دانلود و خرید کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری) مهیار سیاهوشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری) اثر مهیار سیاهوشی

کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری)

معرفی کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری)

کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری)؛ اصول، مفاهیم و تکنیک‌ها نوشتهٔ مهیار سیاهوشی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری)

برای آنکه بتوانیم به مشتریان نزدیک شویم، نیازهای آن‌ها را شناسایی کنیم و بدانیم دقیقا چه می‌خواهند، به مدل و نقشه راهی نیاز داریم تا ما را هدایت و راهنمایی کند که در این مسیر هوشمندانه عمل کنیم.

این کتاب نقشه راه شماست. به شما عینکی را از جنس صداقت و شفافیت می‌دهد تا بتوانید دقیق همه چیز را بررسی کنید و جادوی ارتباطی خود را به‌کار ببندید.

در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه برای هر سؤال مشتری یک جواب داشته باشید و به عنوان یک سازمان مشتری‌مدار و پیشرو خود را معرفی کنید.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب نکات طلایی برخورد با ارباب رجوع (مشتری) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در بازی بزرگ تجارت و کسب و کار همیشگی باشید و توسعه، پیشرفت و رضایت کارمندان و مشتریانتان برایتان اهمیت فراوانی دارد، خواندن این کتاب ارزشمند را به شما توصیه می‌کنیم. این کتاب برای تمامی کسانی که می‌خواهند مهارت‌های ارتباطی خود را به سطح اعلا برسانند و همیشه و همه جا تاثیرگذار باشند نوشته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان