دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده کیت بورتون ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده اثر کیت بورتون

کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده

معرفی کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده

کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده نوشته کیت بورتون و برینلی‌ان پلاتس به شما آموزش می‌دهد اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و به هدف‌هایتان برسید.

مهدی قراچه‌داغی کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده را به فارسی ترجمه کرده است. 

درباره‌ی کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده

کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده یک کتاب عالی در زمینه تقویت اعتماد به نفس است. در حقیقت اعتماد به نفس یک عامل مهم برای به دست آوردن موفقیت در مراحل مختلف زندگی است. اما همه‌ی ما ممکن است در لحظاتی از زندگی کمبود اعتماد به نفس در خودمان را حس کنیم. چاره چیست؟ کیت بورتون و برینلی‌ان پلاتس در کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده به ما کمک می‌کنند تا ابتدا بفهمیم که چقدر اعتماد به نفس داریم و سپس با ارائه‌ی راهکارهای کاربردی به ما کمک می‌کنند تا اعتماد به نفسمان را تقویت کنیم. 

کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روانشناسی از خواندن کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده لذت می‌برند. اگر دوست دارید اعتماد به نفستان را افزایش بدهید، کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده انتخاب خوبی برای شما است. 

بخشی از کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده

مارک تواین معتقد بود که هر یک از ما در خود این توانمندی را داریم تا به هدفها و رویاهایمان تحقق بخشیم. آنچه ما نداریم این بینش و درایت است که از آنچه پیشاپیش در اختیار داریم بهره‌برداری کنیم.

یکی از جنبه‌های مهم آدمهای مطمئن و محکم داشتن عزت نفس است. به عبارت دیگر، این اشخاص به دیده مثبت به خود نگاه می‌کنند. این بدان معناست که آنها می‌دانند چگونه خودشان را دوست بدارند. آنها می‌دانند از چه جنبه‌های مثبتی برخوردار می‌باشند.

توانایی شما برای انجام دادن اقدامات موثر تحت تأثیر مطالب و امور مختلفی در زندگی قرار می‌گیرد که ممکن است در ظاهر با کاری که در دست انجام دارید رابطه‌ای نداشته باشد. ارزشهای شما نمونه خوبی هستند که می‌توان به آن اشاره کرد. اگر برای کارهایی که به طرزی عالی از عهده آن برمی‌آیید ارزش قائل نشوید، اعتماد به نفس شما خدشه‌دار می‌شود. بررسیهای انجام شده نشان می‌دهند اگر برای کاری که به خوبی می‌توانید انجام دهید ارزش قائل شوید، در این زمینه به اعتماد به نفس فراوان می‌رسید. اگر برای کاری که آن را به خوبی انجام نمی‌دهید ارزش قائل شوید، از اعتماد به نفس خود می‌کاهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان