دانلود و خرید کتاب شهر ارواح ویکتوریا شواب ترجمه محمدرضا آبیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهر ارواح اثر ویکتوریا شواب

کتاب شهر ارواح

معرفی کتاب شهر ارواح

کتاب شهر ارواح داستانی خواندنی و جذاب از ویکتوریا شواب درباره‌ی ارواح و حضور آن‌ها در زندگی ما انسان‌ها است. شهر ارواح را می‌توانید با ترجمه محمدرضا آبیار بخوانید و از یک داستان فانتزی لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب شهر ارواح

 کتاب شهر ارواح داستانی پر از ماجرا و هیجان است. داستان از سفر به دنیای ارواح خبر می‌دهد و قهرمان قصه، اتفاق‌های عجیب و غریبی که در طول این مدت برایش می‌افتد را تعریف می‌کند.

کتاب شهر ارواح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شهر ارواح برای علاقه‌مندان داستان‌های فانتزی و ژانر وحشت، خواندنی و جذاب است. 

درباره‌ی ویکتوریا شواب 

ویکتوریا شواب نویسنده‌ی جوانِ و فانتزی‌نویسِ است. او آثار بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته است. آثار وی بارها از طرف مجله‌ی نیویورک تایمز در لیست پرفروشترین کتاب قرار گرفته‌اند. کتاب‌های او به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و برخی از آثار وی در قالب فیلم و سریال در برنامه‌های تلویزیونی به نمایش در آمده‌اند.

ویکتوریا شواب در ایالت تنسی در آمریکا زندگی می‌کند اما اغلب در جستجوی سوژه در خیابان‌های پاریس، و یا در حال بالا رفتن از تپه‌های اسکاتلند دیده می‌شود. خیلی اوقات هم می‌توانید او را در گوشه‌ی دنج کافه‌ها در حال رویا پردازی و خلق شخصیت‌های تازه ببینید.

بخشی از کتاب شهر ارواح

اکثـر مـردم فکـر می‌کننـد ارواح فقـط شـب‌ها، یـا در شـب هالویـن کـه کل جهـان تاریـک و دیوارهـا نـازک هسـتند ظاهـر می‌شـوند. امـا در حقیقـت ارواح همـه جـا هسـتند. روی قفسـه‌ی نان‌هـا در سـوپر مارکـت محله تـان، وسـط حیـاط مادربزرگ و یـا حتـی روی صندلـی جلویـی اتوبـوس. صرفـا بـه ایـن دلیـل کـه شـما ارواح را نمی‌بینـد نمی‌توانیـد وجـود آن‌هـا را تکذیب کنید.

سـر کلاس تاریـخ بـودم کـه یـک مرتبـه احسـاس کـردم چیـزی مثـل قطره هـای بـاران، تـپ تـپ تـپ بـه شـانه‌ام می‌زنـد. بعضـی افـراد بـه ایـن حـس چشـم بصیـرت و برخـی شـهود می‌گوینـد. همـان حسـی کـه درونـت را غلغلـک می دهـد و مـدام در گوشـت زمزمـه می کنـد یـه خبرایـی هسـت .

نظرات کاربران

Sara.iranne
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

دوسش داشتم یه داستان کودک و نوجوان و یه مقدار ترسناک که نه بیشتر هیجان انگیز که ارژش دوستی و مفاهسم جالب دیگه ای رو با قلم جذاب شواب نمایش میده دوست دارم بقیه حلداش رو بخونم و با ماجراجویی

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

کتاب «شهر اشباح» رمانی نوشته ی «ویکتوریا شواب» است که اولین بار در سال 2018 انتشار یافت. «کاسیدی» از زمانی که تا آستانه ی غرق شدن پیش رفت، می تواند «پرده ای» را که جهان مردگان و زندگان را از

- بیشتر
morydazai
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

خیلی عالی بودددد(ᗒᗣᗕ)՞ منم جیکوب میخواممممฅ^•ﻌ•^ฅ ولی آخرش نفهمیدم جیکوب چجوری مرده بود؟:/ در کل عالی بود*-*

roza
۱۳۹۹/۱۱/۰۳

با تشکر از طاقچه لطفا بقیه رمان های این نویسنده مثل دخمه مردگان و... رو هم بگذارین.

mina
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

هم این کتاب و هم جلد دومش ( دخمه مردگان ) بشدت جذاب و دارای داستان خوب و متن روان بود واقعا بی نظیر بود البته باید بگم که شهر ارواح همون کلاغ سرخ هست . خلاصه داستان این کتاب ماجرای

- بیشتر
♤♡\♢♢¡《\}●□•
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

کتاب خوبی بود من خوشم امد و نه زیاد ترسناک نه زیاد هیجان ولی من خوشم امد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان