دانلود و خرید کتاب شغل دوست‌داشتنی بهنام مرادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شغل دوست‌داشتنی اثر بهنام مرادیان

کتاب شغل دوست‌داشتنی

انتشارات:نشر برسم
امتیاز:
۴.۱از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شغل دوست‌داشتنی

کتاب شغل دوست داشتنی به شما می‌گوید چگونه ایده آل خود را پیدا کنید یا بسازید. این کتاب با نگاهی واقع بینانه به شما کمک می‌کند تا با شناخت ویژگی‌های شخصیتی و روحی خود، شغل مناسب و متناسبی را برای خود پیدا کنید یا پدید بیاورید. کتاب شغل دوست داشتنی را به قلم بهنام مرادیان، دانش‌آموخته رشته اقتصاد و پژوهشگر حوزه مهارت‌های زندگی، بخوانید.

درباره کتاب شغل دوست داشتنی

آیا تاکنون احساس کرده‌اید در شغلی که دارید احساس رضایت یا سودمندی ندارید؟ تا حالا شده با خود بگویید از فردا دیگر به سر این کار ... نمی‌آیم؟! اگر اینچنین است پس در رابطه شما و کارتان یک مشکل وجود دارد. مهمترین مشکل، عدم تناسب و همخوانی کار کنونی شما با ویژگی‌های شخصیتی، روحی و توانایی‌های شماست.

اما کتاب شغل دوست‌داشتنی چگونه به شما کمک می‌کند تا به کار مطلوب و مورد نظرتان برسید؟ این کتاب یک کتاب انگیزشی برای هیجان‌زده کردن شما نیست. بلکه کتابی کاربردی است و به شما به صورت گام به گام کمک می‌کند و به پیش می‌برد.

در گام نخست کتاب شغل دوست داشتنی، با یک آزمون، میزان تنفر یا علاقه شما به کار کنونیتان را می‌سنجد. سپس چند دیدگاه روشنگرانه درباره پدیده شغل و کار در زندگی فردی به شما ارائه می‌دهد. در گام بعد به کمک چند مرحله آزمون خودشناسی، به شما کمک می‌کند روحیات، علایق، استعدادها و همچنین تجربیات گذشته خود را کاوش کنید و به کمک سرنخ‌هایی که از آنها می‌گیرید، تصویری از شغلی که برای شما مناسب باشد را به دست بیاورید.

تکنیک این کتاب، پیدا کردن شغل ایده آل شما، در تجربیات گذشته، تفریحات و استعدادهای شماست. «شغل دوست داشتنی» به جای آنکه موفقیت و شغل خوب را در جایی در بیرون تصویر کند، توجه شما را به درونتان و گنجینه توانایی‌هایتان جلب می‌کند. همچنین کتاب به شما کمک می‌کند تا ریسک‌ها و موانع تغییر شغل را بشناسید و بتوانید آنها را به خوبی مدیریت و کنترل کنید.

کتاب شغل دوست داشتنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب شغل دوست داشتنی ویژه کسانی است که در شغلشان احساس رضایت نمی‌کنند و فکر می‌کنند کار کنونی آنها با روحیات و شخصیت آنها سازگار نیست. کسانی که ساعت‌های روز را برای رسیدن به پایان وقت اداری سپری می‌کنند و لحظه شماری می‌کنند تا آخر هفته برسد. همه کسانی که صبح‌ها با عذاب از خواب برمی‌خیزند و کشان کشان خود را به سر کار می‌رسانند.

بخشی از کتاب شغل دوست داشتنی

ما در پیرامونمان کسانی را می‌بینیم که به اشتباه در شغل کنونیشان هستند و باید آن را ترک کنند! آنها از کارشان ناراضی‌اند نه صرفا به این دلیل که دستمزدش کم است. بلکه احساس می‌کنند جایشان آنجا نیست. آنها برای این شغل ساخته نشده‌اند و شور و اشتیاق آنها در جایی دیگر نهفته است. اگر این روایت برای شما هم صادق است، پس شما هم باید برای رسیدن به شغل دوست‌داشتنی‌تان تلاش کنید.

دنیای پیرامون ما پر است از کسانی که نباید در شغل کنونی‌شان باشند. به این دلیل که آن شغل با توانمندی‌ها، علایق و استعدادهای آنان نامتناسب است.

این کتاب برای آنهایی است که از شغل یا رشته تحصیلی خود ناراضی هستند و فکر می‌کنند نباید در جایی که اکنون هستند باشند. هدف این کتاب این است که به ما بگوید چگونه کاری داشته باشیم که تفریح ما، شغل ما و ماموریتمان در زندگی باشد.

این کتاب قرار است تا شما را از دچار شدن به شغل‌هایی که مثل خوره روح شما را می‌جود و از بین می‌برد نجات دهد. همچنین می‌کوشد به شما کمک کند تا شغل مناسب خود را کشف کنید یا بیافرینید.

نظرات کاربران

Samaneh K
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

سلام دوستان واقعا این کتاب عالیه. من اولش فکرنمیکردم اصلا. ولی وقتی خوندم دیدم خیلی برام مفیده و راهکار هاش کاربردیه. متاسفانه بیشتر کتاب‌های مربوط به شغل نویسنده های خارجی داره و متناسب با فرهنگ و شرایط ما نیست.نمیگم همشون

- بیشتر
مونا رمضانپور
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

اصلا فکر نمیکردم انقدر کتاب خوبی باشه. دسته بندیاش عالی

Pantea Madelat
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

یک کتاب مفید و کاربردی، مبتنی و مطابق با وضعیت جامعه و اقتصاد امروز ایران

torkashvand
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

سلام. این کتاب را به همه کسانی که در مسیر اشتغال دچار سردرگمی هستند پیشنهاد میدم بخونید مطالب خوب و راهگشایی داره. ممنون از آقای مرادیان نویسنده عزیز کتاب.

کاربر ۲۲۴۵۰۷۶
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

خیلی عالی بود واقعا نگرشم نسبت به انتخاب شغل تغیر کرد، بنظرم این کتاب‌هایی که نویسندش ایرانی هست خیلی بهتره چون با شرایط جامعه ما نگارش می کنند ،

مهتاب کتابدوست
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

به عنوان یک مشاور شغلی پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونید. کوتاه و کاربردی و به دور از اصطلاحات و نظریه های پیچیده است.

دختر ماکانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

کتاب عالی

محمد
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

زیاد کتاب جالب و جذابی نبود 🚶‍♂️🚶‍♂️

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
اگر این روایت برای شما هم صادق است، پس شما هم باید برای رسیدن به شغل دوست‌داشتنی‌تان تلاش کنید.
F.B
- شغل ایده‌آل، شغلی است که نه تنها محل درآمد، بلکه همزمان تفریح، دغدغه ذهنی و ماموریت یک فرد در زندگی باشد.
atena
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم سعدی
آیسان فلاح
در جهان پیرامون مجموعه‌ای عظیم از فرصت‌ها، چالش‌ها و نیازها وجود دارد که منتظر برآورده شدن و برطرف شدن هستند. ولی ما تا تمرین نکنیم تا آنها را ببینیم، بی تفاوت از کنارشان می‌گذریم.
محمدرضا میرباقری
توانمندی= استعداد + مهارت + دانش
کریزی
واقعیت زندگی این است که بخش کارآمد و پرتاثیر زندگی، تقریبا بین ۲۰ تا ۵۰ سال است و این زمانی است که ما درس می‌خوانیم و کار می‌کنیم. حال آیا می‌توان تصور کرد این هسته ارزشمند زندگی را با کاری که دوست نداریم و ما را آزار می‌دهد، از بین ببریم؟ واقعا ممکن است زمانی که بدنمان می‌تواند با ما همراهی کند را با کاری که دوست نداریم از بین ببریم، بعد در فکر رسیدن به رویاهایمان در سالمندی باشیم؟ تعجب نکنید! این اشتباهی است که بنا به برخی برآوردها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد آدم‌ها انجام می‌دهند. حواله کردن کاری که امروز باید انجام داد به آینده‌ای که قرار نیست هیچ‌وقت بیاید.
foad fahmide
۲. پیشرفت شغلی در گرو دوست داشتن کار است. کسی که عاشق کارش است چه برای خودش کار کند چه برای یک بنگاه اقتصادی یا شرکت، یک مزیت و یک امتیاز ویژه است. او برای کارش اشتیاق دارد، مسئولیت‌های بیشتری را می‌پذیرد، خلاقیت به خرج می‌دهد و از خودگذشتگی می‌کند. این فرد می‌تواند به طور پیوسته رشد کند و موجب ارتقای خودش و سازمانش شود.
foad fahmide
آیا از نظر شغلی، به طور کلی و در مجموع، احساس رضایت و موفقیت می‌کنید؟ - آیا شغلتان این حس را به شما می‌دهد که انسان مهمی هستید و تغییری در زندگی دیگران ایجاد می‌کنید؟ - آیا زمانی که تعطیلات به پایان می‌رسد از اینکه باز یک هفته کاری آغاز می‌شود، افسرده هستید؟ - آیا هر روز وقتی صبح از خواب بلند می‌شوید، از اینکه باید سر کارتان بروید احساس رنج و عذاب می‌کنید؟ - آیا برای به پایان رسیدن ساعت‌های کاری در هر روز لحظه‌شماری می‌کنید و چرخش عقربه‌ها را تا رسیدن به ساعت تعطیلی دنبال می‌کنید؟ - آیا وقتی به پایان هفته نزدیک می‌شوید دل‌دل می‌کنید تا هفته زودتر تمام بشود؟ (هفته را به امید پایان هفته سر می‌کنید!)
الهه
چرا داشتن شغل دوست‌داشتنی مهم است؟ ۱. عمر کوتاه است! ما آنقدر زندگی نمی‌کنیم که فرصتی برای بد زندگی کردن داشته باشیم. بخش بزرگی از دوران فعالیت کاری ما به کار کردن می‌گذرد و اگر این دوره برای ما دلپذیر و خوشایند نباشد، یعنی بخش بزرگی از زندگیمان ناخوشایند و آزاردهنده بوده است.
foad fahmide
کسی که کار برایش تفریح نیست، همیشه در سطح انجام وظیفه باقی می‌ماند و هیچگاه تبدیل به «عاشق» کارش نمی‌شود.
atena

حجم

۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان