دانلود و خرید کتاب خوشی‌های پیش از مرگ جنی دانهام ترجمه محمود قلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوشی‌های پیش از مرگ اثر جنی دانهام

کتاب خوشی‌های پیش از مرگ

نویسنده:جنی دانهام
انتشارات:نشر خزه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خوشی‌های پیش از مرگ

رمان خوشی‌های پیش از مرگ اثر جنی دانهام، نویسنده و بازیگر سابق انگلیسی است. این رمان با موضوع فوق العاده‌اش درباره زندگی یک دختر سرطانی، شما را به شور زندگی دعوت می‌کند.

درباره کتاب خوشی‌های پیش از مرگ

تسا دختری مبتلا به سرطان است. او می داند که به زودی با زندگی دنیایی‌اش وداع خواهد کرد، پس تصمیم می‌گیرد لیستی از آرزوهایش تهیه کند  و قبل از مرگ سعی کند به آنها برسد.

خوشی‌های پیش از مرگ در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و همان سال به فهرست برترین‌های مجله گاردین راه یافت. این کتاب همچنین جایزه لنکشایر، مدال کارنجی و جایزه بوک‌تراست و برنفورد بوایس را در کانامه‌دارد.

ال پارکر بر اساس همین رمان، فیلم پرفروش اکنون خوب است را ساخت.

نیویورک‌تایمز درباره این رمان نوشته است:

«اهمیتی ندارد شما چند ساله هستید، در هر صورت صفحات آخر این کتاب را با هیجان خواهید خواند و این نشانه ای از اصالت و الهام ناب آن است.»

خواندن کتاب خوشی‌های پیش از مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران داستان‌هایی درباره انسان، زندگی و امید.

درباره جنی دانهام

 جنی دانهام در سال ۱۹۶۴ به دنیا آمد. ابتدا بازیگری را پیشه کرد اما پس از موفقیت اولین کتابش به عنوان نویسنده‌ای حرفه‌ای شناخته شد. دانهام پس از خوشی‌های پیش از مرگ، سه رمان دیگر به نام‌های «تو در برابر من»، «نامشخص» و «چیز خشمگین» نوشت که همگی موفق و خوش‌اقبال بودند.

بخشی از کتاب خوشی‌های پیش از مرگ

قانون‌شکنی امروزم را با یک حملهٔ شرورانه آغاز می‌کنم. با آرنج ضربهٔ محکمی به پشتِ زنی می‌زنم که مقابلم در اتوبوس ایستاده است. در حالی‌که چشمانش از شدت تعجب در حال بیرون زدن است سریع به سمتم می‌چرخد. با نعره می‌گوید: «اوهوی، حواست به دستت نیست که کجاها می‌ره؟»

در کمال ادب و مظلومیت مردی را که پشت سرم ایستاده نشان می‌دهم. مرد چنان درگیر بچه‌ای است که داخل کالسکه نشسته و گریه می‌کند و از طرفی مشغول فریاد زدن سر کسی است که آن طرف خط با او حرف می‌زند که اصلاً متوجه صحبت‌های من و زن نمی‌شود. زن مرا به کنار هل می‌دهد و به مرد می‌گوید: «احمق.»

مرد حرف زن را به خوبی می‌شنود. در میان این آشوب، مسافری از صندلی عقب بلند می‌شود تا مانع درگیری آن دو شود، فرصت را غنیمت می‌شمرم و روی صندلی‌اش می‌نشینم. در کمتر از یک دقیقه سه جرم رخ می‌دهد. به نظرم رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود.



نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۴۲۱۵
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

کتابشو نخوندم ولی چون فیلمشو دیدم حتما کتابش هم جذابه و ارزش خوندنو داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان