دانلود و خرید کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان فتح الله درخشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان اثر فتح الله درخشان

کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان

انتشارات:به نشر
امتیاز:
۵.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان

عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان اثری از فتح‌الله درخشان است که در به‌نشر به چاپ رسیده است. در این اثر مجموعه‌ای از روایات علمای دینی معاصر درباره کرامات اما هشتم شیعیان، امامر ضا (ع) را می‌خوانید.

 درباره کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان

کرامات و عنایات اهل بیت اگر به درستی بیان شود سبب امیدواری برای محبّان و پیروان و سبب معرفت و هدایت برای جویندگان و عامل افزایش بصیرت و آگاهی برای شیعیان خواهد شد. این کتاب به عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان می‌پردازد. در این مجموعه سعی شده است آسیب‌ها و نقص‌های سایر آثار و کتاب‌های موجود در تدوین این کتاب، مدّنظر قرار گیرد.

نویسنده در بازنویسی عنایات به گونه‌ای عمل کرده است که جریان اصلی و شاکلۀ عنایت، هیچ تغییری نکند، امّا برداشت‌هایی که ذیل هر عنایت آمده است، حاصل همفکری گروه علمی، شامل افراد زیر است، که در نشست‌های بسیار، در حرم مطهر امام رضا(ع) با یکدیگر همکاری و همراهی کرده‌اند

 خواندن کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخ و زندگی ائمه اطهار علیهم‌السلام.

 بخشی از کتاب عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان

راوی: مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت(ره) 

کسی در عالم رؤیا مشاهده کرد که حضرت عیسی و مادرش مریم عذرا به زیارت حضرت رضا(ع) مشرّف شدند، ... تختی نهاده شد، ... آن دو بزرگوار برآن تخت نشسته و زیارت‌نامه خواندند و رفتند.

روز بعد همان شخص در حرم مطهّر بود، ناگهان دید که حرم خلوت شد، سقف گنبد شکافته شد، حضرت مسیح و مادرش حضرت مریم از سمت آسمان وارد حرم شدند، برای آن‌ها تختی گذاشتند و آن دو بزرگوار بر آن قرار گرفتند و شروع به خواندن زیارت‌نامه کردند؛ همین زیارت‌نامه‌ای که عموم مردم می‌خوانند. بعد از زیارت هم از همان طریقی که آمده بودند به آسمان رفتند و دوباره حرم به حالت عادی برگشت.

آیا کرامتی از این بالاتر هست که رسول اولوالعزم خدا، حضرت عیسی مسیح که خود با اعجاز، زنده‌کنندۀمردگان بود، به زیارت ایشان بیاید!؟۳

برداشت:

چنان‌که که از متن بر می‌آید، منظور از آن شخص، خود مرحوم آیت‌الله بهجت(ره) بوده‌اند. آنجا که اشاره می‌فرمایند که «همین زیارت‌نامه‌ای که عموم مردم می‌خوانند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه