دانلود و خرید کتاب خود برتر مایک بایر ترجمه الهه علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود برتر اثر مایک بایر

کتاب خود برتر

معرفی کتاب خود برتر

کتاب خود برتر نوشته مایک بایر و ترجمه الهه علوی کتابی است برای شناخت خود و بهتر شدن حال روانی در مسیر رسیدن به آرزوها و هدف‌های آینده. مایک بایر یک مدرس موفقیت است که به خواننده‌اش کمک می‌کند حال بهتری را در روزهای زندگی‌اش تجربه کند.

درباره کتاب خود برتر

اگر شما ۲۵ ساله باشید، تاکنون ۹۱۲۵ روز زندگی کرده‌اید، اگر ۴۰ ساله باشید تاکنون ۱۴۶۰۰ روز زندگی کرده‌اید و اگر ۵۰ ساله باشید ۱۸۲۵۰ روز. قول می‌دهم از بین این هزاران روز تنها تعداد انگشت‌شماری از روزهایتان شاخص‌تر از بقیهٔ روزها بوده‌اند. چه مثبت و چه منفی، تنها چند روز معدود وجود دارند که شما از آنها به‌عنوان نقطهٔ عطف زندگی‌تان یاد می‌کنید. با خواندن و درک کتاب «خودِ برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر»اثر مایک بایر، راهنمای زندگی، می‌توانید یکی از آن افراد فراموش‌نشدنی را به مرکز تیم خود اضافه کنید.

خواندن کتاب خود برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که تصمیم دارند جدی در مسیر رسیدن به هدف‌هایشان قدم بردارند مفید است و کمک می‌کند روزهای بهتری را برای رسیدن به آرزوها تجربه کرد

نظرات کاربران

dj.destructive
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

جمله های کلیشه ای و انگیزشی کمتری داره نسبت به سایر کتابای انگیزشی اما درعوض پر از تمرینات مفید و کاربردیه👌 زبانی ساده و روان و راهکارهای موثر و قابل اجرا از ویژگی های بارز این کتابه👍 ترجمه هم خیلی خوب و

- بیشتر
ali
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

کتاب واقعا خوبه راه چاه نشون میده ولی باید دقت کنی تو جوابهایی که به سوالایی که طراحی کرده بدیم و چند بارم باید بخونیم یا موارد مهمیشو یاداوری کرد.بنظرم سخته اما کار باید کرد .

حسین محمدی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

درسبک وسیاق کتاب اثرمرکب بودولی ارزاویه ای دیگروالبته به پای اثرمرکب نمیرسد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
«ترس در زد. ایمان در را گشود. هیچ‌کس پشت در نبود.»
Reza Qas
آیا معتقدید که دارید بهترین بُعد زندگی‌تان را زندگی می‌کنید؟
Reza Qas
من همیشه می‌گویم خیلی مهم است که شما به پیشواز روزتان بروید، به‌جای اینکه روزتان به پیشواز شما بیاید. منظورم این است که شب ساعت را کوک کرده و اراده کنید تا با یک نیت مثبت از خواب بیدار شوید.
Anahid
تا زمانی‌که با اخلاص کار می‌کنم نتیجهٔ کار اهمیتی ندارد.
آیدا
«به‌هیچ‌وجه خودخواهانه نیست اگر بخواهی اول از خودت مراقبت کنی.»
Reza Qas
«اگر تو با این خوک‌ها مبارزه کنی کثیف خواهی شد و خوک‌ها از این کار لذت می‌برند
Reza Qas
هرکدام از ما نخی هستیم که از راه‌های جالب و زیبا به بافتن لحاف جامعه مشغولیم. به زندگی اجتماعی‌تان اجازه دهید تا با در آغوش‌گرفتن عواطف انسانی که همگی تجربه‌اش می‌کنیم شکوفا شود.
Anahid
ترس یک دروغ است. ترس باعث می‌شود باور کنید به‌اندازهٔ کافی خوب نیستید، به‌اندازهٔ کافی توانمند نیستید، همه شما را قضاوت می‌کنند و طبق این نقطه‌نظرهاست که شما کارهایتان را انجام می‌دهید. اکثر اوقات چیزهایی که از آنها ترس داریم اتفاق نمی‌افتند
ghazale
آیا به‌نظرتان کاری که در زندگی انجام می‌دهید با درونتان سنخیت دارد؟
Reza Qas
آخرین باری که احساس کردید واقعاً دارید زندگی می‌کنید، انگار موتورتان روشن شده است، چه کاری انجام می‌دادید
Reza Qas

حجم

۵۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۵۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان