دانلود و خرید کتاب میدان اتوال پاتریک مودیانو ترجمه سیلویا بجانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میدان اتوال اثر پاتریک مودیانو

کتاب میدان اتوال

انتشارات:نشر نیماژ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب میدان اتوال

کتاب میدان اتوال نوشته پاتریک مودیانو با ترجمه سلیویا بجانیان منتشر شده است. این کتاب با زبانی طنز روایتگر داستان زندگی مردم فرانسه در دوران جنگ است و به زندگی یهودیان پرداخته است.

درباره کتاب میدان اتوال

کتاب میدان اتوال داستان مردی یهودی است که در فرانسه زندگی می‌کند و اوضاع خوبی ندارد. مرد دلال است خیلی هم راه اخلاقی ای برای زندگی‌اش انتخاب نکرده است. در این دوران یهودی ها در فرانسه مجبور بودند یک ستاره زرد به لباس خود بزنند تا از دیگران مشخص‌ باشند. کتاب زبانی طنز دارد و سرعت روایت حوادث بالا است. خواننده تا پایان داستان با آن همراه می‌شود و از ریتم داستان خسته نمی‌شود.

خواندن کتاب میدان اتوال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب میدان اتوال

دختر ی مو طلایی در حیاط کلیسا بود. او با کنجکاوی به من نگاه کرد: کشیش پاراش منو به خواهر زادهٔ خو د لویتزیا معرفی کرد. او لباس آبی تیرهٔ مدرسهٔ شبانه روزی بتن داشت.

لویتزیا چراغی نفتی را روشن کرد. مبلمان منطقهٔ ساووآ بوی مطبوع روغن جلا می دادند. رنگ های الوان دیوار سمت چپ، به نظرم خیلی زیبا می آمد. کشیش با آرامی دستش را روی شانه ام قرار داد و گفت: ٬٬- اشلمیلوویچ، می توانید به خانوادهٔ خود اعلام کنید که به دست آدم مناسبی سپرده شدید. من مامور بازگرداندن سلامتی به روح شما هستم. هوای کوهستان ما بقیهٔ کار ها را انجام می دهد. حالا زمان آن رسیده تا خطابه را برای اسقف اعظم بنویسید. لویتزیا، خواهش می کنم برای ما چای و نان شیرینی بیآور! این مرد جوان باید توان خود را باز یابد!

نظرات کاربران

sahra safa
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

بسیار ترجمه بد و پر از غلطی دارد. متاسفم برای وقتی که مترجم گذاشته و ویرایش کتاب بدتر از بد است.

Ms.
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

ترجمه بسیار ضعیف و غلط.

کاربر ۳۱۴۰۰۱۱
۱۴۰۰/۰۹/۰۹

قطعا گوگل ترنسلیت ترجمه مفهوم تری ارائه میداد.

Mojtaba
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

ترجمه کتاب خوبه ولی روی ویرایش متن خیلی کم کار شده، در ضمن سیستم پی نوشت افتضاحه. کتاب خوبیه ولی از این انتشارات نخونید. اگر کسی انتشارات بهتری که این کتاب رو چاپ کرده میشناسه لطفا معرفی کنه. ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۳۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان