهانی و همگانی داشته باشد.

نظرات کاربران

Amir102130
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

بسیار کتاب فوق العاده هست من پیشنهاد میکنم حتما بخونید شک نکنید حتما بخونید

mahtab
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

کتاب فوق العاده هست کلا جان گری واقعا ساده و بی الایش مینویسه و این کتاب واقعا برای همه کاربردیه

آرمین
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه رو بخونید جای این کتاب

roz.m13851220
۱۴۰۰/۰۲/۰۳

درود این کتاب ارزش مند باعث میشه نگاه جدید به زندگی داشته باشید اگر صحبت ها یا کانال ها استیب جابز دنبال میکنید باید بگم این کتاب هم همانقدر مهم و سر رشته در پایان دادن درد و غم های زندگی دارد

- بیشتر
aliasghar
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

واقعا کتاب عالی هست به شدت بیشنهاد میکنم بخونین.....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۶۳۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان