دانلود و خرید کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس دیوید لارنس پرستون ترجمه صادق خسرونژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس اثر دیوید لارنس پرستون

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس، کتابی نوشته دیوید لارنس پرستون است که با ترجمه صادق خسرونژاد منتشر شده است.

درباره کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس

اعتماد به نفس برای خوشـبختی و پیـشبرد زنـدگی حیـاتی اسـت. ایـن امـر موفقیت در کار، زندگی خانوادگی، روابط و فعالیت‌های تفریحی شـما و هـر کـار دیگری را که انجام می‌دهید، تحت تأثیر قرار می‌دهد. بـزرگتـرین سـرمایه هـرکس بدون شک میزان خودباوری اوست. حتـی بـالاترین ثـروت و شـهرت هـم نمی‌تواند جانشین ضعف در خودباوری شود.

آدم‌هایی که کمبود اعتماد بـه نفـس و خودبـاوری دارنـد، همـواره شکـست می‌خورند. آنها شهامت کمی دارند و از این رو احتمال این که از زنـدگی بهری کافی ببرند هم به همان نسبت، کم است. احتمال دچار شـدن بـه عـوارض ناشی از تنش، از جمله اضطراب، سوء تغذیه و مشکلاتی روحی برای آنها بیـشتر است. کمبود عزت نفس علت اصلی اکثر شکست‌های خانوادگی، قصور والدین در انجام وظایفشان و مشکل در روابط با دیگران است. علاوه بـر ایـن بـسیاری از جرایم که ارتباط مستقیم با مصرف مواد مخدر، بیکاری، فقر و بی‌هدف بـودن در زندگی دارد، همه و همه مستقیماً با ضعف عزت نفس مرتبط هستند.

لارنس پرستون این کتاب را درباره اعتمادبه نفس و برای مخاطب عام نوشته است. همه جوانان، زنان، مردان، دانش‌آموزان و هرکسی در هر حرفه و رشته‌ای مخاطب این کتاب است.

پرستون کتابش را در بخش‌های مهم زیر دسته‌بندی کرده است.

  • اراده کردن برای کسب اعتماد
  • خودهوشیاری
  • مطمئن اندیشیدن
  • بهرهگیری از ذهن برای اصلاح ذهنیت از خود
  • رفتار از سر اطمینان
  • ارتباطات مطمئن

هر بخش شامل اطلاعات، دانستنی‌ها و گفتار مشفقانه‌ای است که همراه بـا هفت تمرین، راهنمایی‌هـای عملـی یـا تلنگـری بـرای عمیـق اندیـشیدن آورده شده‌اند.

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه در هر سن و شغلی می توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

نظرات کاربران

unicorn
۱۳۹۹/۰۸/۰۴

کتاب بسیار خوبی هست در باب اعتماد به نفس،من قبل تر عادت داشتم هر روز یک مقاله انگلیسی درباره اعتماد به نفس پیدا کنم و بخونم(چون فارسی ها محدود و تکراری بود)باید بگم این کتاب مجموعه ی اون مقاله ها

- بیشتر
عماد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بنظرم نظریات درستی در مورد اعتماد بنفس مطرح شده تو این کتاب، مثلا اینکه اعتماد بنفس ماحصل تجربیات شما از گذشته تا الانه و برای ارتقای اون نیاز به روان درمانی و تقویت خود دارین تا بتونین اون باورهای قدیمی

- بیشتر
میثم
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بهترین کتاب روانشناسی که خواندم . زندگی من از این رو به اون رو کرده فوق العاده هست

s
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

کتاب طولانیه ولی واقعا ارزش وقتی که میذاری رو داره چون واقعا کاربردیه الکی نیومده چرت و پرت بگه تو میتونی و از این حرفا.

کاربر ۱۴۸۶۴۳۲
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

Awlie👍

پیرو ولایت♡
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

کتاب بسیار کتاب عالی ای هست ازین بابت که برخلاف کتابهای دیگه ای که تو این زمینه من مطالعه کردم، این کتاب راهکار های خیلی خیلی زیاد و عالی ای پیشنهاد میده که به صورت عملی میشه تو زندگی استفاده کرد،

- بیشتر
موژان
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

کتاب خیلی خوبیه، تونستم نکته برداری مفیدی ازش داشته باشم..👍🏼👍🏼👍🏼

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۹)
متکی به افکار خود باشید و اجازه ندهید دیگران افکار شما را تعیین کنند. دیوید لارنس پرستون
sadaf
با خود عهد کنید که هرگز مرتکب موارد ذیل نشوید: - خود را دست کم بگیرید. - به خود بگویید که نمی‌توانم. - به خود بگویید دست یافتن به این خواسته ناممکن است. - به خود بگویید که نمی‌توانید چیز تازه‌ای یاد بگیرید.
sadaf
گذشته فقط در ذهن شما وجود دارد. گذشته دیگر وجود خارجی ندارد ولی این شما هستید که باید زندگی کنید.
Amirali Etemadi
قانون طلایی فکر کردن قبل از گشودن دهان را به کار گیرید. از خود بپرسید: « اگر این کار یا فکر را کسی دیگر نسبت به من روا می‌داشت چه احساسی پیدا می‌کردم؟ »
s
اگر همواره به دیروز فکر کنید، فردای خوبی نخواهید داشت.
Amirali Etemadi
اگر می‌دانستید که بدون تردید هر آنچه اراده کنید، به آن دست خواهید یافت چه تغییری در زندگی شما روی می‌داد؟
flora
چه طور می‌توانید انگیزهٔ لازم برای غلبه بر سختی و استقامت در مقابلش را به دست آورید؟ چند چیز است که در انسان ایجاد انگیزه می‌کند: - خواستن یا نیاز که انسان را به تکاپو می‌اندازد. برای ارضای این دو مورد قدرت انگیزش در انسان پدید می‌آید. - احساسات لذت و رنج. ما در تکاپوی فرصت‌هایی هستیم که از آنها لذت ببریم و این انگیزه در ما وجود دارد که از هر چیز رنج‌آور دوری گزینیم. - امیدواری و انتظار داشتن به این که هر چه می‌خواهیم به دست آوریم و سرانجام هر چیز ختم به خیر خواهد شد. بهترین راه یافتن انگیزه در سر داشتن سودای لذت بردن است که با اجتناب از رنج عجین شده باشد. بهترین راهی که می‌توانید در خود انگیزه ایجاد کنید این است که چند هدف ارزشمند را برای خود در نظر بگیرید و دلایل کافی مبنی بر علت دست یافتن به آنها را برای خود پیدا کنید و عواقب شکست را در ذهن خود مجسم سازید، شروع کار از این جاست.
flora
از هم‌اکنون راجع به احساسات خود بدون استثنا مسئولیت کامل را بپذیرید. جلوی آینه بایستید و با خود بگویید: « از امروز و تا روزی که زنده هستم مسئول همهٔ احساساتم خواهم بود. عواطف من در کنترل خودم قرار دارند. »
flora
برای این که هر یک از ما واقعاً آزاد باشیم، ابتدا باید اراده کنیم که مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیریم. دیوید مک نالی
flora
« تا زمانی که تغییری در نحوهٔ تفکر شما داده نشده باشد هیچ تغییری احساس نخواهید کرد و متعاقب آن عملکرد شما مثل سابق خواهد بود و حاصل کارتان هم تغییری نخواهد کرد. »
flora

حجم

۱۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان