دانلود و خرید کتاب ماشین ژن ونکی راماکریشنان ترجمه قاسم کیانی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماشین ژن اثر ونکی راماکریشنان

کتاب ماشین ژن

معرفی کتاب ماشین ژن

ماشین ژن کتابی نوشته ونکی راما کریشنان، شیمیدان برنده نوبل سال ۲۰۰۹ است. این اثر درباره مهم‌ترین ملکول حیات در انسان یعنی ریبوزوم حقایقی را فاش می‌کند.

 درباره کتاب ماشین ژن

 ونکر راما کریشنان از دانشمندان ارشد آزمایشگاه زیست‌شناسی مولکولی  MRC در کمبریج است. او در ماشین ژن از رازهایی مسحورکننده و آگاهی‌بخش پرده برمی‌دارد که نکات زیادی درباره دنیای علم، ماهیت کشفیات علمی و یکی از عمیق‌ترین معانی زیست‌شناسی قرن بیستم دارند. 

اکثر افراد شاید نام ژن را شنیده باشند اما از ریبوزوم چیزی نمی‌دانند. ریبوزوم یک ماشین مولکولی عظیم است که از یک میلیون اتم تشکیل شده. این ماشین کد ژنتیکی را به پروتئین‌ها که تشکیل‌دهنده بدن موجودات زنده هستند، تبدیل می‌کند.

ماشین ژن مستندی از تلاش پر از رقابت دانشمندان برای شناسایی ساختمان ریبوزوم است، کشفی بزرگ که نقش مهمی در شناخت انسان از حیات دارد و به تولید آنتی‌بیوتیک‌های جدیدی برای کنترل عفونت‌ها نیز یاری رسانده است.

 خواندن کتاب ماشین ژن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های علمی به ویژه زیست‌شناسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم


نظرات کاربران

BiNam
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

برای من کتاب نسبتا حوصله سر بری بود. چون به نظرم نویسنده خیلی به حاشیه میپردازه و تقریبا مثل دفتر خاطراته که شامل جزئیات اضافی با کلی اسامی اشخاص مختلف که باعث خستگی خواننده میشه و اصل داستان که علمی

- بیشتر
کاربر ۲۷۰۴۴۳۸
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

کتابی آموزنده و الهام بخش است.

کاربر ۴۰۴۵۰۳۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

این کتاب از جنبه های مختلفی برای من جالب بود. اول، موضوع های علمی مورد بحث که زیست شناسی و تا حدودی فیزیک میباشد. دوم، موضوع مهاجرت یک دانشمند جوان از هند به آمریکا و محافل علمی سطح بالا. سوم، همکاری و

- بیشتر
کاربر ۲۰۶۳۴۲۲
۱۳۹۹/۰۸/۲۴

ترجمه‌ی روان تری رو توقع داشتم

محمد
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

ریبوزوم ملکول نیست!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان