دانلود و خرید کتاب قصه‌های اندرسون هانس کریستین اندرسن ترجمه سارا افراز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه‌های اندرسون اثر هانس کریستین اندرسن

کتاب قصه‌های اندرسون

معرفی کتاب قصه‌های اندرسون

کتاب حاضر مجموعه قصه‌های نویسنده شهیر دانمارکی، هانس کریستین اندرسون است که با تصاویری زیبایی برای خوانندگان علاقه‌مند به داستان کوتاه آماده شده است.

 قصه‌های هانس کریستین اندرسون ساختاری ساده و مفاهیمی انسانی و باخلاقی دارند و همه در هر سن و سالی از خواندن آنها لذت خواهند برد. از معروف‌ترین داستان‌های اندرسون می‌توان به پری دریایی کوچولو، بندانگشتی و جوجه اردک زشت اشاره کرد.

خواندن مجموعه قصه‌های اندرسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران داستان‌های کوتاه آموزنده.

بخشی از کتاب قصه‌های اندرسون

هانس کریستین اندرسن، در دوم آپریل ۱۸۰۵، در شهر آدنس دانمارک و در خانواده‌ای فقیر زاده شد. هانس پس از مدتی کارگری، به ادبیات روی آورد و توانست در نمایشنامه‌نویسی از خود استعداد بروز دهد. به همین سبب از سوی دربار پادشاهی دانمارک، برای ادامه تحصیل و سفرهای علمی، مورد پشتیبانی مالی قرار می‌گیرد.

داستان‌های اندرسون به عنوان «داستان‌های پریان» شناخته می‌شوند. این داستان‌های اندرسون در فضایی خیال‌انگیز و گاه فانتزی، درونمایه‌های اخلاقی را بازگو می‌کنند. هر چند برخی داستان‌های وی، رویکردی اجتماعی و رئال دارد و مشهورترین آنها، «دختر کبریت‌فروش» است.

اندرسون سال‌ها پس از به شهرت‌ رسیدن، در مصاحبه‌ای گفته بود، شخصیت «جوجه اردک زشت» نماینده شخصیت و زندگی خود اوست و این اشاره به گذر او از دوران سخت کودکی به موفقیت در بزرگسالی دارد. اندرسون متوجه ارتباط عمیق کارهایش با کودکان بود و از آهنگسازی خواسته بود، برای آهنگ مراسم تشییع جنازه‌اش آهنگی مناسب با کودکان بسازد، زیرا می‌دانست بیشتر تشییع‌کنندگانش کودکان بودند.

از داستان‌ها و کتاب‌های اندرسون، اقتباس‌های سینمایی زیادی به ویژه در قالب پویانمایی (انیمیشن) انجام شده است. آثار اندرسون به ده‌ها زبان جهان ترجمه شده است. نخستین بار در سال ۱۳۱۰، داستانی از وی به فارسی برگردانده شد و تاکنون داستان‌های او در اشکال گوناگون بارها بازچاپ شده است.

دفتر بین‌المللی کتاب، از سال ۱۹۵۶، معتبرترین جایزه کتاب کودک در جهان را به یاد و با نام او برگزار می‌کند و بهترین آثار ادبی ویژه کودکان را تقدیر می‌کند.


نظرات کاربران

الهام حمیدی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

داستان هایی با ایجاد حس زیبای کودکی ، که قابل توصیف نیست 🥰البته ترجمه خوبی داره و واقعاً تصاویرش زیبا هستند 💥سرگرم کننده ست توصیه می کنم بخونیدش... داستان ها : 1️⃣دختزک چوپان و بخاری پاک کن 2️⃣دخترک کبریت فروش 3️⃣شاهزاده و نخود

- بیشتر
علیرضا دولتی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

این یک شاهکاره، باور کنید...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان