امانت گرفتن اثر مرکب دارن هاردی نشر میلکان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردیارشناس و مشاور کارآفرینی و سردبیر مجله موفقیت آمریکا است. این اثر کتابی قدرتمند و عملی است که راه‌های ایجاد تحولی شگفت‌انگیز در زندگی، درآمد و موفقیت افراد را بیان می‌کند. پوریا امامی کتاب اثر مرکب را به فارسی ترجمه و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه خرید و دانلود کنید و یا آن را از طاقچه بی‌نهایت امانت بگیرید.

درباره کتاب اثر مرکب

موضوع کتاب اثر مرکب روش‌های دستیابی به موفقیتی فراتر از حد تصورتان است و حاوی حقایقی درباره چگونگی موفق بودن است.

اثر مرکب دارن هاردی را می‌توان جان کلام همه کتاب‌های موفقیت در دهه‌های گذشته دانست. در اثر مرکب، دارن هاردی به ما یادآوری می‌کند که درست است که همه به دنبال موفقیت و تحقق اهداف‌مان هستیم اما فرمول خاصی برای این کار وجود ندارد.

این کتاب به شما می‌گوید که با چند اصل ساده می‌توانید زندگی روزمره‌تان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ احتیاج به قدم‌های بزرگ ندارید بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهیدبرساند. شما در اثر مرکب، این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید.

احتمالا همه‌ی ما تحت تاثیر تبلیغات به این فکر می‌کنیم که کاش می‌شد با یک کرم بیست سال جوانتر بشویم یا موفقیت را به راحتی از مغازه بخریم اما اینطور نیست. باید آن‌ها را بدست آوریم و دارن‌ هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگی‌مان وجود دارد باید این کار را انجام دهیم. با کنترل نیروی اثر مرکب.

چیزی که در این کتاب به شما گفته می‌شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن‌ هاردی با بهترین اساتید دنیاست. در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید. تا به حال از این کتاب ۹۹ ترجمه در سایت کتابخانه ملی ثبت شده، اما این نسخه یکی از جدیدترین ترجمه‌های کتاب اثر مرکب به حساب می‌آید.

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر جزو افرادی هستید که به دنبال کسب موفقیت هستند اما تا به حال نتوانسته‌‌اند وارد مسیر درست موفقیت شوند، خواندن کتاب اثر مرکب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امانت گرفتن کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب با ترجمه‌ی پوریا امامی از نشر میلکان در طرح طاقچه بی‌نهایت قرار دارد بی‌نهایت کتابخانه اشتراکی طاقچه است که در آن می‌توانید با پرداخت مبلغ اشتراک به‌صرفه‌ای به بیش از ۳۰هزار کتاب الکترونیکی و صوتی به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را امانت بگیرید.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفقیت مشهور اهل آمریکاست. از جمله ویژگی‌های بارز این نویسنده و سخنران آن است که در سن گایین به موفقیت رسیده است. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است.

دارن به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. دارن هاردی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

📒Good books tips📒
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

در اینکه اثر مرکب کتاب فوق العاده ای هست هیچ شکی ندارم. ولی نمیدونم چرا انتشارات میلکان بخش تمرینات کتاب که در ضمیمه آخر کتاب هستش حذف کرده در حالی که مهم ترین قسمت این کتابه.🤦🏻‍♀️ واقعا این کتاب مهم رو از انتشارات میلکان

- بیشتر
Amin Rostami
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

با توجه به کتاب‌های موفقیت و خودیاری که قبلن مطالعه کرده بودم، حس می‌کردم این کتاب، یکی از کتاب‌های زرد و پر سروصدای این حوزه باشه، که خوشبختانه اینطور نبود! توی این کتاب با خلاصه‌ای از تکنیک‌هایی طرف هستید که برای

- بیشتر
mahdiafrisham1
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

طرز ترجمه کردن کتاب ها توی میلکان بسیار قابل فهم تر و روان تر از بقیه ناشرهاست . با اینکه تازه تاسیس هست ولی بسیار عالی کار میکنه . ممنون از هدیه

Dexter
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

این کتاب عالی رو قبلا خونده بودم، یه بار هم صوتیش رو شنیده بودم. فوق العاده عالیه. یه بار دیگه هم به بهانه ی انتشارات میلکان می خونمش📃ممنون از طاقچه ی عزیز

setare:|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

۱_اول اینکه اسم نویسنده دارن هاردی یا درن هاردی نمیدونم کتاب اشتباه نوشته یا درسته؟ ۲_تصویرروی جلد کتاب که هرچه قدر فکر کردم راجب محتویات کتاب با جلدش هیچ ربطه ای پیدا نکردم. ۳_ودرباره نوشته های کتاب که خیلی از افراد نام

- بیشتر
مرضیه
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

چه قدر خوبه یه کتابی که همه ازش تعریف میکنن رو رایگان می کنید واقعا ممنون

zoli
۱۳۹۹/۰۳/۰۶

به نظرم خیلی از قسمت های کتاب کاملا کاربردی ان مخصوصا قسمت پذیرش مسولیت کارها به نظرم ارزش چند بار خوندن رو هم داره

Ramtin
۱۳۹۹/۰۴/۱۰

این کتاب به شما میفهمونه که هرموفقیت یک شبه ای که تو دنیا تبلیغ میشه سرابی بیش نیست. این شمایین که با کنار هم چیدن هر روز یه آجر میتونین دیواری محکم و بلند بسازید. اگه میخواید به چیزی برسید،به چه چیزی؟به

- بیشتر
خواندن و عمل با هم
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

ممنون طاقچه و ملیکان

hunter
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

ممنون بخاطر رایگان شدنش 😍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶۸)
مغز به‌گونه‌ای طراحی نشده است که خوشحال‌تان کند. مغز تنها یک وظیفه دارد: بقا.
کتاب ناب
«اهمیتی ندارد چقدر باهوشید یا نیستید؛ باید کمبود تجربه، مهارت، هوش یا تواناییِ ذاتی‌تان را با سخت کارکردن جبران کنید. اگر رقیب شما باهوش‌تر، بااستعدادتر یا باتجربه‌تر است، فقط باید سه یا چهار برابرِ او سخت‌تر کار کنید. هنوز هم می‌توانید شکستش دهید!»
ناجی
از ارسطو نقل شده است: «ما همان چیزی هستیم که به‌طور مکرر آن را انجام می‌دهیم.‌»
زهرا
«کسی باش که "نه"می‌گوید. همرنگ جماعت شدن دستاورد خوبی نیست. شخصی غیرمعمولی و فوق‌العاده باش.»
Lidi
«هرگز از کسی که نمی‌خواهید به‌جای او باشید درخواست پند نکنید.‌»
sajad
فیل‌ها نیش نمی‌زنند آیا تاکنون فیلی شما را نیش زده است؟ پشه چطور؟ چیزهای کوچک‌اند که در زندگی، شما را نیش می‌زنند.
setare:|
به برنامه‌های روتین‌تان نگاهی بیندازید. اگر چیزی که باعث انرژی‌بخشیدن به شما می‌شده قدیمی شده است یا دیگر نتایج قدرتمندی تولید نمی‌کند، آن را عوض کنید.
گیسو
اگر بین آن‌چه می‌گویید و آن‌چه انجام می‌دهید تناقض وجود داشته باشد، من آن چیزی را باور می‌کنم که انجام می‌دهید
زهرا
از ارسطو نقل شده است: «ما همان چیزی هستیم که به‌طور مکرر آن را انجام می‌دهیم.‌»
ادریس
قانون اینرسی می‌گوید اشیای ساکن تمایل به ساکن‌ماندن دارند. معنایش این است که اثر مرکب علیه شما عمل می‌کند. هرقدر زمان بیش‌تری را صرف تماشای سریال دو مرد و نصفی کنید، بلندشدن و حرکت‌کردن برای‌تان دشوارتر خواهد شد. پس بیایید همین حالا شروع کنیم!
zahra

حجم

۹۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۹۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان