دانلود و خرید کتاب قانون جذب برای همه مایکل لوسیر ترجمه یاسمن حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب برای همه اثر مایکل لوسیر

کتاب قانون جذب برای همه

معرفی کتاب قانون جذب برای همه

کتاب قانون جذب نوشته مایکل لوسیر و ترجمه یاسمن حسینی کتابی خواندنی است که با زبان ساده قانون جذب را توضیح می‌دهد و راهکارهای عملی و کاربردی را برای به کار بردن این قانون در زندگی به مخاطبان معرفی می‌کند. 

درباره کتاب قانون جذب

قانون جذب، یکی از معروف‌ترین کتاب‌های نوشته شده در این زمینه است. به طور کلی این قانون بر این باور استوار است که ما با کمک افکارمان می‌توانیم زندگی را به شکل دلخواه خود درآوریم. افکار مثبت ما می‌توانند ما را به سمت اتفاق‌ها و رخدادهای خوب و مثبت جذب کنند و افکار منفی به همین ترتیب، ناکامی را برای ما به بار می‌آورند. بنابراین اگر در زندگی به دنبال موفقیت، خوشبختی، ثروت و ... هستیم باید یاد بگیریم که آن‌ها را به خود جذب کنیم. 

مایکل لوسیر در این کتاب به پرسشی مهم پاسخ می‌دهد: چرا بعضی افراد همیشه خوش‌شانس هستند و برخی دیگر مدام با ناکامی روبه رو می‌شوند؟ همه اینها به باور افراد و قدرت آن‌ها در استفاده از افکارشان بستگی دارد. لوسیر به شما راهکارهای عملی و ساده‌ای را می‌آموزد که به کمک آن بتوانید از قانون جذب به نفع خودتان استفاده کنید. 

کتاب قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر برای تمام افرادی است که دوست دارند زندگی موفقی داشته باشند. اگر به دنبال کسب ثروت، موفقیت، آرامش و خوشبختی در زندگی هستید، کتاب قانون جذب راه و روش رسیدن به آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. 

درباره مایکل لوسیر 

مایکل لوسیر ۲۲ ژانویه ۱۹۶۲ در کانادا متولد شد. او نویسنده مربی و سخنران در حوزه موفقیت و خودیاری است. لوسیر را به دلیل نوشتن کتاب قانون جذب می‌شناسند. او کتاب قانون جذب را با زبان ساده و بر اساس آموخته‌هایش در حوزه ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی) نوشت که سبب شهرت او شد. مایکل لوسیر حالا از اعضای هیئت علمی مرکز آموشی قانون جذب است که به تربیت مربیان قانون جذب می‌پردازد. در سایت www.michaellosier.com می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای او را دنبال کنید.

نظرات کاربران

hoora amirmoezi
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

من تونستم به چیزی که این کتاب میگه توی زندگیم برسم شما هم حتما به این باور میرسید اگر جدی بگیریدش...

خداخواه
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

تله پول برای ابله ها.

hesamdl
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

شما اگر ۱۰ بار چیزی را جذب کنید و فقط یک بار عمل نکند، نباید اسم اون رو قانون بگذارید. قانون جذب مثل اغلب خرافات صرفاً یک شبه علم هست که از تعمیم دادن ناشناخته های فیزیک کوانتوم به فیزیک کلاسیک

- بیشتر
sara
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

این کتاب رو همه باید بخونن حتی اگه حوصله خوندنش رو ندارید حتما حتما حتما فیلمش رو نگاه کنید

m
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

این مخرفاتو فقط عوام قبول داره و خوشش میاد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان