دانلود و خرید کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست امیرمحمد عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست اثر امیرمحمد عسگری

کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست

انتشارات:نشر ایهام
امتیاز:
۴.۱از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست

کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست رمانی جذاب و خواندنی از امیرمحمدعسگری‌ است. روایتی عاشقانه با فراز و نشیب‌های بسیار، همراه با زبانی شاعرانه که از هر جهت، مخاطب را به خواندن ادامه داستان علاقه‌مند می‌کند.

درباره کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست

 معشوقه‌ای تنها در میان چند عاشق. همراه با اضطراب‌ها و شادی‌ها و دلهره‌های متعدد. در پایان، چه کسی قربانی عشق خواهد شد؟ روایتی پیچیده از عشق و انتخاب و تصمیم‌گیری که شخصیت اصلی را میان تنش‌های مختلف قرار داده است. این رمان جذاب در ۱۸۳ صفحه و در ۱۹ فصل منتشر شده است. کتاب زبانی شاعرانه اما ساده دارد و کمک می‌کند خواننده با آرامش خیال در دنیای عاشقانه شخصیت‌ها قدم بزند و با تصمیم‌ها و زندگی آن‌ها همراه شود. 

خواندن کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی معاصر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بنویسید هوا بارانی‌ست

لب یه رودخونه نشستی، فارغ از همه چیز دنیا و یه لیوان چای داغ دستته. هوا یه نمه سرده ولی ژاکت بافتت نمی‌ذاره سرما رو احساس کنی. مه همه جا رو گرفته. درست مثل الان. همه چیزت خوبه ولی تنهایی. تنها چیزی هم که اذیتت می‌کنه همینه... تنهایی. یه کام از سیگارت می‌گیری و پشت‌بندش یه قُلُپ چای داغ می‌خوری. دنیا داره بهت لبخند می‌زنه و تو هم بهش لبخند می‌زنی. یه آن به خوت میای می‌بینی اون طرف رودخونه یکی داره نگاهت می‌کنه. یکی شبیه تموم خواب‌های خوبی که دیدی. یکی که خودش یه دنیاست و کالبد آدمیزاد خیلی کمه واسه‌ش. همین‌جوری بهش زل می‌زنی و دلتو میدی دستش. بیشتر می‌خواد... حق هم داره. آدمی‌ به اون کمال، آدمی‌ به اون جمال، آدمی‌که مطمئنی آدم نیست ارسلان. فرشته‌ست. یکی از یه دنیای دیگه که زیبایی و جسم و ذاتش مسخت کرده، درست اون طرف رودخونه داره بهت نگاه می‌کنه و می‌خنده. حس می‌کنی عشق توی یه سرنگ گنده توی رگ‌هات تزریق میشه و تازه می‌فهمی زندگی چیه. تازه اسم خودت رو با افتخار کنار اسمش میگی. داد می‌زنی، هوار می‌زنی که‌ ای خدا...‌ای فلک...‌ای مردم، من عاشق شدم.

نظرات کاربران

شهریار باباحاجی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

نویسنده واقعا توانسته خودش را جای نقش کارکتر های داستانش بیاره و هنگام خواندن به یک واقعیت تبدیل میشه واقعا عالی بود💪💪

shamim
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

هرچی از بار منفی این کتاب بگم کم گفتم و در حقش اجحاف کردم!

elsa_nasr
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

سلام کتاب خیلی زیبایی بود من دوسش داشتم فقط برام جالب بود که بدونم سن نویسنده چقدر هست چون وقتی کتاب رو میخوندم احساس کردم که چقدر این فرد پختگی فکری داره در آخر :منتظر کتابهای بعدی شما هستم💕

Farideh
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

کتاب خیلی جالبی بود و برای کسایی که میخوان شروع به کتاب خوندن کنن میتونه گزینه جذابی باشه چون که ترغیب میشن به کتاب خوندن.

Tahmineh Kiyaniha
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

سلام من این کتاب رو خوندم درس بزرگی بهم داد باعث شد به جای بقیه تصمیم نگیرم یاد گرفتم قضاوت نکنم فهمیدم همیشه وقت ندارم

🌷 آنیتا 🌷
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

قلم نویسنده جذاب بود ، اما موضوع به شدت تکراری... هیچ اتفاق خاصی هم در طول داستان نیفتاد! در کل حس خاصی نسبت به کتاب ندارم

mahsa
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

داستان عاشقانه غمگین دلم گرفت با خوندنش😑

امیر
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

به نظرم داستان گیرایی داشت و البته شخصیت های قابل قبولی ساخته و پرداخته شده بودن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان