دانلود و خرید کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی! چارلز برنت ترجمه سمانه پرهیزکاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی! اثر چارلز برنت

کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی!

نویسنده:چارلز برنت
امتیاز:
۴.۲از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی!

کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی! نوشته چارلز برنت است که با ترجمه سمانه پرهیزکاری منتشر شده است. این کتاب داستان زندگی فرانک شیرن یکی از افراد قدرتمند مافیا است که به مرد ایرلندی معروف است.از این کتاب یک فیلم سینمایی بلند با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو هم ساخته شده است که مارتین اسکورسیزی آن را کارگردانی کرده است.

کتاب روایت جذابی دارد و خواننده را با خود همراه می‌کند، اوضاع سیاسی آمریکا در دوران کندی و ساختار مافیا در این کتاب یکی از جذابیت‌های رمان است که خواننده را به دنیای زمان خودش می‌برد.

خواندن کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی!

بخشی از وجودِ فرانک شیرن مدت‌ها بود که می‌خواست سنگینیِ این راز را از سینه‌اش بردارد. سال ۱۹۷۸ شایعه شده بود که فرانک شیرن درحالی‌که احتمالاً تحت‌تأثیر نوشیدنی‌های الکلی بوده، از طریق تلفن به استیون بریل، نویسندهٔ کتاب کامیون‌داران، همه‌چیز را اعتراف کرده. اف‌بی‌آی معتقد بود شیرن برای بریل اعتراف کرده و به بریل فشار می‌آورد که نوار آن مکالمه را تحویل دهد. دن مولدیا، نویسندهٔ کتاب جدال‌های هافا، در مقاله‌ای نوشته بود که یک روز موقع صرف صبحانه در رستوران هتل، بریل به او گفته نواری از اعتراف فرانک شیرن در اختیار دارد. اما بریل احتمالاً برای این‌که به شاهدی که نیازمندِ کنترل است تبدیل نشود، با زیرکی داشتنِ چنین مدرکی را علناً در نیویورک‌تایمز انکار کرد.

بر همین اساس، در طول تمام فرآیند دشوار مصاحبه‌ها، سعی شد حقوق شیرن محفوظ بماند تا صحبت‌هایش در دادگاه قابل پیگیریِ قضایی نباشد.

هر فصل از کتاب که نوشته می‌شد، فرانک شیرن آن‌را می‌خواند و تأیید می‌کرد. در پایان هم تمام متن را دوباره خواند و تأیید کرد.


نظرات کاربران

MahdiRH
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

فیلم و کتابی بسیار بسیار جذاب و معرکه

siamack2542
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

بسیار کتاب جالب بود حیف که فرهنگ مسخره سانسور تو کشور ما نهادینه شده ، یه قسمتهایی احساس میکردم سانسور شده که نسخه زبان اصلیش هم پیدا و مطابقت دادم ، دیدم بععععله .

کاربر ۲۱۶۸۹۴۸
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

فیلمشو دیدم واقعا جذاب بود ، البته نسبت به سلیقه من که عاشق فیلمهای مافیای هستم ، امیدوارم کتابش هم مثل فیلمش باشه!

reyhan69
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

کتاب از فیلم جذاب تره اما باید بگم من خیلی با فیلمش ارتباط برقرار نکردم چون دور از سلیقه ام بود اما اگر اول فیلم رو ببینید و بعد کتاب رو بخونید تصویرسازی شخصیت های کتاب بر اساس بازیگران فیلم

- بیشتر
Alireza Bakhshi
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

کتاب از دسته داستان های مافیاییه و علاقه مندان خودش رو داره . لذت میبرم از خوندنش حتما بخونید اگر دوس دارین این نوع رمان ها رو 🌷

عباس
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

من از ۲۰۱۹ که فیلم مرد ایرلندی اومد تا الان (نیمه ۲۰۲۳) که این نظر رو مینویسم، فیلم رو دانلود داشتم، اما هر بار شروع میکردم دیدنش، نمیدونم چرا کم کم ازش فاصله میگرفتم و جوری میشد هیچوقت به نیمه

- بیشتر
sedmamad
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

من ابتدا فیلم Irishman رو دیدم و از اونجایی که به فیلم های مافیایی علاقه دارم از این فیلم نیز بسیار لذت بردم. این کتاب از زبان فرانک شیرن است به همراه بخش هایی که نویسنده برای فهم و دقت بیشتر

- بیشتر
به نظرم کتاب خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

خیلیی دوسش دارم

DaRa
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

دوستانی که خوندن نظر بدن، آیا این کتاب از فیلمش جذاب تره و به جزئیات بیشتری پرداخته یا نه؟

کاربر ۱۸۸۷۸22
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

کتاب‌جذاب‌واموزنده‌ای‌است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
همه با دو تاریخِ ازپیش‌تعیین‌شده وارد این جهان می‌شوند: تاریخِ تولد و تاریخِ مرگ. آدم هیچ کنترلی روی هیچ‌کدام از این دو تاریخ ندارد، بنابراین شعارِ زندگیِ من «هرچه بادا باد» شد.
Tamim Sediqyar
مادرم زن خیلی ساکتی بود. گمانم عشق‌اش را از طریق آشپزی‌اش به ما نشان می‌داد.
Tamim Sediqyar

حجم

۷۷۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۷۷۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان