دانلود و خرید کتاب رسم خوشبختی وین دایر ترجمه محسن صالحی اصیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسم خوشبختی اثر وین دایر

کتاب رسم خوشبختی

نویسنده:وین دایر
ویراستار:علی سلامی
انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رسم خوشبختی

کتاب رسم خوشبختی اثر وین دایر و ترجمه محسن صالحی اصیل کتابی خواندنی است که راه و روش رسیدن به سعادت و آرامش درونی را به ما هدیه می‌کند. 

درباره کتاب رسم خوشبختی

رسم خوشبختی نوشته وین دایر کتابی است که به شما کمک می‌کند تا در زندگی به تمام آنچه که لایقش هستید از جمله آرامش درونی، سعادت و صلح با جهان برسید. برای اینکار لازم است تا ابتدا با مسئولیت خودتان در قبال زندگی و تجربه زندگی آشنا شوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا مسئولیت خودتان را در زندگی بپذیرید و در مقامی قرار بگیرید که برای رسیدن به خواسته‌هایتان، تلاش می‌کنید. با تغییر نگرشتان در زندگی،متوجه خواهید شد که همه چیز، از جمله احساس خوشبختی تنها و تنها به شما و درون شما بستگی دارد. 

کتاب رسم خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری از خواندن این کتاب لذت می‌برند. اگر دوست دارید در زندگی به آرامش درونی برسید و با دنیا در صلح باشید، کتاب رسم خوشبختی راهنمای خوبی برای شما است. 

درباره وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

بخشی ازکتاب رسم خوشبختی

هر کس که باشید، در هر آنچه برای شما رخ می‌دهد، اراده دارید. آن را می‌آفرینید. اگر به کسی در محل کار کنار نمی‌آیید، اگر در رابطه خود مشکل دارید و احساس می‌کنید قربانی هستید، اگر فرزندان‌تان به شما احترام نمی‌گذارند، اول به خودتان نگاه کنید و بپرسید: «من چه مشکلی دارم؟ و چگونه می‌توانم تغییر کنم و به خودم کمک کنم که احساس یک قربانی را نداشته باشم؟» به این پاسخ کلیشه‌ای پناه نبرید که: «چگونه می‌توانم آن‌ها را تغییر دهم؟ چگونه می‌توانم دنیا را متفاوت کنم؟» هرچه از آن نفرت دارید، از آن رنجیده‌خاطر می‌شوید، یا از آن به خشم می‌آیید، درواقع نفرت خودتان، دلخوری خودتان و خشم خودتان است. از آنِ خودتان است. این شما هستید که این احساس را دارید. تنها مقصر شما هستید.

وقتی کسی را به خاطر اینکه شمارا در زندگی ناراحت می‌کند ملامت می‌کنید، درواقع می‌گویید: «اگر کمی بیشتر مثل من بودند، این‌قدر دلخور نمی‌شدم.» اما وقتی در مسیر تعالی و روشنگری حرکت می‌کنید، اتفاق جالبی رخ می‌دهد: وقتی با آدم‌هایی برخورد می‌کنید که طوری با شما رفتار می‌کنند که قبلاً آن را ناراحت‌کننده می‌نامیدید، آن را مشکل خود می‌پندارید. دیگر این حس را ندارید. حالا با توانایی نسبت به دیگرانی پاسخ می‌دهید که طوری با شما رفتار می‌کنند که بر خود نمی‌پسندید. حالا من این کار را خواهم کرد: «من با آنچه هستم به آن‌ها واکنش نشان خواهم داد؛ و آنچه هستم، عشق، مهربانی و پذیرش است. البته اگر از این‌ها برخوردار باشم، می‌توانم به‌طور مؤثر به رفتار هرکسی پاسخ دهم یا می‌توانم آن را نادیده بگیرم. درهرصورت، این مشکل من نیست بلکه مشکل آن‌هاست.»

ربطی به این ندارد که شما مشکل دارید یا ندارید. به نگرش شما در مقابله با مشکلات ربط پیدا می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
آدم‌های زیادی هستند که با این گمان زندگی می‌کنند که من فقط نسبت به آدم‌هایی محبت می‌کنم که لیاقت دارند. این‌یک اشتباه است، درسته؟ همه سزاوار محبت هستند. همه.
زهرا
اگر خودتان را به‌عنوان یک انسان خیلی بارزش و مهم فرض کنید، هرگز به کسی اجازه نمی‌دهید با شما بدرفتاری کند؛ و اغلب رفتارهای بد – از قبیل سیگار کشیدن، پرخوری، نوشیدن الکل، یا هر چیزی دیگر – از این باور بنیادین نشئت می‌گیرد که «آنچه با آن بدرفتاری می‌کنم هیچ ارزشی ندارد.»
زهرا
یک پند قدیمی هست که می‌گوید زندگی وقتی سرگرم ساختن برنامه‌های دیگر هستید برایتان اتفاق می‌افتد. خیلی حرف درستی است. باید درک کنید که صرف‌نظر از جایگاهی که در آن هستید، هرلحظه از زندگی‌تان معجزه‌ای است که باید زندگی شود. از اینکه در اتفاقی در آینده به دنبال معجزه بگردید دست بردارید و از هر قدم در مسیر روشنگری و وارستگی لذت ببرید.
shoeib yousefi
درواقع سعی کنید آنچه فلاسفه «تنهایی زیستی» نامیده‌اند را درک کنید - اینکه شما در این دنیا تنها هستید و باید این تنهایی را طوری تجربه کنید که هرگز احساس افسردگی و ناراحتی بابت آن نداشته باشید. هیچ‌کس نمی‌تواند از دریچه چشم شما نگاه کند و آنچه احساس می‌کنید را احساس کند و آنچه تجربه می‌کنید را تجربه کند، مگر خود شما.
زهرا
کنید. اگر بی‌نظم باشید، دستپخت بدی داشته باشید، در درس ریاضی ضعیف باشید و قیافه جذابی نداشته باشید، به این دلیل است که این مسئله را خودتان وارد زندگی خود کرده‌اید؛ بنابراین اگر از نتیجه تصمیماتی که تاکنون گرفته‌اید راضی نیستید، از قطار سرزنش دیگران پیاده شوید و سوار بر قطار مسئولیت شوید. وقتی برای خود ارزش قائل هستید می‌توانید به هر خواسته‌ای برسید چون ارزش شما کاملاً به‌وسیله نگرش و باور شما نسبت به خودتان شکل می‌گیرد. همه‌چیز به نگرش شما منتهی می‌شود.
زهرا

حجم

۱۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان