دانلود و خرید کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید مری کریستنسن ترجمه الناز عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید اثر مری کریستنسن

کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید

معرفی کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید

کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید نوشته مری کریستنسن است که با ترجمه الناز عظیمی منتشر شده است. چه فردی تازه‌وارد در صنعت بازاریابی شبکه‌ای باشید و چه حرفه‌ای و باتجربه، اگر می‌خواهید برای عملی ساختن ایده‌های‌تان زمان‌بندی و برنامه‌ی منظمی داشته باشید، این کتاب برایتان مملو از مفاهیم کارامد است، که به‌سادگی هم پیاده‌سازی می‌شوند.

با دانستن اینکه مشتریان احتمالی شما طاووس‌اند یا جغد، کبوتر، سینه‌سرخ یا عقاب، می‌توانید بفهمید که کدام یک از آنها برای کسب‌وکار شما مناسب‌اند، به هرکدام چطور باید پیشنهاد کار بدهید، و چگونه انگیزه‌ی هرکدام را در طول کار حفظ کنید. یاد می‌گیرید که ریشه‌ی ضعف و قوّت کاری افراد مختلف را بشناسید و به این درک می‌رسید که این تنوع اتفاقاً به سازمان‌تان قوّت می‌بخشد.

خواندن کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در کسب و کار مخصوصا کار فروش پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید

 روزانه، هزاران نفر از افرادی که تاکنون به‌طورجدی به بازاریابی شبکه‌ای فکر نکرده بودند، جذب این کار می‌شوند و قرارداد امضا می‌کنند. خوش به حالشان که در زمان خاصی در مکان خاصی بوده‌اند که شخص خاصی سر

راه‌شان سبز شده است. آن شخص می‌توانست شخص شما باشد. پیش‌داوری نکنید، درنگ نکنید، پس نکشید. به آدم‌ها نزدیک شوید و در هر فرصتی که دست می‌دهد با آن‌ها در مورد کسب‌وکارتان صحبت کنید. اگر فرصت، خودش به سراغتان نمی‌آید، خودتان آن را به وجود بیاورید. هرچقدر با اشخاص بیشتری صحبت کنید، موفقیتتان بیشتر می‌شود.

تنها چیزی که لازم دارید ایمان به محصولات‌تان، پیشنهاد کاری‌تان و شهامت‌تان است.

اگر تا به حال این کار را شروع نکرده‌اید، انتخاب محصولات، بخش ساده‌ای از شروع کار است. در حال حاضر، تقریباً هر محصولی به صورت مستقیم فروخته می‌شود. نشان‌های تجاری مشهور همچون ایوان۳، که قریب به بیش از صدوبیست سال در زمینهٔ کسب‌وکار سابقه دارد، در حال پیوستن به نشان‌های تجاری خانگی خرده‌فروشی‌های سنتی همچون داو چاکلت، جوکی و بادی شاپ هستند

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان