دانلود و خرید کتاب صفر تا یک پیتر تیئل ترجمه فرهنگ فشارکی‌جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صفر تا یک

صفر تا یک اثر پیتر تیل و بلیک مستر کتابی در زمینه مدیریت کسب و کار است که نوشتارهایی درباره استارت آپ‌ها و چگونگی خلق آینده با آن‌ها دارد. کتاب توسط فرهنگ فشارکی جعفری و پریوش طلایی.

درباره کتاب صفر تایک

این کتاب می‌گوید هربار که چیز تازه‌ای ابداع می‌کنیم درواقع از صفر به یک رسیده‌ایم و این دستاوردی بزرگ است که با تقلید از دیگران تفاوت دارد پس بهتر است به جای پیروی از تکنیک‌های گذشته و تقلید از آنچه دیگران خلق کرده‌اند، با معجزات و نوآوری‌های فناوری در کسب و کار آشنا شویم.

صفر تا یک درباره فناوری‌های حوزه کسب وکارهای اینترنتی و استارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آپ‌ها صحبت می‌کند. او در این اثر تجربه‌ها و آموخته‌هایش درباره راه‌آندازی و مدیریت خلاقانه استارت آپ را با خواننده قسمت می‌کند.

کتاب صفر تا یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نویسندگان اثر می‌گویند این کتاب برای مخاطب دانشجویان نوشته شده تا به عنوان کتابی کمک آموزشی مورد استفاده آنان باشد اما صفر تا یک کتابی است که می تووانند برای همه کسانی که در سر سودای راه‌اندازی کسب و کارهای مدرن و استارتاپی را دارند مفید باشد.

جملاتی از کتاب صفر تا یک

پول، پول می‌آورد. «برای هرکس که توجه بیشتری داشته، فراوانی و وفور بیشتری خواهد آمد. کسی که تلاشی نداشته است، آنچه را در دست داشته هم از کف خواهد داد «(انجیل متا ۲۵: ۲۹). آلبرت انیشتین هم مشاهداتی مشابه داشته است، هنگامی که اظهار داشت بهره مرکب «هشتمین مورد از عجایب جهان»، «بزرگ‌ترین کشف ریاضی تاکنون» و حتی «قدرتمندترین نیروی موجود در جهان» می‌باشد. هرکدام از این گفتارها را که ترجیح می‌دهید، پیامش یکی است: هیچ‌گاه رشد نمایی و تصاعدی را دستکم نگیرید. روشن است که هیچ گواهی مبنی بر گفتن این عبارات از زبان خود انیشتین وجود ندارد؛ تمامی این عبارات ساختگی است. اما این بهم‌ریختگی بسیار زیاد در واقع دارد پیام‌ها را تقویت می‌کند: در راستای سرمایه‌گذاری برای داشتن اصول درخشان همیشگی، انیشتین با دریافت اعتبار از چیزهایی که هیچ‌گاه به زبان نیاورد، به کسب جذابیت‌هایی فرازمینی خودش ادامه می‌دهد.

فهرست کتاب صفر تا یک

مقدمه؛

فصل ۱: چالش آینده؛

فصل ۲: مهمانی به سبک سال ۱۹۹۹؛

فصل ۳: تمام شرکت‌های خوشحال متفاوت هستند؛

فصل ۴: ایدئولوژی رقابت؛

فصل ۵: آخرین مزیت تکان‌دهنده؛

فصل ۶:‌ شما بلیت بخت‌آزمایی نیستی؛

فصل ۷: به دنبال پول بروید؛

فصل ۸: اسرار؛

فصل ۹: بنیان‌ها؛

فصل ۱۰: مکانیک مافیا؛

فصل ۱۱: اگر آن را بسازید، آیا خواهند آمد؟؛

فصل ۱۲: انسان و ماشین؛

فصل ۱۳: مشاهده سبز؛

فصل ۱۴: تضاد بنیان‌گذاران.

نظرات کاربران

ابوذر
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

کتابی عالی در هر مقطع کسب و کار

sasa
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

کتاب بسیار خوبیه اما با ترجمه بسیار ضعیف و بد ، اگه متن انگلیسیشو بدین گوگل ترنسلیت ترجمه بهتری بهتونم میده تا این ترجمه در واقع میتونم بگم ترجمه بد منو مجبور کرد برم اصل کتابو بخونم چون واقعا بعضی

- بیشتر
کاربر ۱۹۲۷۲۴۹
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

عالی بود همه باید بخوانند

سروش
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

سلام برای من که واضح نبود دقیقا نویسنده داره در مورد چی صحبت میکنه. مدام در حال مقایسه یکسری شرکت و برند هست که در شرایط اقتصادی و اجتماعی مختلف رویکردها و سوددهی متفاوت داشتن. موضوعات خیلی پراکنده عنوان شده و

- بیشتر
کاربر امین خان
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

ترجمه بسیار ضعیفه و متن رو گنگ و نا مفهوم توضیح میده به نظرم بهتر از این میشد کتاب رو ترجمه کرد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
رالف والدو امرسون هنگامی که نوشت: «مردان ضعیف به شانس عقیده و شرایط را باور دارند... مردان قوی به علت و معلول معتقد هستند.»
گرگ کتاب خور
افکار عالی بسیار کمیاب هستند، ولی شهامت حتی از نبوغ هم کمیاب‌تر است.
حسین
باب دیلن گفته است که اگر مدام در حال نوآفرینی نباشیم،‌ در حال مردن هستیم.
pouria meidany
«موفقیت هرگز اتفاقی نیست.»
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
در مقام یک مؤسس اولین کار شما این است که مسائل ابتدایی را به‌درستی انجام دهید، زیرا نمی‌توانید یک شرکت بزرگ را بر اساسی ناقص بنا کنید.
behzaddd
چیزی که آینده را متمایز و مهم می‌کند این نیست که هنوز اتفاق نیفتاده است، بلکه این است که آینده زمانی است که دنیا متفاوت با امروز به نظر می‌رسد. با این تعریف اگر در صد سال آینده چیزی در جامعه تغییر نکند، آینده صد سال دورتر خواهد بود. اگر تغییرات در یک دهه بسیار زیاد باشد، آینده بسیار نزدیک و در دسترس خواهد بود.
گرگ کتاب خور
ولی شهامت حتی از نبوغ هم کمیاب‌تر است.
arian molavi
چه حقیقت مهمی است که فقط عده کمی از مردم با شما بر سر آن توافق دارند؟»
گرگ کتاب خور
«مردان ضعیف به شانس عقیده و شرایط را باور دارند... مردان قوی به علت و معلول معتقد هستند.»
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان