دانلود و خرید کتاب قدرت حال اکهارت تله ترجمه مهدیه ثروت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت حال اثر اکهارت  تله

کتاب قدرت حال

معرفی کتاب قدرت حال

کتاب قدرت حال نوشته اکهارت تُله، نویسنده آلمانی‌تبار ساکن کانادا است. این کتاب درباره زمان حال، تنها حقیقت موجود و جاودانه است هم‌چنسین هدف راهنمایی برای روشنگری معنوی را دنبال می‌کند.

درباره کتاب قدرت حال

کتاب قدرت حال یا نیروی حال، تا کنون به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و زندگی بسیاری را متحول کرده است. رمز موفقیت این کتاب را باید از دل بر آمدن و لاجرم بر دل نشستن آن دانست. زیرا نویسنده در این کتاب به شرح داستان و افسانه‌سرایی نپرداخته، بلکه تجربه‌ی عینی خود در کشف گوهر زندگی را در قالب پرسش و پاسخ های معنوی به رشته‌ی تحریر درآورده است. هر چند زندگی در لحظه‌ی حال محور بنیادین عرفان و ادبیات عرفانی و حقیقت‌جوی پارسی است، اما کلام ساده‌ی این کتاب آن را نه فقط برای سالکان، بلکه برای تمام کسانی که می‌خواهند زندگی سعادتمندی را سپری کنند، دارای ارزش ویژه‌ای کرده است.

خواندن کتاب قدرت حال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی در جهت مثبت پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظرات کاربران

رولینگ
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

این یه سبک زندگیه یه کتاب نیست یه کلیده برای بسیاری از مشکلات ما برای خروج از ماتریکس خوندنش واجبه

مریم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

کتاب مشخصه مطالب خوبی داره ولی ترجمه بد و غلطهای املایی و نگارشی فراوان واقعا باعث دلزدگی میشه …یعنی یک ویراستاری اینقدر سخته که این انتشارات دریغ کرده ؟

کاربر ۴۹۷۹۳۶۲
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

کتاب بسیار عالی هستش .

یک خواننده
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

توصیه میشه خوندش

سالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

واقعا کتابی به درد نخور هست. در ابتدای امر چیز هایی که مقبول هست و منطقی را میگوید در ادامه نظر خود را که هیچ پایه و اساسی ندارد بدون اینکه مبنای منطقی داشته باشد به خورد خواننده می دهد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۸
تومان