دانلود و خرید کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد کارولاین لیف ترجمه شادی جهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد اثر کارولاین لیف

کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد

ویراستار:آرزو خوشابی
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد

کارولاین لیف در کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد به مخاطبان مهار افکار، عواطف و احساسات سمی را می‌آموزد. این اثر را شادی جهرانی به فارسی ترجمه کرده است. 

درباره‌ی کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد

کارولاین لیف در کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد درباره‌ی مهار عواطف، افکار و احساساتی را به ما می‌آموزد که به گفته‌ی او، سمی هستند. او ما را با دوازده‌گانه‌ی پلید آشنا می‌کند که هرکدام می‌تواند به نوعی زندگی ما را درگیر کنند. آیا راهی برای رها شدن از چنگال افکار و عواطف سمی وجود دارد؟ آیا آن‌ها را میشناسیم؟ بسیاری از این موارد، اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهند و یا درگیری‌های ذهنی ما، وابسته به تمام چیزهایی هستند که در درون ما می‌گذرند. همه‌چیز بسته به افکار و احساسات ما دارد. اگر منابع انرژی داشته باشیم بسیاری از چیزها تغییر می‌کند. 

دکتر لیف در کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد به ما می‌آموزد که ابتدا افکار و عواطف سمی را بشناسیم و سپس راهکارهایی ارائه می‌کند که بتوانیم آن‌ها را مهار کنیم. 

کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی از خواندن کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب چه کسی مغز مرا خاموش کرد

عموما تصور ميشد مغز دستگاهي است كه اگر بخشي از آن از بين برود، ديگر قابل تعمير نخواهد بود. بدين معنا که گويي از همان بدو تولد، سرنوشت ِ محتوم ِ ساختار مغز این است که به‌مرور زمان فرسوده شود. به‌علاوه، باور به این فرضیه که ما در بند سرنوشتی اسير هستیم که ژن‌هايمان از پیش برایمان تعیین كرده‌اند، بسیار مأیوس‌کننده به نظر مي‌رسيد.

تنها نتيجه‌گيري عاميانه‌ي چنين فرضيه‌هايي، اين بود كه اگر افراد گرفتار چنان سرنوشت مصيبت‌باري شدند، چگونه بتوانند با آن كنار بيايند. هیچ‌کدام از این نتيجه‌گيري‌هاي عامیانه، به این موضوع اساسی كه طرز كار واقعي مغز چيست، توجهي نداشتند. اما اكنون دیگر در بند آن برداشت‌هاي اشتباه، اسير نیستیم. شما قربانی ساختار زيست‌شناختي خود نیستید. آنطور که خداوند ما را طراحی کرده، بسيار هم امیدبخش است: می‌توانیم مغزمان را دوباره روشن کنیم، ذهنمان را بازسازی کنیم، تغییر دهیم و التیام ببخشیم. 

فهرست

  • مغزتان را «روشن کنید»
  • تنش
  • دانش شناخت فکر
  • پلیدهای دوازده‌گانه
  • سخن پایانی
  • پیوست
  • فهرست منابع
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان