دانلود و خرید کتاب شجاعت خوشبخت بودن ایچیرو کیشیمی ترجمه علی‌اکبر عبدالرشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاعت خوشبخت بودن اثر ایچیرو کیشیمی

کتاب شجاعت خوشبخت بودن

معرفی کتاب شجاعت خوشبخت بودن

ایچیرو کیشیمی، فیلسوف مشهور ژاپنی و فومی تاکه کوگا، نویسنده‌ی بنام اهل ژاپن در کتاب شجاعت خوشبخت بودن به ما می‌آموزند کلید خوشبختی حقیقی در دست خود ماست. 

شجاعت خوشبخت بودن را با ترجمه‌ای روان از علی‌اکبر عبدالرشیدی بخوانید.  

درباره‌ی کتاب شجاعت خوشبخت بودن

کتاب شجاعت خوشبخت بودن اثری خواندنی است که به تمام ما انسان‌ها یادآوری می‌کند کلید خوشبختی و خوشحالی حقیقی در دست خود ما است. مولفین کتاب، این اثر را تحت تاثیر عمیق نظریات آلفرد آدلر، روانشناس مشهور نوشته‌اند. این اثر به ما می‌آموزد آن چیزی که قرار است ما را به خوشحالی حقیقی برساند، در درون وجودمان قرار دارد و ما باید آن را پیدا کنیم. در حقیقت کتاب شجاعت خوشبخت بودن به تمام جوانانی که امید و انگیزه‌شان را از دست دادند کمک می‌کند تا آن را دوباره بازیابند و زندگی خود را تغییر بدهند.  

کتاب شجاعت خوشبخت بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه روان‌شناسی و موفقیت می‌توانند از محتوای عالی کتاب شجاعت خوشبخت بودن استفاده کنند. 

بخشی از کتاب شجاعت خوشبخت بودن

آن شخص بد و منِ بیچاره

از سه سال پیش که جوان به دیدار فیلسوف آمد تا حالا چیزی در ذهن فیلسوف تغییر نکرده است. یک دست‌نوشتهٔ ورق ورق شده روی میز چوبی کهنه و قدیمی گذاشته شده است. روی اوراق این کتاب، شاید برای جلوگیری از ورق ورق شدن آن به خاطر باد، یک خودنویس قدیمی قرار دارد که با طلا تزیین شده است. جوان آن خودنویس را می‌شناسد. انگار در اتاق خودش است. چند کتاب متعلق به خودش را شناخت. خواندن یکی از این کتاب‌ها را درست هفتهٔ پیش تمام کرده است. به قفسه‌های کتاب نگاه دقیقی کرد. قفسهٔ کتاب تمام دیوار را پوشانده است. جوان آه عمیقی کشید. «نباید در اینجا خیلی احساس راحتی بکنم. باید پیش بروم.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۸۶۵۰۶
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

لذت بردم. بینظیر بود. نگاهی نو، بینشی جدید و حقیقتا بی نقض بود... به همه پیشنهاد میکنم مخصوصا به کشانی که اهل تفکرات عمیق هستند...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اگر اجازه دهیم کس دیگری ارزش ما را تعیین و تأیید کند معنایش وابستگی است. اما وقتی خودمان، خودمان را ارزش‌گذاری و تأیید کنیم آن‌وقت به خوداتکایی می‌رسیم. اگر کسی بخواهد بداند چگونه می‌تواند به خوشحالی و خوشبختی برسد، جوابش روشن است. اجازه ندهید دیگران شما را ارزش‌گذاری کنند.
Hossein Seif
چه اشکالی دارد خودمان باشیم؟ چه اشکالی دارد که در جایگاه ویژه و ممتازی نباشیم و در همان جایی باشیم که هستیم. خودمان را همان‌طور که هستیم مثل یک انسان عادی قبول کنیم. مثل بقیه انسان‌ها.
Hossein Seif
سازمانی که زیر فرماندهی یک دیکتاتور باشد نمی‌تواند از فساد مصون بماند.
Hossein Seif
دانش انسانی را فقط از راه تعامل با دیگران و برقراری ارتباط با دیگر انسان‌ها به دست می‌آورند. به این عبارت، مدرسه جایی است که انسان‌های زیادی پیرامون ما قرار می‌گیرند. پس مدرسه نسبت به خانه، مکان آموزشی معنادارتری است.
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷
دانش انسانی را فقط از راه تعامل با دیگران و برقراری ارتباط با دیگر انسان‌ها به دست می‌آورند. به این عبارت، مدرسه جایی است که انسان‌های زیادی پیرامون ما قرار می‌گیرند. پس مدرسه نسبت به خانه، مکان آموزشی معنادارتری است.
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷
آدلر معتقد است انسان با عقدهٔ حقارت زاده می‌شود و بسیاری از مشکلات وی به دلیل وجود همین عقده است و اگر بخواهد مسیر تکامل شخصیتی را طی کند باید بر عقدهٔ حقارت خود غالب شود.
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷

حجم

۲۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان