دانلود و خرید کتاب قصه های شیرین رنگین کمان نگار شادلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های شیرین رنگین کمان اثر نگار شادلو

کتاب قصه های شیرین رنگین کمان

معرفی کتاب قصه های شیرین رنگین کمان

کتاب قصه‌های شیرین رنگین کمان نوشته نگار شادلو مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه عامیانه است که پیش از این در کتاب‌های دیگر آمده است. این کتاب داستان های کهن ایرانی را جمع‌آوری کرده است و در اختیار کودکانی می‌گذارد.

درباره کتاب قصه‌های شیرین رنگین کمان

در دنیای شلوغ امروز که شاید مادر بزرگ‌ها حوصله و حافظه‌ی قصه گفتن نداشته باشند کتاب قصه‌های شیرین رنگین کمان شیرین ترین داستان‌های کهن را گردآوری کرده است و در اختیار والدین و کودکان می‌گذارد. این کتاب کمک می‌کند کودک ایرانی سراغ داستان‌های فراموش شده برود و آن‌ها را بخواند.

داستان‌های کتاب برگرفته از داستان‌های عامیانه‌ی مشهور هستند که سال هاست در بین مردم رواج دارند و برای کودکان گفته می‌شوند. عموما پایان غافل‌گیر کننده و طنز دارند.

خواندن کتاب قصه‌های شیرین رنگین کمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب بیش از هرچیز به قصه‌های قدیمی مادر بزرگ‌ها شبیه است و برای والدینی که می‌خواهند برای کودکانشان داستان هیجان انگیز تعریف کنند مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب قصه‌های شیرین رنگین کمان

مرد نادانی از رو به روی دکان میوه‌فروشی می‌گذشت. میوه‌فروش که از نادانی آن مرد خبر داشت خواست با او شوخی بکند. پس به خربزه‌هایش اشاره کرد و به مرد نادان گفت: هر یک از این خربزه‌ها هر سال یک خر و یک بُز می‌زاید.

مرد نادان حرف میوه‌فروش را باور کرد و یک خربزه خرید و با خوشحالی به‌سوی خانه‌اش به راه افتاد.

ضمن راه از دشت سرسبزی می‌گذشت. به میان دشت که رسید خربزه ناگهان از دستش افتاد و دو نیمه شد. خرگوشی که میان علفهای دشت خوابیده بود ترسید و پا به فرار گذاشت. مرد نادان با دیدن خرگوش فکر کرد که خربزه‌اش کره‌خری زاییده است پس به دنبال خرگوش دوید و داد زد: صبر کن! تو مال من هستی؟ کجا می‌روی؟

رهگذرانی که مرد نادان را می‌شناختند شروع به خندیدن کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۱۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان