دانلود و خرید کتاب بازی نامحدود سایمون سینک ترجمه اعظم امراه‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی نامحدود اثر سایمون سینک

کتاب بازی نامحدود

معرفی کتاب بازی نامحدود

کتاب بازی نامحدود نوشته سایمون سینک کتابی در زمینه کسب‌وکار است که با ترجمه اعظم امراه‌نژاد منتشر شده است. این کتاب شما را به چالش می‌کشد تا دیدگاه‌تان را درباره‌ی شیوه کارکرد سازمان‌ها بازبینی کنید و روش کار و دلایل موفقیت آن‌ها را بدانید.

چرایی نویسنده برای نوشتن کتاب حاضر این نبود که نظر طرفداران وضع موجود را تغییر دهد، بلکه می‌خواهد کسانی را گرد هم جمع کند که آمادگی به چالش کشیدن وضعیت موجود و جایگزینی آن را با واقعیتی دارند که با نیاز عمیق بشری‌ به احساس امنیت بیشتر جور در می‌آید، تا برای هدفی والاتر از خودشان ایفای نقش کنند و بستری برای تأمین منافع خودشان و خانواده‌هایشان فراهم کنند. واقعیتی که بهترین منافع فردی، شرکتی، جوامع و نوع بشر را تأمین می‌کند.

بـازی کسـب وکار یعنی بازی نامحدود. شـاید همـه بازیکنان را نشناسـیم و یا هـر لحظـه افـرادی جدید اضافه شـوند. هر کسـی اسـتراتژی های خـاص خود را در پیـش می‌گیـرد و قواعـد مشـخص و توافق شـده ای وجود نـدارد؛ غیـر از قانون کـه آن هـم در کشـورهای مختلف متفاوت اسـت. برخالف بازی محـدود، هیچ نقطـه شـروع، میانـه و پایـان از قبـل تعیین شـده ای در کسـب وکار وجـود نـدارد. 

اگر به دنیایی باور داریم که در تک‌تک روزهایش می‌توانیم حس انگیزه، امنیت و رضایت داشته باشیم و اگر باور داریم رهبران همان کسانی‌اند که می‌توانند این چشم‌انداز را به واقعیت تبدیل کنند، پس همهٔ ما مسئولیت داریم تا کسانی را پیدا، راهنمایی و پشتیبانی کنیم که تعهد می‌دهند راه و رسم رهبری‌شان آن رؤیا را با احتمال بالاتری به حقیقت تبدیل می‌کند. و یکی از گام‌هایی که باید برداریم این است که معنای رهبری در بازی نامحدود را فرا بگیریم. سایمون سینک در این کتاب راه و رسم این بازی و رهبری آن را به شما آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب بازی نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با اراده بیشتری در زندگی و رهبری امور شخصی و کاری قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان