دانلود و خرید کتاب شاد بودن در شرایط سخت اندرو متیوس ترجمه زهرا مجیدی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاد بودن در شرایط سخت اثر اندرو  متیوس

کتاب شاد بودن در شرایط سخت

معرفی کتاب شاد بودن در شرایط سخت

کتاب شاد بودن در شرایط سخت نوشته اندرو متیوس و ترجمه زهرا مجیدی پور کتاب خواندنی است که به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چطور در شرایط سخت زندگی، انرژی‌تان را حفظ کنید و خوشحال باقی بمانید. 

درباره کتاب شاد بودن در شرایط سخت

اندرو متیوس در کتاب شاد بودن در شرایط سخت به مخاطبان کمک می‌کند تا یاد بگیرند چطور می‌توان در شرایط سخت، شاد باقی ماند. این کتاب با کمک داستان‌های خواندنی کوتاه، مثال‌های جالب و کاریکاتورهای جذاب، همراه مخاطبان است و قدم به قدم همراه آن‌ها پیش می‌رود تا بیاموزند چطور با شرایط سخت زندگی کنار بیایند. در مرحله اول مشکلات و مسائلی را که وجود دارد، بپذیرند و کم کم در زندگی‌شان تغییر ایجاد کنند. 

اندرو متیوس معتقد است که پذیرش اولین قدم برای داشتن یک زندگی شاد است. اگر چالش‌ها و مشکلات زندگی را بپذیریم می‌توانیم راه مقابله با آن‌ها را نیز فرابگیریم و سپس برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.  

کتاب شاد بودن در شرایط سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی است که دوست دارند زندگی شادی را تجربه کنند. 

درباره اندرو ماتیوس

اندرو متیوس (Andrew Matthews) نویسنده، کاریکاتوریست و سخنران استرالیایی است. او را یکی از موفق‌ترین سخنرانان و نویسندگان کتاب‌های خودیاری در دنیا می‌شناسند. کتاب‌های او به بیش از چهل زبان در دنیا ترجمه شده‌اند و همیشه در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار دارند. از میان آثار اندرو متیوس می‌توان به راز شاد زیستن (آخرین راز شاد زیستن)، تک نسخه کامیابی، دنبال دلت برو، درخت دوستی بنشان و شاد بودن در شرایط سخت اشاره کرد. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۲۰۲۶۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

خیلی خوب بود😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان