دانلود و خرید کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه نیلوفر بهاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه اثر نیلوفر بهاری

کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه

انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه

کتاب «موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه» سرودۀ نیلوفر بهاری است و نشر افق آن را منتشر کرده است. این کتاب، جلد اول مجموعۀ ۸ جلدی بچه های جینگیلی است. 

درباره کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه

تمام کودکان ذاتاً شعر را دوست دارند و از خواندن و شنیدن شعر لذت می‌برند، اولین واکنش کودک به شعر شادی و لذت است. ﺷﻌﺮهای ﮐﻮدکانه ﺳﺎده، روان، آﻫﻨﮕﯿﻦ و قابل‌فهم هستند و ﺑﺪون آﻧﮑﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ آﻣﻮزش دﻫند، داﻧﺶ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و کلامی کودکان را افزایش داده و ذوقشان را ﭘﺮورش می‌دهند. ﻫﺮﭼﻪ ﻣﺤﺘﻮای ﺷﻌﺮ ﺑﺮای ﮐﻮدکان آﺷﻨﺎﺗﺮ باشد و از زﻧﺪﮔﯽ واﻗﻌﯽ؛ غم‌ها، شادی‌ها، موفقیت‌ها و شکست‌ها بگوید، ﺑﻬﺘﺮ ﺑﺎ آن ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار می‌کنند. ﺷﻨﯿﺪن ﺷﻌﺮ و خواندن شعر برای کودکان مهارت شنیداری و مهارت تصویرسازی آن‌ها را تقویت می‌کند و داﯾﺮۀ ﻟﻐﺎتشان را افزایش می‌دهد. کودکان از طریق شعر، دریافت‌های تازه‌ای از جهان به دست می‌آورند و در شناخت مفاهیم جهان پیرامون مهارت پیدا می‌کنند.

کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه، اولین جلد بچه‌های جینگیلی در پوست حیوانات جنگل، بسیار جالب و خلاقانه طراحی شده است. هر صفحه از کتاب علاوه بر شعری زیبا دربارۀ یک حیوان، شامل تصویری می‌شود که در آن کودک لباس حیوان موردنظر را به تن کرده است؛ موش، میمون، میمون برفی، زرافه و سایر حیوانات. این شیوۀ خلاقانۀ روایت نظر کودکان را جلب کرده و باعث می‌شود تجربه‌ای تازه به دست بیاورند، بادقت به شعرها گوش دهند و از شنیدن لذت ببرند.

مجموعه کتاب‌های بچه‌های جینگیلی شامل ۸ جلد می‌شود. این مجموعه قصد دارد تا با زبانی کودکانه و شعرهای شاد و زیبا، موضوعات و مفاهیمی مانند حیوانات، میوه‌ها و شغل‌ها را به کودکان آموزش دهد. شعرهای هر صفحه کوتاه هستند و قبل از اینکه حوصلۀ کودکان سر برود تمام می‌شوند به همین دلیل موردتوجه قرار می‌گیرد. در هر صفحه کودک لباس‌های مربوط به آن مفهوم را به تن کرده است. این روش خلاقانه باعث شده تا کودکان آن‌ موضوع را بهتر یاد گرفته و به ذهن می‌سپارند.

جلدهای دیگر مجموعۀ بچه‌های جینگیلی عبارت است از: «بچه‌های جینگیلی در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها»، «بچه‌های جینگیلی در لباس کار و شغل»، «بچه‌های جینگیلی در پوست حشره‌ها و حیوانات بال‌دار»، «بچه‌های جینگیلی در پوست حیوانات دریا»، «بچه‌های جینگیلی در پوست حیوانات اهلی»، «بچه‌های جینگیلی در پوست حیوانات جنگل ۲».

خواندن کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۳ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می شه قایم یه گوشه

«موش موشی خیلی باهوشه

زود می‌شه قایم یه گوشه

هرجا که انباری باشه

گربه می‌دونه موش توشه»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان