دانلود و خرید کتاب قدرت بیان برایان تریسی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی

کتاب قدرت بیان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت بیان

«قدرت بیان» نوشته برایان تریسی (-۱۹۴۴)، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی کاربردی است. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: «توانایی برای صحبت در حضور گروهی از افراد در موفقیت‌های شما بسیار موثر است. خوب صحبت کردن برای شما احترام می‌آورد و این اقدام باعث افزایش عزت نفس هنگام مصاحبه می‌شود. در واقع همین عزت نفس است که شما را در مصاحبه‌ها شاد و پر انرژی می‌کند و می‌تواند توجه دیگران را به شما جلب نماید. با خوب صحبت کردن می‌توانید افراد مختلف را در کوتاه‌ترین زمان متقاعد کنید و با طی مراحل بعدی به اهداف خود نزدیکتر شوید... مهارت خوب صحبت کردن قابل یادگیری است. بسیاری از افرادی که مهارت خوب صحبت کردن را دارند، گاهی در بیان برخی مسائل عاجز می‌شوند. همان‌هایی که روبروی هزاران نفر می‌ایستند و آرام و شمرده حرف می‌زنند، گاهی هنگامی که می‌خواهند دربارۀ خودشان صحبت کنند، زبانشان لال می‌شود و ذهن‌شان خالی از هر کلمه و جمله. اکنون هدف شما باید این باشد که هرچه زودتر به یکی از ده نفر برتر سخنرانان دنیا تبدیل شوید. همیشه به خاطر داشته باشید که تمامی آن ده نفر هم روزی از صحبت کردن روبروی هزاران نفر ترس و واهمه داشته‌اند و در طول سخنرانی دست‌های یخ‌زده‌شان می‌لرزیده است. این توضیحی از این اصل است که همیشه قوی‌ترین روزی یکی از ضعیف‌ترین‌ها بوده است.»
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

ali
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

اکثرش بدرد رهبران کاری میخرد نه یک فرد عادی.ولی درکل حرفهای بدرد بخوری داشته

Ali
۱۳۹۹/۰۳/۱۲

برام اصلا جالب نبود

morteza_ja97
۱۳۹۶/۰۹/۱۵

درباره فروشه نه فندبیان تو جمع حرف زدن

Элита
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

من دارمش، اول ا خیلی ذوق خوندن داشتم، نمیدونم چرا نظرم عوض شد... 🥴

کتاب_محمد
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

کتاب های این نویسنده کلا مهمل هستن.

Javad Vatan
۱۳۹۵/۰۲/۱۷

امکان ارسال کتاب با پست وجود ندارد؟عایا!

کاربر 795610
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

نخوندم بده فکر کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اهداف ما با افکارمان تغییر می‌یابند. ما باید آنی باشیم که آرزویش را داریم و آن کاری را انجام دهیم که بدان علاقه‌مندیم. افکارمان ما را به آرزوهایمان می‌رسانند.
Javad Khoshnazar
ارزش واقعی انسان در چیزهایی است که به جستجوی آنها می‌پردازد. «مارکوس آرلیوس»
Amin
همیشه بزرگترین دشمنان و رقیبان ما در زندگی، ترس‌ها و تردیدهای ما هستند.
Amin
او معتقد بود که تمام بدبختی و مصیبتی که بشر با آن مواجه می‌شود، برای دست‌یابی به موفقیت است.
Amin
وقتی ما خوب صحبت کنیم، شنوندگان‌مان عاشق ما می‌شوند و بیش از قبل به ما احترام می‌گذارند. در نتیجه، شما نیز عاشق خودتان می‌شوید و بیشتر به خودتان احترام می‌گذارید. هنگامی که با خوب صحبت کردن انرژی‌های مثبت را از دیگران دریافت می‌کنید، نسبت به همه چیز خوش‌بین‌تر می‌شوید و میزان خویشتن‌شناسی شما نیز بالاتر می‌رود. با این حال با حوصله بیشتری به خودتان فکر می‌کنید و واقع‌بینانه‌تر درباره خودتان نظر می‌دهید. در نتیجه با اطمینان و آرامش بیشتری راه می‌روید، حرف می‌زنید و عمل می‌کنید.
کاربر 136813881360
«هر کاری که ما در زندگی انجام می‌دهیم، تلاش برای جلب توجه و احترام اطرافیان ماست، یا حداقل اینکه در ذهن‌ آنها بمانیم.»
ارمین عبدلی

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان