دانلود و خرید کتاب استادان پویانمایی جان هالاس ترجمه پریسا کاشانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استادان پویانمایی

کتاب استادان پویانمایی، اثر جان هالاس، کتابی درباره‌ی زندگی، فعالیت و کارهای استادان پویانمایی بزرگ دنیا است. سلما محسنی اردهالی، فرناز خوشبخت و پریسا کاشانیان کتاب استادان پویانمایی را به فارسی ترجمه کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب استادان پویانمایی

هنر انیمیشن یا پویانمایی، یکی از  هنرهایی است که به رغم جوان بودنش، اما به شدت موفق بوده و توانسته است مخاطبان بسیاری از کودکان تا بزرگسالان را به خود جذب کند. پویانمایی هنری است که راه زیادی را طی کرده است تا به جایگاه امروزی خودش رسیده است. اما سرعت بالای رشد هنر پویانمایی به فعالین این حوزه امکان پیشرفت‌های بسیاری را می‌دهد. در کتاب استادان پویانمایی درباره‌ی زندگی و فعالیت‌های هنرمندانی از سراسر دنیا می‌خوانیم که هرکدام به نحوی در ایجاد و پرورش هنر پویانمایی و انیمیشن نقشی داشته‌اند

کتاب استادان پویانمایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب استادان پویانمایی برای کسانی که دوست دارند با بزرگان هنر انیمیشن آشنا شوند، کتابی خواندنی است.

بخشی از کتاب استادان پویانمایی

«الکسیف» (متولد شوروی، و از ۱۹۲۱ ساکن پاریس) دریافت که سبک نقاشی آتلیه‌ای فرانسه نابود شده است، لذا توجه خود را به آثار استادان آن زمان معطوف ساخت. در آن دوران، تمرکز اصلی بر ترکیب‌بندی و بافت تصویر بود. در نتیجه، «الکسیف» به تجاربی طاقت فرسا در زمینه‌ی حکاکی دست زد.

در اواخر دهه ی بیست، «الکسیف» در پاریس با «کلر پارکر» آمریکایی تبار که دانشجوی هنر بود، آشنا شد. این دو با کمک هم شیوه ی پین اسکرین را ابداع کردند. با این شیوه، حکاکی‌های «الکسیف» امکان انیمیشن یافت. این دو در سال ۱۹۳۳ نخستین فیلم خود، حکاکی‌های متحرک را با این وسیله ساختند. در این تجربه برای اولین بار، ترکیب‌بندی تصویر در عین حرکت ثابت می‌ماند. 

نظرات کاربران

Dr. Hayoula
۱۳۹۹/۰۲/۳۱

این کتاب رو به همه اوتاکو های عزیز توصیه میکنم! 😉😆

Saaqar
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

عالی و پربار. مخصوصا برای اونهایی که انیمیشن میخونن واجبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲۲,۰۰۰
تومان