دانلود و خرید کتاب پول نقد دیجیتال فین برونتون ترجمه علی قربان‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول نقد دیجیتال اثر فین برونتون

کتاب پول نقد دیجیتال

نویسنده:فین برونتون
انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پول نقد دیجیتال

کتاب پول نقد دیجیتال نوشته فین برونتون است که با ترجمه علی قربان‌زاده منتشر شده است. این کتاب به تاریخچه غریب هرج ‌و‌ مرج‌طلبان، آرمان‌گرایان و متخصصان فناوری که رمزارز را به وجود آوردند می‌پردازد.

درباره کتاب پول نقد دیجیتال

پول دیجیتال، مفهومی است که در عصر ما به‌وفور به کار برده می‌شود. طی سال‌های اخیر، فناوری با سرعت بسیار زیادی پیش رفته و صنعت مالی نیز همگام با این روند رشد پیش رفته و مفهوم پول نیز با گذر زمان دستخوش تغییراتی اساسی شده است. هنگامی که صحبت از پول دیجیتال به میان می‌آید، بیت‌کوین اولین چیزی است که به ذهن بسیاری می‌رسد، اما آیا واقعا بیت‌کوین اولین پول دیجیتالی است که ایجاد شده است؟ این کتاب سعی دارد درهای جدیدی از شناخت پول نقد دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد.

خواندن کتاب پول نقد دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اقتصاد در دنیای مدرن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پول نقد دیجیتال

نحوه انجام کارها در آینده

کتاب «جان ترش» تحت عنوان «ماشین رمانتیک: علم و فناوری آرمانی پس از ناپلئون» دوره زمانی سقوط ناپلئون در سال ۱۸۱۴ و پیروزی ناپلئون سوم در سال ۱۸۵۲ در فرانسه را بررسی می‌کند؛ وقتی ماشین، آثار علمی اثبات‌گرا، کمیت‌پذیری و صنعت، به سبک زندگی تبدیل شدند و طرز تفکر رمانتیک را به وجود آوردند. او لحظه‌ای را توصیف می‌کند که مفاهیم علمی و فنی و اشیا، نقطه شروعی برای دانش تجربی جهان و همچنین اخلاقیات، دگرگونی‌های اجتماعی، زیبایی‌شناسی، ارزیابی جایگاه ما در تاریخ و لذت محض تجربیات شدند.

چنین استدلالی «ترش» را در جایگاه حساسی قرار می‌دهد تا در مورد چیزهایی صحبت کند که به‌صورت همزمان کارکردهای مختلفی داشتند؛ ساختمان‌های جدید، تقویم‌ها و طرح‌های سازمانی، دستگاه‌های نظام‌مند و چشم‌اندازهای عمومی مانند پانوراما و فانتازماگوریا. همگی اینها نظم خاصی از جهان را توصیف می‌کردند؛ مجموعه‌ای از نظام‌ها و روابط، راهنمایی برای گذشته و آینده و اینکه رفتار فردی و اجتماعی ما باید چگونه باشد. هم انتزاعی بودند و هم عینی؛ بناهایی که می‌توان واردشان شد، مناظری که بر پایه فناوری کار می‌کنند و می‌توان از آنها لذت برد، نقشه‌ها و ابزارهایی که می‌توان استفاده کرد. او در مورد این اشکال مختلف می‌نویسد: «دلیل مهم تفاوت کازموگرام با گیتی‌شناسی این است که در مورد موضوعی صحبت می‌کنیم که نتیجه آن کارکردها و مجموعه مقاصد مشخصی است که در کنار یکدیگر فهرست یا نقشه کاملی از جهان ارائه می‌کنند.» این اسناد و اشیا در قالب فناوری فرهنگی عمل می‌کنند.

کازموگرام شامل مواردی است که به جهان و جایگاه ما در آن نظم می‌دهند و نظامی از روابط، نقش‌ها و فعالیت‌ها را در عملکرد خود جای می‌دهند. برای مثال می‌توان از پرستشگاه‌ها، مناسک قوم دوگون۱۹ و ماندالای بودایی‌های تبت گرفته تا دایره‌المعارف، پروژه‌های علمی خاص و نقشه‌های راهنمای کتابخانه را نام برد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
حتی با ریاضیات پیشرفته، اکتشافات علمی، گردش آزاد ایده‌ها، سخت‌افزار قابل اطمینان و کدهای در حال اجرا باز هم باید اشتیاق، رویا، نارضایتی، داستان یا خیالی در سر داشته باشید.
محسن م.تراکمه

حجم

۲۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان